Diski na cestnem kolesu

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.365
235
63
Če se ne motim je nekje 500-700€ razlika med mehansko in Di2 Ultegro.
Sem imel prej Ultegro 6800, zdaj pa zadnjo Di2 in je zadeva res noro dobra! Po cca 3500km mi je baterija padla na 25%, tko da bo počasi treba mal nafilat. Tisti, ki še ni probal: rajši ne, ker potem enostavno samo kalkuliraš kako zadevo nabavit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: cappy

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.017
10.760
113
kod Džej-Zija
Še dobro, da še nisem probal. Sem na mehanski 105 grupi in zavorami na obroče. Pa si kar mislim, da bi me žrlo do nakupa drugega kolesa.
 
15. jan 2019
3.459
1.086
113
1626597101500.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Cash

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Scott Addict s ful Ultegro na zajle za 1690 Eur. Ta bicikl je sedu name k ata na mamo. Jurja pa še mal bi takrat dodal za Canyona z Di2 diski in cca 700 Eur za Canyona z Di2 rim.

dobr, to primerjaš različne firme....addict za tak denar je bil kakšen star model.

Jaz govorim za razliko med istim modelom, iste firme...

uglavnem, ko enkrat probaš di2....bi šel težko nazaj
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Kaj naj zdaj napisem da bo kalbo dojel...
"Kvaj kolega pa ne mi rect da si mel ze diske v kosarci... :valjamse: ".

Naslednji bajk je 100% diski in di2/etap. no di2 ma ze moja rezervna/zimska specialka, top zadeva. Nis pa nc hitrj da nau kdo mislu. 10redna di2 tko da ksni upgrejdi na 11redno kostajo kar lepe denarce.

Kar se tice projev pa jasno, filing je drugacen in vecina je zacela na rimbrejkih.
Pa se to, se kdo spominja zakaj so lani pri tjv kdaj vozili crne bianchije ter unbrandane obroce? Teza. https://cyclingtips.com/2020/08/wha...s-all-black-bianchis-its-all-about-the-grams/

Ali imajo ostala italjanska kolesa ter campa podobne tezave? Ne vem a ravno v spici razvoja italjani niso.
Za campo sem pa na splosno slisal od serviserja da ne disk ne elektrika nista ravno briljantni zadevi. sem pa pri campi totalno brez izkusenj, naj kdo kaj vec pove ce ve, mogoce samo moj serviser ne mara italjanov :p

Se tale clank pustim: https://www.bicycling.com/bikes-gear/a33318651/should-we-mourn-the-death-of-rim-brakes/

Edit: da ne bo pomote, da je teza "problem" trdim le za kaksne italjane(namely bianchi lani), vecina ostalih top brandov nima tezav s tem. Ce je to tudi primer pri uae ali pac pogi in njegovi filingi ...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.365
235
63
Lahko potrdim za campo, da je tudi moj serviser ne mara. Cena nadomestnih delova pa skoraj x2 v primerjavi z ekvivalentom Shimanota.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Dobro pa reciva "kvaj kolega pa ne mi rect da ai cel tedn gruntu a bi diske al ne :valjamse: ".

Pisal sem o campa diskih ter elektronki. Starejse vrjamem da ti dela.
Kolega, celo zimo, kolo le kupujem enkrat na 10 let. Argument proti diskom je bil tudi ta, da šraufam kolo oziroma vsa kolesa pri hiši sam. Pol sem mel pa že Canyona z Di2 v košarci. Pol sem pa vseen šel še mal pogledat in probal tega Scotta. Pa spet dilema, ker je bil z diski sam 200 EUR več itd....

Ja vidim zdaj da govoriš o elektronki in diskih. S campa elektronko pa res nimam izkušenj in nobenga ne poznam ki bi jih mel. Di2 pa šiba brez problemov vsem ki to imajo. Z diski je mel pa tud cestni Shimano kr neki težav. Bo pa to mimo zarad izkušenj v pro touru, jasno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: cappy

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
In kje je problem če sam šraufaš? Kot da so diski raketna znanost. Pa kot da rabijo šraufanje vsak km. Menjaš ploščice in to je to. Če mas mineralno olje še olja ni treba menjavat. Če je dot ga je fajn 1x letno ali več če voziš dosti po mokrem ali je pecikl v kaki vlažni kleti.

Al kako vzdrževanje ti povzroča tolko skrbi? Res nevem kaj tolko komplicirate glede tega vzdrževanja.
Ok razumem oni ko kupujejo najcenejši enobatni krščen duš neznanega proizvajalca na zajlo ko je treba skos nekaj nastavlat.
Vržeš gor šimano in veš, da bo delalo. Rešeno.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
V MTB svetu ja, v cestnem pa ni čist tko zaenkrat, ker 105 grupa nima glih vzdržljivih diskov in so se marsikatermu težkokategorniku, kar jest definitivno sem, pregrevale. Baje je problem rešljiv z Ultegra diski in verjetno jest tega problema ne bi imel ker furam Ultegra grupo.

To da šraufam sam je bil samo eden od argumentov proti, meni, ki sem še vedno mnenja (ki se lohk do naslednje nabave spremeni), da diski na specialki nimajo kaj počet.
Sta pa mulca vmes seveda rabla vzdrževanje na svojih MTBjih, tko da zdaj tud to ni več trežava.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
Vozim 105 (160mm in organske ploščice). Delam spuste 15km. 1km del imam med 17-22% torej skos na polno na bremzi v tem delu, ker je ozko in zavito. Se drugače ne ustavim. Pregrevajo se ne. So vroči ja, kot vsi diski. Če se pregrevajo in maš 140mm gor gres na 160mm. Greš iz navadnih tapoceni rotorjev na višji rang ki sprejme sintrane ploščice, daš not sintrane ploščice in je rešeno.
Če pa pričakuješ od navadne organske ploščice in sprešanega navadnega diska, da bojo delali čuda pa je to v tvoji glavi problem ne v bremzah. In če vlečeš vzporednice z mtb svetom je enako. Če greješ navadni rotor in organske ploščice daš not sintrane in boljši rotor. Rešeno. Tehnologija je identična. Zadeve so preverjene. Vsaj za shimano si lahko ziher da bo delalo. Če le vzameš rang primeren svoji uporabi.

Samo ne več tega pregrevanja naprej metat, ker če pregrevaš diske tudi navadna felna trpi zaradi vročine.