No, moja opažanja so pestra.
Prej sem imel letne Bridgestone Potenza RE050A, 225 širina.
Sedaj pa zimske Bridgestone LM30, 205 širina.
Odkar imam gor malce ožje gume je avto bolj odziven, bolj poskočen. Z zimskimi sem že prevozil kakšnih 1000 kilometrov in se pri porabi pozna od pol do enega litra manj. Ravno včeraj sem z BMW 320d dosegel okoli 6 litrov na 100 km. Prej je bilo več, stil vožnje pa podoben.
Zimske so hitrostni razred do 210 km/h. Preizkusil sem jih že pri 200 kmh. Brez problema, treslo ni, vodljivost ustrezna, vseeno pa se pozna, da nimajo trdih bokov pnevmatike (Potenza letne so run flat, zimske pa sem vzel navadne). Avto vseeno daje občutek, da malce bolj plava, primerjalno z letnimi. Ampak to se opazi pri vožnji, ki bi se lahko že označila kot ekstremna.
Suha cesta, zimske Bridgestone LM30: brezhibno. So tihe, držijo se podlage, nimam nobene pripombe
Mokra cesta: držijo se podlage, zdrsovanja še nisem zaznal, upam le, da je kontrolirano. Najslabše je, če guma drži, potem pa naenkrat brutalno spusti. Raje imam, da me na izgubo oprijema postopoma opozarja. Letne Potenza so takšne. Za LM30 to še moram ugotoviti. Da še nisem ugotovil izkazuje, da imajo neverjeten oprijem. V nekaterih primerih sem si privoščil zelo agresivno vožnjo (v raziskovalne namene, na prazni cesti ipd) in niso spustile oprijema.
Sneg: nimam pojma, verjetno so slabše kot UG 7+ ali kakšne Continental TS830, vseeno pa naj bi bile povsem sprejemljive tudi na snegu.
Pod črto sem z nakupom zadovoljen in bom, v kolikor se obnesejo tudi na snegu, prihodnje leto prav tako nabavil Bridgestone.