Mitsubishi carisma letnk 2004 motor DID 1.9 85 kW (renaultov motor F9Q1 (2))
Težava se pojavlja naslednja...kot prvo se ob neobičajnih pogojih prižiga lučka za rezervo, naprimer, v rezervoarju je 60 litrov goriva, kar bi ob moji porabi 6l/100km moralo zadoščati za slabih 1000km. Po polnjenju rezervoarjan na polno...se po prevoženih 150 do 200 km prične občasno prižigati lučka za rezervo, kazalec za nivo goriva pa je v pravem položaju. ko porabim okoli polovice rezervoarja (prevoženih okoli 500km) se pojavi težava pri zagonu motorja. Motor sicer vžge, vendar če je pred tem vžgal v dobri sekundi, sedaj to traja 2 ali 3 sekunde. Ko prevozim recimo 900 km se ta čas še podaljša na nekeje 4 do 5 sekund zaganjanja motorja.
Poraba je primerna že cel čas...Tudi zmogljivosti so enake.
Avtomobil sem imel že na servisu, vendar niso odkrili napake (v ačunalniku je bila sicer prisotna napaka ...renizek tlak goriva), kar pa se verjetno nanaša na visokotlačni del (skupni vod..)
Sam sumim da je težava v črpalki za gorivo, ki je v rezervoarju...
Iskal sem že zamenjavo, vednar je originalni del presneto drag, ne vem pa če je črpalka zamneljiva s tisto, ki je namenjena za v renaulte. (isti motor je tudi v volvotu S40)
Ali se je kdo že sreča s podobimi težavami, kako jih odpraviti...kak dober mehanik...
Hvala
Lesy
Težava se pojavlja naslednja...kot prvo se ob neobičajnih pogojih prižiga lučka za rezervo, naprimer, v rezervoarju je 60 litrov goriva, kar bi ob moji porabi 6l/100km moralo zadoščati za slabih 1000km. Po polnjenju rezervoarjan na polno...se po prevoženih 150 do 200 km prične občasno prižigati lučka za rezervo, kazalec za nivo goriva pa je v pravem položaju. ko porabim okoli polovice rezervoarja (prevoženih okoli 500km) se pojavi težava pri zagonu motorja. Motor sicer vžge, vendar če je pred tem vžgal v dobri sekundi, sedaj to traja 2 ali 3 sekunde. Ko prevozim recimo 900 km se ta čas še podaljša na nekeje 4 do 5 sekund zaganjanja motorja.
Poraba je primerna že cel čas...Tudi zmogljivosti so enake.
Avtomobil sem imel že na servisu, vendar niso odkrili napake (v ačunalniku je bila sicer prisotna napaka ...renizek tlak goriva), kar pa se verjetno nanaša na visokotlačni del (skupni vod..)
Sam sumim da je težava v črpalki za gorivo, ki je v rezervoarju...
Iskal sem že zamenjavo, vednar je originalni del presneto drag, ne vem pa če je črpalka zamneljiva s tisto, ki je namenjena za v renaulte. (isti motor je tudi v volvotu S40)
Ali se je kdo že sreča s podobimi težavami, kako jih odpraviti...kak dober mehanik...
Hvala
Lesy