Dacia Spring

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.766
595
113
EU
Ok če ti potem vedno znova "brezplačno" zamenjajo celotno baterijo tudi po 5, 10 letih itn., bi to morda še imelo nek smisel, da imaš skoz enako kapaciteto baterije kot ob nakupu vozila.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Zaenkrat je to pri Zoe še edino sprejemljivo, ker do 100.000 ima vsak zamenjano baterijo. Z najemom je zaenkrat cenejša baterija, kot menjava na 100kkm.

Od kje ta info? Tule so opažanja drugačana:
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mislim, da je to prav ob začetkih prodaje Zoe in Fluence bil glavni razlog za najem, ker so se ljudje kao bali, da bodo baterije hitro crkovale.
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
415
60
28
Prve že prihajajo...

20210623_170540.jpg
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Že dolgo nič novega, pa da se malo "pohvalim".

Včeraj sedel v prvem slovensko registriranem Springu - kolega kupil na Gorenjskem.

Prvi vtis: zelo všečen avtoček - ja avto skoraj težko temu rečem, prej micro car. Verjetno je bil kriv zelo pokončno postavljen vozniški sedež, ampak ko sem se not skobacal, ja s sosedom bi imela verjetno med ramami kakih 10cm. Prtljažnik za čuda kar velik. Materiali solidni. Vozil ga nisem - bojda je cela procedura za zagon. 18,6 kW - doseg realnih 200+ km v tem času. Velik minus - kabla za domače polnjenje ni, ga je treba dokupit in čakat 2-3 tedne - k sreči domače znanje prav tako z Gorenjske reši zadevo v dveh dneh. ;)

Cena 18.500 na cesto brez odbite subvencije, za katero še ni nujno, da jo bo dobil - za 16 jurjev bi bil kar dober nakup.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Že dolgo nič novega, pa da se malo "pohvalim".

Včeraj sedel v prvem slovensko registriranem Springu - kolega kupil na Gorenjskem.

Prvi vtis: zelo všečen avtoček - ja avto skoraj težko temu rečem, prej micro car. Verjetno je bil kriv zelo pokončno postavljen vozniški sedež, ampak ko sem se not skobacal, ja s sosedom bi imela verjetno med ramami kakih 10cm. Prtljažnik za čuda kar velik. Materiali solidni. Vozil ga nisem - bojda je cela procedura za zagon. 18,6 kW - doseg realnih 200+ km v tem času. Velik minus - kabla za domače polnjenje ni, ga je treba dokupit in čakat 2-3 tedne - k sreči domače znanje prav tako z Gorenjske reši zadevo v dveh dneh. ;)

Cena 18.500 na cesto brez odbite subvencije, za katero še ni nujno, da jo bo dobil - za 16 jurjev bi bil kar dober nakup.

A se zajebavas s ceno.
Kaj si je pa se izmislil?
A ne dobis ze twinga za ta denar? Je pa res da je se mal manjsi. Ampal ima.vsaj motor za na cesto, ne za po kolesarskih ;)
Cene so sle res v maloro.
Za 25 jurjev pa v nemciji "nov" e niro"
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in darjan

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
A se zajebavas s ceno.
Kaj si je pa se izmislil?
A ne dobis ze twinga za ta denar? Je pa res da je se mal manjsi. Ampal ima.vsaj motor za na cesto, ne za po kolesarskih ;)
Cene so sle res v maloro.
Za 25 jurjev pa v nemciji "nov" e niro"
Pojma nimam kaj je še vse dodal - opremljen zgleda solidno. Saj z odbito subvencijo po okoli 16T.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
8.000 € imaš za 100k km na bencinu, če sploh.

Koliko več bo vredna električna Dacia po 100k km od primerljivega bencinarja se bomo pa pogovarjal čez 5 let. Vsekakor se nebi kar "v naprej" tolkel po glavi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Sem ga šel zdaj konfigurirat in Confort + je 17.890, dodatno kabel za polnilnico Mode 2 je 190, skupaj 18.080, pa verjetno priprava in transport, pa smo na 18.500.
 
