Dars v pretočnost prepričal šele obisk inšpekcije
Povodje. Dars je voznikom prijaznejšo prometno signalizacijo mimo zaprtih počivališč namenil šele po posredovanju inšpekcije.
Že od aprila je zaradi obnovitvenih del na vodovodu zaprto počivališče Povodje na obeh straneh gorenjske avtoceste. Na prometno enem najbolj obremenjenih avtocestnih odsekov v Sloveniji pa so darsovci na jezo prenekaterega voznika označbo modificirane zapore sprva uredili tako, da so promet s 130 km/h upočasnili kar za 50 km/h na vsega 80 km/h, saj so neposredno ob rob voznega pasu postavili tudi pokončne količke, s čimer so zmanjšali širino obeh prometnih pasov in onemogočili vožnjo po uvoznem pasu.
Dars odgovarja, da je zapora izvedena v skladu s pravilniki.
Da pa pri označbah zapore vseeno ni vse v redu, je prišlo na ušesa prometnemu inšpektoratu, ki je po pregledu stanja Darsu naročil več sprememb za večjo pretočnost prometa.
Table pokončne zapore so sicer ostale, a je inšpektorat med drugim odredil umik podstavkov stebričkov za pol metra proti robu cestišča in s tem normalizacijo širine voznih pasov, kar je omogočilo dvig predpisane hitrosti na 100 km/h.
Povodje. Dars je voznikom prijaznejšo prometno signalizacijo mimo zaprtih počivališč namenil šele po posredovanju inšpekcije.
Že od aprila je zaradi obnovitvenih del na vodovodu zaprto počivališče Povodje na obeh straneh gorenjske avtoceste. Na prometno enem najbolj obremenjenih avtocestnih odsekov v Sloveniji pa so darsovci na jezo prenekaterega voznika označbo modificirane zapore sprva uredili tako, da so promet s 130 km/h upočasnili kar za 50 km/h na vsega 80 km/h, saj so neposredno ob rob voznega pasu postavili tudi pokončne količke, s čimer so zmanjšali širino obeh prometnih pasov in onemogočili vožnjo po uvoznem pasu.
Dars odgovarja, da je zapora izvedena v skladu s pravilniki.
Da pa pri označbah zapore vseeno ni vse v redu, je prišlo na ušesa prometnemu inšpektoratu, ki je po pregledu stanja Darsu naročil več sprememb za večjo pretočnost prometa.
Table pokončne zapore so sicer ostale, a je inšpektorat med drugim odredil umik podstavkov stebričkov za pol metra proti robu cestišča in s tem normalizacijo širine voznih pasov, kar je omogočilo dvig predpisane hitrosti na 100 km/h.