Na H4, na viaduktu pod Vipavskim Križem, voda zastaja ob vsakem dežju, ne samo ko se utrže oblak - ob levem robu. No, ta odsek sedaj prenavljajo, bomo videli kako bodo uredili.
Omejitev v izrednih razmerah DARS pozna praktično samo eno - 40 km/h. 40 km/h na avtocesti je v ogromni večini primerov
Pride pa seveda lahko do situacij, ko je tudi 20 km/h preveč. Ampak kako bo reagiral voznik, ki ga je DARS v preteklosti že večkrat nategnil s pretirano omejitvijo 40 km/h? Teh omejitev preprosto ne upoštevaš več, tako kot pri dečku, ki je kričal: "Volk!"
Po nesreči pri Razdrtem so postavili nekaj tabel, na katerih ob megli prižgejo napis "megla/fog" in omejitev 40 km/h - če je to res potrebno ali ne. S tem so oni svoje naredili, da si bodo ob nesreči spet lahko pilatovsko umili roke. Navadno potem omejitev lep čas pozabijo izklopiti - v Italiji sem opazil, da imajo avtomatske detektorje za meglo. Enkrat je na Studencu (med Postojno in Razdrtim) bila prižgana ta omejitev 40 km/h, a vidljivost od Studenca do vrha vzpona pri Hruševju, več kot kilometer. Do Razdrtega, kjer je naslednja taka tabla, o kakšni gosti megli ne duha ne sluha.
Na H4 na Rebrnicah je do Vipave 7 informacijskih portalov (na dobri 10 km odseku). Saj po svoje upravičeno, ker gre za problematičen odsek, ampak kaj ti pomaga 7 portalov, če na vseh piše isto, pa še to navadno ni točno.
Še enkrat - vsega se ne da preprečiti in tudi v tem primeru je kar je, ampak da bi preprečili kakšno žrtev več v prihodnje je pa treba stvar resno vzeti in ne zaključiti zgolj z "izredne razmere, neprilagojena hitrost." Uporabnik tukaj pravi, da je cesta "plavala" že uro pred nesrečo, pa tudi na fotkah se vidi, da je tudi še lep čas po nesreči, pa ne zgleda na fotkah, da bi sipalo do onemoglosti.