Računovodje nimajo blage veze že sedaj, kdo mora imeti virtualno davčno blagajno in kdo ne. Zadeva je seveda enaka, obvezna je za gotovinsko poslovanje, za negotovinsko pa ni. Ampak tukaj je ena velika zanka.
Marsikateri program (kar večina v bistvu) lahko uporabljaš tako, da delaš namesto klasičnih A4 računov z ali brez dobavnice, ki se uporabljajo za valutno brezgotovinsko poslovanje, gotovovinske račune. In prav nikjer ne označiš, da je to račun plačan z gotovino. Tako te ERP ne more prestreči, da ti tretira račun kot gotovinski in s tem ve, da mora hraniti vse popravke, če jih DURS zahteva. Firme so rešile problem tako, da enostavno VSE popravke, tako gotovinskih, kot negotovinskih računov logirajo in jih v primeru zahteve DURSa po posredovanju stranka lahko tudi pošllje. In iz tega naslova je tudi prišla fama, da to rabijo sedaj vsi, kar seveda ni res.
Če imaš karkoli gotovinskega poslovanja, pa tudi, če le 1x mesečno, potem davčno rabiš. Že sedaj virtualno in potem pravo. Če imaš le TRR poslovanje, ne rabiš že sedaj in tudi ne kasneje.