Potem imaš samo centralno zaklepanje, ne pa tudi daljinskega zaklepanja. Cena je odvisna od samega vozila, izjema so nekateri azijci, ki šparajo na motorčku tako, da vgradijo v voznikova vrata le stikalo namesto motorčka. Ko torej ti porineš ključ v voznikova vrata in obrneš, dejansko fizično zakleneš voznikova vrata, stikalo v njih pa pošlje "informacijo", da si ti to naredil, v centralo in ostala vrata zaprejo motorčki. Evropska vozila imajo v vseh vratih originalno vgrajene motorčke, tako da lahko vrata zakleneš s ključem tudi preko sovoznikovih vrat, pa bo cel avto zaklenjen; pri azijcih pa ostanejo v tem primeru voznikova vrata odklenjena. Upam, da si razumel.
Glede samega daljinskega pa je treba vgradit centralo - povezat jo je treba z napajanjem, s centralnim zaklepanjem (motorčki) ter s smerniki (identifikacija zaklep/odklep preko utripanja smernikov). Nekateri modeli imajo tudi možnost blokade motorja. Imajo pa nekateri avti (največkrat Fiat) možnost "hitre vgraditve", odstrani se centralo za centralno zaklepanje in na njeno mesto se porine centralo za daljinsko zaklepanje. Torej 30sec dela. Je pa ta tip daljinskega zaklepanja najbolj osnoven in nima niti identifikacije preko smernikov.
Glede samega daljinskega pa je treba vgradit centralo - povezat jo je treba z napajanjem, s centralnim zaklepanjem (motorčki) ter s smerniki (identifikacija zaklep/odklep preko utripanja smernikov). Nekateri modeli imajo tudi možnost blokade motorja. Imajo pa nekateri avti (največkrat Fiat) možnost "hitre vgraditve", odstrani se centralo za centralno zaklepanje in na njeno mesto se porine centralo za daljinsko zaklepanje. Torej 30sec dela. Je pa ta tip daljinskega zaklepanja najbolj osnoven in nima niti identifikacije preko smernikov.