Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
KSZ:
Ravno nazaj iz Sardinije, plul s Sardinia/Corsica Ferries, za tja izplul pol ure kasneje in vozil eno uro dlje od predvidenega, za nazaj zamujal 15 minut s štartom, potem pa zaradi "prometa" stal pol ure pred Livornom. Zame prvič, da se niso držali predvidenih ur.
Za dol se je tamalim že mal kegljalo, za nazaj sem bil pa živčen, ker smo "lovili" kamp v Pisi, prišli smo pol ure pred zaprtjem. Upam, da se v prihodnosti kaj poboljšajo.
Nič posebnega, iz avtoceste izvoziš na izvozu Savona Vado, imaš zelo lepo označeno kje je terminal za barko tako da nimaš kaj zgrešit. Pripavi se, da boš cca 6h gledal v luft
Hvala za info. Vožnje iz Lj do Savone naj bi bilo dobrih šest ur, plovbe pa štiri in pol, kar znese kosilo, dve reviji in del knjige. Običajno sem plul iz Livorna ob 8h zjutraj, pa imam dovolj nočne vožnje in sem se odločil za opoldanski trajekt iz Savone. Trajekt je pa res vsako leto za 100 E dražji...
Kar se zamud tiče... Prijatelj je šel na Sardinijo z dekletom in je šel zanalašč do Civitavecchije z avtom, ker mu trajekt ne odgovarja in je želel skrajšati čas plovbe.
Sem mu rekel, da malo komplicira in si povečuje stroške, vendar je trdil, da je bil predviden čas plovbe krajši za 2 uri.
Ni se mu izšlo. Isto se je vozil 8 ur, kot bi se iz Livorna. In to v obe smeri.
Imam boljše izkušnje. Od petih potovanj se je le enkrat pri povratku pot zamaknila za eno uro, sicer pa vse po urniku. Možno, da pride do podaljšanja vožnje v slabem morju ali v kolikor kakšnega od hitrih trajektov (M Express) nadomestijo s počasnejšim, kar pomeni 28 vs 19 vozlov.
Jaz sem za na Sardinijo sel iz Piombinota. In je zamujal za 2 uri. Na splosno me ne motijo te zamude, ker sem na dopsutu in 2 uri v celih 14 dneh ne pomenita nic.
Moby lines dick je 98 leta vozil Livorno bastia delal sem v freestyle shopu ker ima 2se butik ne moreš verjet da dnevni inkaso bil čez 350 mil lir tedaj 350k euro in sem imel v šefu po 4 do 8 milijonov od tega pol gotovine in razmišljal da sam grem brez pasosa kam na j Ameriko vse se je plačalo v lirah Marka je bila 9.2 v primerjavi z liričnim tečaj extra gotovine na pretek kovance francoske sem vzel za 4 krstno vrednost ko so šli turisti v Francijo sem jim ponudil dobro menjavo boljšo kot uradno in če niso imeli denarja sem vlekel kartico za nazaj pa je za drobiž dobil steklo v vrednosti 50 evrov moja dobra. Volja vem da sem vsak dan nesel na banko čez 10kg kovancev delaš za firmo ligabue ki ima najete prostore po vseh ladjah 1500cca tako da ti kapitan prvi in komisar ne morejo nič jed z gosti ko se ladja bliža luki se trgovina zapre ne delaš ker niso mednarodne vode parfumov in testerje na tono poslal domov plača 1500plus 0.5 od prodaje delavec 900plus 0.3od inkasa ampak z menjavo in malo znanja 1evro na stranko to je cca 2500dnevno za dve vožnje splačalo se je nimam kaj reč ampak za kapetana sem bil slavo od dreka di merda po njihovo raje so imeli Hrvate in Romune v glavnem preveč dela ker vsi navadijo na enkrat po 10 steklo in wiskije zato 20 vnot pa zakleni na koncu je manjkalo za 70tisoc evrov robe verjetno stranke pokradli šli sodelavci domov sem prišel z dinarski za novega BMW m5 in še ostalo je na banki lep je bilo dokler ni prišel evro
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.