Zaenkrat je to pri Zoe še edino sprejemljivo, ker do 100.000 ima vsak zamenjano baterijo. Z najemom je zaenkrat cenejša baterija, kot menjava na 100kkm.
Že dolgo nič novega, pa da se malo "pohvalim".
Včeraj sedel v prvem slovensko registriranem Springu - kolega kupil na Gorenjskem.
Prvi vtis: zelo všečen avtoček - ja avto skoraj težko temu rečem, prej micro car. Verjetno je bil kriv zelo pokončno postavljen vozniški sedež, ampak ko sem se not skobacal, ja s sosedom bi imela verjetno med ramami kakih 10cm. Prtljažnik za čuda kar velik. Materiali solidni. Vozil ga nisem - bojda je cela procedura za zagon. 18,6 kW - doseg realnih 200+ km v tem času. Velik minus - kabla za domače polnjenje ni, ga je treba dokupit in čakat 2-3 tedne - k sreči domače znanje prav tako z Gorenjske reši zadevo v dveh dneh.
Cena 18.500 na cesto brez odbite subvencije, za katero še ni nujno, da jo bo dobil - za 16 jurjev bi bil kar dober nakup.
Pojma nimam kaj je še vse dodal - opremljen zgleda solidno. Saj z odbito subvencijo po okoli 16T.A se zajebavas s ceno.
Kaj si je pa se izmislil?
A ne dobis ze twinga za ta denar? Je pa res da je se mal manjsi. Ampal ima.vsaj motor za na cesto, ne za po kolesarskih
Cene so sle res v maloro.
Za 25 jurjev pa v nemciji "nov" e niro"
Kaj pa ami?Drugače imam jest isto težavo. Imam pa to srečo, da imam 500 m stran eno garažo. Sicer nima štroma, sem se pa pozanimal na elektro in bi nekje 1500-2000 EUR koštalo da mi jo napeljejo(vsi stroški vključno z dovoljenji za prekopavanje ceste, ter asfaltiranje). Tako bi imel možnost polnit recimo 3 avtov (eden v garaži, eden pred garažo in eden za garažo čez okno). Ko bo moja stara korsa crknla, bom verjetn kako tako dačio za 2 ali 3 avto nabavil. Ali pa twingota. Rabim samo za po mestu, relacije do 10 km v eno stran. Tudi neke opreme ne rabim, gretje, klima, pa radio BT.
Točno vem kaj hočeš povedat.Pa ker sem tik pred corono dal vec za glavni servis kolikor danes dobim za avto.
Da bi pa 500m nekam dalec hodil po avto in za tja placeval 2 jurja za.elektro prikljucek mi pa na kraj pameti ne pride. Ne še.
Ce je vec garaz v sklopu, potem potipaj interes ostalih lastnikov po elektro prikljucku.
Ce ste pametni in razumni si ga komot lahko "serate", ker ne boste vsi hkrati polnil avtov, ali nekaj delal v garaži.
Odstevalni stevci pa tudi obstajajo za ceno obracunske moci v nekaj mesecih. Edino placilna disciplina mora stimat..