Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ni (še) bil problem z ekologijo, bi pa postal, ker je pri PD injektorjih izjemno težavno zagotoviti časovno natančen vbrig. To je tudi edina pomanjkljivost tega sistema, sicer bi prekašal common-rail podolgem in počez.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ni (še) bil problem z ekologijo, bi pa postal, ker je pri PD injektorjih izjemno težavno zagotoviti časovno natančen vbrig. To je tudi edina pomanjkljivost tega sistema, sicer bi prekašal common-rail podolgem in počez.
In kaj jaz stalno pišem, da PD nima potenciala in je predrag in kompliciran. Predvbrizg je samo eden, določen povsem mehansko in se ne da kontrolirati niti časa niti količine. Medtem ko pri CR delaš kar hočeš. Kmalu bo 15 predvbrizgov, če bodo videli pomen.
Posledično so se tla tresla pri PD in hkrati je bilo v izpuhu ogromno saj ( hladni Audiji s sipa efektom v križiščih). Ko je prišel ven je bil na koncu razvoja z zelo problematično ekologijo in dragim vzdrževanjem v primeru odpovedi črpalk.
Eknomsko se jim PD sistem ni izplačal, pa naj govorijo kar hočejo.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zdaj pa vidim, da NIMAŠ POJMA kako PD deluje.
Samo nabijaš.
Solenoidni ventil odpira glavni vbrizg in nima veze z mehansko vodenim predvbrizgom. Njegova količina je tudi določena povsem mehansko z izvrtino, cca. 0,5 grama.
Pri CR pa ima vodene predvbrizge, količino, čas in število.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kaj pa če imaš piezo šobo?
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nadaljujemo v tem threadu.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kaj pa če imaš piezo šobo?
Kaj imajo piezo šobe veze s PDjem?
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Miha72 ne bit potrt, ti bom ob priliki dal Audija za peljat! in to CR sistem! Malo jače kot na Mazdi
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Miha72 ne bit potrt, ti bom ob priliki dal Audija za peljat! in to CR sistem! Malo jače kot na Mazdi
Hvala za ponudbo, ampak pravi avti dišijo po bencinu