Saj je bila revica stara ze preko 10 let. 1.0 12V, 173k km. Revica je sicer spustila duso na avtocesti od Razdrtega proti Postojni, ko je poprej oddelala Rebrnice. Po rahlem klancu navzdol je vse skupaj se delovalo ok, ob rehlem dodajanju plina pa se je oglasil nek cuden zvok iz motorja in hkrati zasvetila oranzna lucka motorja. Voznici sem hitro rekel naj pogleda temperaturo motorja. Previsoka. Komanda ugasni, vendar smo bili vstric s kamionom pa ga je prehitela do konca, sli na odstavni pas in ugasnili zadevico. Pogledal olje in vodo. Vse ok. Le v vodnem sistemu so se ob odpiranju pokrovcka privalili po ceveh, ne vem kako bi rekel, mehurji pare. Torej para ni kar butala in butala v mene, sam nekje noter pri motorju se je nabrala... Dolil sem vodo, cca 2 dl, vec ni bilo potrebe in poskusal zagnat, da bi ohladil motor, vendar ni bilo haska. Oranzna lucka je se vedno svetila, zvok iz motorja ni bil spodbuden, vzgala pa tud ni vec.
Avto je ze pokojni, napisal pa sem zato, ker me zanima, kaj je v taksnem primeru lahko bilo narobe. Jaz mislim, da je verjetni bila kriva vodna pumpa. Mogoce je crknila ze kdaj poprej, pa se je sele na vroc aprilski dan pokazal feler.