pri 100 plus kilah definitivno niso 180 dovolj.Imam čez sto kil plus kolo in se pozna. Dejansko so pa 180 dovolj sam vseeno bi mel večje.
Kake maš bremze?
pri 100 plus kilah definitivno niso 180 dovolj.Imam čez sto kil plus kolo in se pozna. Dejansko so pa 180 dovolj sam vseeno bi mel večje.
Ce je zame pri 90+ in se kolo dovolj 160/140, potem bi moralo 180 biti kar ok. Odvisno tudi od terena in nacina voznje.pri 100 plus kilah definitivno niso 180 dovolj.
Kake maš bremze?
Ko tole berem, sem res lahko hvaležen da sem na gumicah. 100+ kil, vršič, Kum, Janče, Vace....pa nikol večjih tezav. Razen ce res kako čudne gumice na AE nabavim za 2€. Vecji klanc od Kuma (skoraj jurja visinskih) je mogoc samo se kaka Rogla in Mangart (ne poznam). Samo vsaj za roglo lahko recem da ni tako strma.pri 100 plus kilah definitivno niso 180 dovolj.
Kake maš bremze?
Daj ti meni povej zakaj si na vrhu hriba spustil zrak iz gum?Diski, diski, diski...
Včeraj sem imel ponesrečen spust. Bilo je kr nekaj kilometrov do hriba, zato sem imel malo bolj napumpane gume. Pridem na hrib, spustim mal zraka. Ja, mal spredaj skoraj čist. Ni bilo druge, kot da se spustim po cesti v dolino. No, uspelo mi je zapečt zadnji disk.
Prvo vprašanje: je potrebno disk menjat al bo uredu še naprej?
Drugo vprašanje: kaj vse morem zamenjat, če čem dat večje diske gor. Mam le veliko kilogramov + kolo in je že skoraj pol tone.
JAO, luka51 da si tole lepo in brez sarkazma napisal? Pa še za tumbaste razumljivo napisano.Zakaj je spustil gumo? Ker 2,4 gume ne voziš na 1.8 bara po asvaltu. Jo rukneš na 3 in potem spet spustiš na 1.8 predn greš na teren.
Tisti, ki pravite da med 203 in 180 ni razlike, da je 160-140 dovolj ipd. Govora je o gorskem peciklu. Ne primerjajte tega s cesto. Na terenu je pomembna modulacija in bremza, ki prime. Ker v šumi nemoreš bit skos na bremzi. In tistih par m kaj bremzaš je razlika med 203 in 180. Tudi v modulaciji se pozna. Pri 203 disku boš lažje doziral kot na 180.
Tak da fantje najprej na trejle pol pa komentirat kaj je in kaj ni. Definitivno pa vožnja po trejlih kjer nonstop bremzaš ker mas svoh bremze ni zabavna.
Probi enkrat it iz te stare rutine, pa pusti na 6,5 (predvidevam da nisi 95 kilski bik kot jaz). Dokazano nižji kotalni upor in bistveno bolj udobno.Jaz imam Conti 5000 25C in jo vedno pumpam na 8bar. Ko v kakšen tednu pade na 6,5bar jo vrnem na 8bar.
Razlika med 8 in 7 bari je pri Cont5000 cca 0,5W,...v prid večjemu pritisku seveda.Probi enkrat it iz te stare rutine, pa pusti na 6,5 (predvidevam da nisi 95 kilski bik kot jaz). Dokazano nižji kotalni upor in bistveno bolj udobno.