DARS za firbce uvaja cestne zavese

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
S specialko gre. Saj je killakhan povedal... da je enkrat sanjal...

P.S. Aja, pa v klanec ne gre, pravi, da je prestrmo...
hysterical-1.gif

Si se že stepel s kom danes?
priden.gif

Tebe bi kvečjemu pomagal porinit v tisti klanec. Invalidom rad pomagam.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Raje pojdi kak jarek kopat, bo bolje porabljena energija. Drugače pa lepo si delat norca iz nekoga, ki okreva po operaciji.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Zate ga skopljem brezplačno. Plitvega.
Z operacijo še nikomur niso povečali možganov, tako da brez potrebe...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Danes jih žal še niso uporabljali na Primorki.
frown-1.gif

Za piko na i pa še tip ustavi avto NA mostu čez AC in gre fotkat nesrečo.
Baah, brez veze...
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.752
1.546
113
Emona / Carnium
Alloha DARS, evo eno idejo za še nekaj uvest:

In Switzerland, a mobile overpass bridge is used to carry out road work without stopping traffic

Vinjeta naslednjih 5 let 400€, potem pa...mogoČE...ČE bo taprava opcija na oblasti in ČE vodilnim na DARSu vodenje in izboljšave avtocestnega prometa dejansko postanejo prioriteta...pa še en ČE za dobro mero.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.722
15.772
113
Misliš, da financiranje DARSa iz drugih naslovov - recimo iz državneega proračuna ali pa iz EU sredstev - ne bi zadostovala?
Drugače pa glede na to koliko zdaj damo za vinjeto in koliko dni na leto se lahko lepo voziš po AC brez stanja v kolonah zaradi takšnih in drugačnih DARSovih del na cestišču, bi nam morali priskrbeti kakšen tak mobilen nadvoz že samo zato, da bomo še naprej sploh pripravljeni uporabljati AC ter kupovati vinjete. V končni fazi pa lahko DARS za nakup takšnega nadvoza najame tudi kakšen kredit, ki ga bomo potem posredno skozi vinjete plačevali (veliko) bolj zadovoljni uporabniki avtocest. :fredi:
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.752
1.546
113
Emona / Carnium
Slabo spremljam aktivnosti DARSa, ampak kot voznik lahko trdim, da DARS nima odločilnega interesa razvijati svoje metodologije v dobro kupcev vinjete. Torej, upor. Za nazaj in na zalogo za naprej.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.722
15.772
113
Ne me narobe razumet, ti ne oporekam in se strinjava kar se realnosti DARSa in Slovenije nasploh tiče ampak drugače pa (laično) menim, da bi nakup takšne mašinerije DARS teoretično zmogel brez 300+ % dviga cen vinjete, če bi mu to dejansko bilo v interesu.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Alloha DARS, evo eno idejo za še nekaj uvest:

In Switzerland, a mobile overpass bridge is used to carry out road work without stopping traffic

Sem ta video že pred nekaj časa temeljito in pozorno pogledal.
Bedarija. Ker:
- v času, ko rabiš zaporo dveh pasov za postavitev tega "mosta" v zapori enega pasu zamenjaš asfalt na sigurno dvojni dolžini tega švicarskega čuda
- glede na omejitve višin, razvidnih iz videa, delo z demperji namesto s kamioni, itd., rabiš poleg mostu imet zaprt še en pas za logistiko. En pas je torej še vedno zaprt, po drugem pa namesto normalno mimo, promet teče z 10% propustnostjo čez most
- kapaciteta take izvedbe je MOGOČE 20% običajne
- za kake čisto specialne zadeve v naseljih mogoče uporabno, za avtoceste pa nikakor in nikoli.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.262
1.516
113
Kaj pa tam naredijo kjer so noge od mosta? Ga premikajo levo/desno, kaj če je tam ograja? Meni se zdi ta špura, ki jo popravljajo nekam ozka.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ta sistem ima smisel, če je tak tip del, da mora biti zapora več mesecev. Denimo, da se na terenu betonirajo novi objekti in materiali in tehnologije zahtevajo svoj čas.
Glede tega, kaj v Sloveniji dobimo za ceno vinjete. V Italiji sem za cca 200 km lepe tekoče vožnje tudi čez odseke, kjer so bila dela plačal 16 €, potem pa eno uro stal na cestninski. Steza dela, steza ne dela, vozniki so zmedeni, rinejo se sem, tja, očitno je en človek, ki nekaj ureja (ali pa na daljavo). Epsko ... Toliko po naših avtocestah prevozim v dveh dnevih.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.722
15.772
113
Sem ta video že pred nekaj časa temeljito in pozorno pogledal.
Bedarija. Ker:
- v času, ko rabiš zaporo dveh pasov za postavitev tega "mosta" v zapori enega pasu zamenjaš asfalt na sigurno dvojni dolžini tega švicarskega čuda
- glede na omejitve višin, razvidnih iz videa, delo z demperji namesto s kamioni, itd., rabiš poleg mostu imet zaprt še en pas za logistiko. En pas je torej še vedno zaprt, po drugem pa namesto normalno mimo, promet teče z 10% propustnostjo čez most
- kapaciteta take izvedbe je MOGOČE 20% običajne
- za kake čisto specialne zadeve v naseljih mogoče uporabno, za avtoceste pa nikakor in nikoli.
Kul. Se mi zdi, da nekako veš kaj govoriš tako da hvala za mnenje.