  • Jezen sem
Reactions: Hanzi

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Drugače imam jest isto težavo. Imam pa to srečo, da imam 500 m stran eno garažo. Sicer nima štroma, sem se pa pozanimal na elektro in bi nekje 1500-2000 EUR koštalo da mi jo napeljejo(vsi stroški vključno z dovoljenji za prekopavanje ceste, ter asfaltiranje). Tako bi imel možnost polnit recimo 3 avtov (eden v garaži, eden pred garažo in eden za garažo čez okno). Ko bo moja stara korsa crknla, bom verjetn kako tako dačio za 2 ali 3 avto nabavil. Ali pa twingota. Rabim samo za po mestu, relacije do 10 km v eno stran. Tudi neke opreme ne rabim, gretje, klima, pa radio BT.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.633
490
83
41
povsod malo
Drugače imam jest isto težavo. Imam pa to srečo, da imam 500 m stran eno garažo. Sicer nima štroma, sem se pa pozanimal na elektro in bi nekje 1500-2000 EUR koštalo da mi jo napeljejo(vsi stroški vključno z dovoljenji za prekopavanje ceste, ter asfaltiranje). Tako bi imel možnost polnit recimo 3 avtov (eden v garaži, eden pred garažo in eden za garažo čez okno). Ko bo moja stara korsa crknla, bom verjetn kako tako dačio za 2 ali 3 avto nabavil. Ali pa twingota. Rabim samo za po mestu, relacije do 10 km v eno stran. Tudi neke opreme ne rabim, gretje, klima, pa radio BT.
Kaj pa ami?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Pa ker sem tik pred corono dal vec za glavni servis kolikor danes dobim za avto.
Da bi pa 500m nekam dalec hodil po avto in za tja placeval 2 jurja za.elektro prikljucek mi pa na kraj pameti ne pride. Ne še.
Ce je vec garaz v sklopu, potem potipaj interes ostalih lastnikov po elektro prikljucku.
Ce ste pametni in razumni si ga komot lahko "serate", ker ne boste vsi hkrati polnil avtov, ali nekaj delal v garaži.
Odstevalni stevci pa tudi obstajajo za ceno obracunske moci v nekaj mesecih. Edino placilna disciplina mora stimat..
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.139
2.211
113
Če sem plačal, bom polnil kadar hočem - By Slovenec.
Tudi sam sem hotel dati v skupinsko garažo el. - 500m+. Ma kje boš našu lastnike, da ti dovolijo kabl napeljat.
2000€ priključek. Koliko je to strošek pri uporabi/porabi avta?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.115
6.483
113
Jaz sem pred leti dobil b.p. soglasje, za vlečenje po kleti (cca 50m+omarica na koncu). Očitno imate čudne sosede ali pa čudne odnose pa zato nočejo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Pa ker sem tik pred corono dal vec za glavni servis kolikor danes dobim za avto.
Da bi pa 500m nekam dalec hodil po avto in za tja placeval 2 jurja za.elektro prikljucek mi pa na kraj pameti ne pride. Ne še.
Ce je vec garaz v sklopu, potem potipaj interes ostalih lastnikov po elektro prikljucku.
Ce ste pametni in razumni si ga komot lahko "serate", ker ne boste vsi hkrati polnil avtov, ali nekaj delal v garaži.
Odstevalni stevci pa tudi obstajajo za ceno obracunske moci v nekaj mesecih. Edino placilna disciplina mora stimat..
Točno vem kaj hočeš povedat.

Stvar je taka. Ni problem 500 metrov hodit, ker bi šlo za 2. ali 3 avto. Trenutno z svojim naredim 5000 km letno. Se pravi. Filanje bi blo 1x na teden, morda 2x za ziher da je avto poln ko ga rabiš. Za prvi avto je pa res malo mim, ker bi ga mogla ženka vsak dan tam filat

Gre za samostojni objekt 6 garaž. Vsi stari strici lastniki so pomrli. Niti ne vem v kateri lasti so sedaj. Elektriko bi napeljal za sebe, ker drugi pač verjetno nebi bli za to. Zadeva z odštevalnimi števci je možna, z pogojem da mi odplača delež stroškov. Zavedam se nekaj, ko bo enkrat štrom bodo pa vsi kandidati. OK, ampak plačaj sorazmerni delež.Jest napeljem, plačaj meni, Ni problem, drugače ni odštevalnega števca. Če mu pa kej ne paše pa naj svoj priključek vleče. Tle ni problema. Vložek bi z časom dobil nazaj.

Tle je pa še 3. varjanta. Če se z ženo zmenima sva lahko sorazmerno hitro v hiši. Tam pa ni problema glede polnjenja. Ampak zadeva je še od koga druga odvisna, ne samo od mene in mojega el. avta. Pač nekako se odločit skupaj z otrokom kdo bo v hiši, kdo v stanovanju.

Sej pravim, mam pa rešitev, če bi danes vsa vozila na štrom priklopli. Rešitev ni pač idealna je pa sprejemljiva.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi