Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Pa ne piše vsem tako. Tistim, ki imajo stare pakete SOLO, DUO ali TRIO, je Telekom (SiOL) "prodal" opremo za simbolično vrednost in tako vsak sam odgovarja za svojo opremo.
Da se pa to spremeniti s prehodom na novo shemo, vse ostane isto (storitve, cena... vse isto), samo drugo pogodbo ti podpišeš. Pe še če si takrat moral kaj plačati za opremo, ti vrnejo. Pokliči 080 8000 - 1.
No sedaj me je gospa klicala z 080 8000 in mi reče, da imam za crknjenega Aminota še pol leta pogodbe in moram plačat še za tisto (35€), pa pol za novega podpisat pogodbo.
mater jim, račun za mesec marec tako al tako ne bom plačal.
Citat: Uporabnik flajr pravi:
Pa ne piše vsem tako. Tistim, ki imajo stare pakete SOLO, DUO ali TRIO, je Telekom (SiOL) "prodal" opremo za simbolično vrednost in tako vsak sam odgovarja za svojo opremo.
Da se pa to spremeniti s prehodom na novo shemo, vse ostane isto (storitve, cena... vse isto), samo drugo pogodbo ti podpišeš. Pe še če si takrat moral kaj plačati za opremo, ti vrnejo. Pokliči 080 8000 - 1.
A na 080 1000 (tehnično pomoč) si že klical? Ker kot ti je nekdo že napisal, skoraj sigurno ti ni crknil Amino, če dobivaš Data could not be fetched, ampak gre samo za napačno konfiguracijo/povezavo.
Citat: Uporabnik geronimo pravi:
A na 080 1000 (tehnično pomoč) si že klical? Ker kot ti je nekdo že napisal, skoraj sigurno ti ni crknil Amino, če dobivaš Data could not be fetched, ampak gre samo za napačno konfiguracijo/povezavo.
Predlagam, da prijaviš napako, da ti net ne dela, ko pa pride tehnik, mu povej, če ti lahko preveri Amino-ta. Tako boš vsaj ziher, da ti je šel v maloro. Če ti ga pa mojster usposobi, mu daj pa za eno pivo in bosta oba zadovoljna
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.