dizel, delovna temp

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A niso clo za renaulta na uradnem servisu 1x prbil enmu da so njihovi motorji tolk energetsko varčni da se ne segrejejo do max
hysterical-1.gif


No renault.....peugeot........francuska parfumerska posla
grin1.gif

Meni so to rekli za 1.5dci. In to ni normalno. Je pa hec, ker sem preizkusil odtedaj kar nekaj francozov in dejansko imajo te tezave izkljucno francoski dizel polizdelki. Dciji prakticno vsi! HDI vsake toliko casa kaksen. Se pravi dobro ogret motor (50km voznje min), temp. v kabini in ventilator do konca skale in cakas. Ne sme pasti za vec kot mm kazalcek, niti v leru in mora potem spet nazaj gor.

KDORKOLI trdi, da je normalno, da se ob max gretju kabine, temp. olja v motorju in hladilne tekocine niza pa ce se vozis zaradi mene pri -20C s 1200rpm motorja je butec. Pade seveda za nekaj stopinj, vendar zdrav motor z dobro konstrukcijo in normalnim hladilnim sistemom po dveh minutah max vzpostavi normalne delovne pogoje.

Voznja s hladno masino je pravtako skodljiva kot s pregreto. Se bolj. Kdor rabi narisano kako mora vse skupaj izgledati lahko posnamem filmcek svojega trenutnega bolida z digitalnim merilcem temp. vode. Cisto "by the book", po nemsko...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik predator pravi:
To nima veze. Pri 206ki je skoz na 80, pri mojem Stilu je pa skoz na 90 ne glede na to koliko minusa je zunaj.
Oba se segrejeta tam po nekih 10km vožnje z obrati do 2.000

pri -10 se ti 1.9jtd ne segreje niti po 20km voznje, sploh ne z 2000rpm. Eno je temp. vode, drugo olja in ko je slednje segreto na delovnih +90C je masina na delovni temperaturi. Danes si rabil vsaj 30km. Raje vec. Lahko staviva, ampak s profi merilci. Ker cagarji v danasnjih avtomobilih imajo ravno zaradi polizdelkov in paranoicnih kupcev buffer kar pomeni, da se pri temp. vode priblizno 65C postavi pokonci in drzi svoj polozaj do cca 95C.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Govora je o tem kdaj kazalec prikaže 90stopinj. Pri JTD po 10kilometrih z vožnjo DO 2.000 obratov.

Me pa sploh ne gane kdaj se dejansko segreje. Meni je važno, da po parih km začne pihati toplo in da kazalec za temp.vode ne gre v rdeče polje.

Priganjam ga pa itak ne, sploh pa ne med tednom, ko je na moji relaciji težko vozit z več kot 2.000 obrati v 4.prestavi (70-80km/h) tako, da temperatura olja in podobnega me še manj zanima kot temp.vode.

Pa še tole, glede vožnje z "mrzlo" mašino oz. ko kazalec kaže "samo" 80stopinj. Sem imel Fiat Bravo 1.4 12v (poznavalci vedo, da je ta motor zanič). No od 155.000 do 220.000 sem se vozil z odprtim termostatom. Nobenih težav z motorjem, avto je potem naredil še 28.000 BP. Pri cca. 250k km sem ga prodal zaradi dotrajanosti karoserije (toča,rja), mašina je pa laufala kot tisti dan ko sem ga kupil.

Tako, da ob teh debatah kako je škodljivo če se motor ogreje na "samo" 80stopinj namesto 90, se mi vedno nariše nasmešek na ustih
smile-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
No, sam imam tudi enega od zadnjih serij 1.9 jtd, še z 8 ventilsko tehniko, letnik 2004. Motor drži lepo temperaturo ne glede na obremenitev le, če zunaj ni minusa.
Pri današnjih temperaturah se je cager ustavil na cca 80 stopinjah ( vožnja na magistralki ), na AC je pa prišla temp na 90 stopinj.
Pa še to, da sploh pride do cca 80 stopinj potrebuje JTD vsaj 10 kilometrov. Rajši še kak km. več
smile-1.gif