Sedaj se bo pokazalo, da je smiselno, da OŠ poteka v učilnici v šoli z učitelji, ki so zato usposobljeni. In bolj ali manj ljubijo svoj posel.
To obdobje šolanja na daljavo bo nekaterim učencem nekaj dalo, dobili bodo več veščin samostojnega dela, večina pa jih verjetno (primerno tudi letom) teh sposobnosti nima dovolj in tam bodisi našpukajo starši ali pa otroci pač ne delajo nič. Prepričan sem, da če morajo pri več kot 40 % otrok starši aktivno ogromno pomagati, je ta čas učitelj zastavil narobe. Naj utrjuje snov na tak način, da bo večina otrok zagrabila. Ne more jemati snovi naprej po starem konceptu v razredu,kjer jih gleda v face in vidi, kdo razume in kdo ne. Tukaj odziva ne vidi in ne ve, koliko se morajo zraven truditi starši.
To obdobje šolanja na daljavo bo nekaterim učencem nekaj dalo, dobili bodo več veščin samostojnega dela, večina pa jih verjetno (primerno tudi letom) teh sposobnosti nima dovolj in tam bodisi našpukajo starši ali pa otroci pač ne delajo nič. Prepričan sem, da če morajo pri več kot 40 % otrok starši aktivno ogromno pomagati, je ta čas učitelj zastavil narobe. Naj utrjuje snov na tak način, da bo večina otrok zagrabila. Ne more jemati snovi naprej po starem konceptu v razredu,kjer jih gleda v face in vidi, kdo razume in kdo ne. Tukaj odziva ne vidi in ne ve, koliko se morajo zraven truditi starši.