Diski fuč zarad neuporabe

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.843
5.626
113
prklop se na Vag.com pa si reseteri senzor za sarkazem
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.843
5.626
113
No samo v vednost...danes avto 3x kar skocil iz valarjev
smile-1.gif


tehnicni BP...kljub 3m pikicam rje na zbrusenih ploscicah
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.843
5.626
113
Še vedno si v riti....ker za Huskey al pa slipkote prvič slišim....se pravi moraš zopet iskat ekvivalente na svojem trgu.....

In če zahebeš z Plastilubom....si tm k ni muh
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Tudi jaz za huskey slišim prvič. To je neka ruska vele zadeva.
bonk.gif


Nekako po vsem izrečenem in glede na razpoložljivost na našem tržišču, res najbolje za bat in za vodila pod mehovi - ATE Bremszylinder-Paste.
Za ploščice zadaj, če ni tistih teflonskih prevlek, se da bakreno mast, kot tudi na odprta vodila in rob ploščic. Tovarniško tega najbrž res ne delajo, ampak je seveda velika razlika če je vse novo, kot pa potek, ko je staro in zarostano.

Z @Hondi-jem se ne strinjam glede masti med pestom (nabo) in diskom. Ker ni vsako pesto alu-pesto. Sam sem pred 7 leti imel neverjetne težave, da sem odstranil disk. Abciger + macola, pa še sem ga polomil.
Pesto očistil rje, na tanko namazal z bakreno mastjo.
Pred mesecem sem ga po 7 letih odstranil in mi je dobesedno padel v roke.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.433
358
83
daj napiši model avta in pozicijo (spredaj ali zadaj), kjer je zaradi ne-zračnosti potrebno brusiti "ušesa"
s TRW, FERODO in se kakimi nimam teh tezav nikoli
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.843
5.626
113
Brusim sedaj povsod...spredaj zadaj......

Se je pa zgodilo na i30 FD 1.6 CRDi 2008.......original (prvi) diski.......original (prve) ploščice.......ko so ble zrele za menjavo 2 tedna nisem imel časa jih menjat...pač uno saj bo saj bo.......no nakonc so zaružile fotru na AC....

Meso je še bilo...pač ni drajsala kovina na disk....vendar so se nekako zaskočile v skrajni legi....in to tako da sem jih zbijal vn z kladivom in šravfncigerjem.....

Ko si zabremzal in spustil so še vedno ružile po disku.....

No potem je sledila komplet menjava za Pagid diske...in TRW ploščice.....sedaj (zbrušeno) dela bp.....so šle pa tudi TRW originalne not na tesno

Ne vem pa kaj korejci dajejo notri za prvo vgradnjo
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.754
152
63
ksz

Kakšna je ideja za tem, da uporabiš diske in ploščice različnih proizvajalcev oz. različnih produktnih skupin?

Zakaj Pagid/TRW in ne Pagid/Pagid?

lp
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Včasih v štacuni niti ni te možnosti. Sem pa tudi jaz mnenja, da je najbolje od istega proizvajalca, da je najbolje prilagojeno.

Prepričan sem, da je najboljša izbira kupiti oboje od ATE, saj je delovanje izjemno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.843
5.626
113
Pac to so mel...pa sem to vzel...

oziroma sem v prvo neke no name diske...auto union...vse so mel...iso9001 certifikat....no pa so po enem letu zacel trest...

tko da sem drugo leto pol Pagid (kao prvovgradnja VW Audi)....ploscic pa niso mel pac pagid pa sm trw
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Zanimivo, Brembo + Brembo je označeno kot dobra kombinacija. Ponavadi so Brembo ugodni tako diski kot ploščice. V tabeli pogrešam Pagid diske in TRW ploščice in diske.

Zimmerman pa očitno ni to za kar ga nekateri imajo.
 
Nazadnje urejeno:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
@Kameleon, evo ti uradnega odgovora od ATE glede mazanja zavornih vodil pod protiprašnimi gumicami:

Dear Mr.

ATE Plastilube is a grease based on mineral Öl and not the same as Silikone grease.
ATE Plastilube is not for the guide pins.

To pojasnjuje, zakaj so tebi gumice razpadle.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kako pripravno, da se ravno ta tema pojavi na prvi strani, ravno ko jo rabim ...
smile-1.gif


Lani sem menjal vse diske na mojem accordu (pač, iztrošeni), od takrat sem naredil tam nekje okoli 15 tisoč km, več ali manj lepo voženih, vozi se pa praktično vsakodnevno vsaj 40 km. Včeraj zjutraj sem na avtocesti poslušal eno bobnenje in celo malo tresenja, danes je že bolj slišno. Najprej sem sumil ležaj (malo verjetno za dobrih 100 tisoč km). Pogledam in vidim, da je en disk zadaj precej spraskan (ostali ko novi), takoj ko ustaviš, smrdi po zažganem in močno je segret, tudi po kratki mestni vožnji.

Preden grem na servis in se pritožim čez njihovo delo, kaj bi lahko bilo?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Mnenje glede Nipparts diskov in ploščic?

na gumah in zavorah ni ravno za šparat. Če ti lastna pamet kdaj zataji, ti vsaj to dvoje mal pomaga ostat živ
wink-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.439
332
83
34
Jest tudi prvič slišim za to znamko, ampak mehanik mi pravi, da je to original vgradnja pri Azijcih in je zadeva ok. Sem iskal po netu pa ni nekih odzivov, tako da sm malo skeptičen.