Citroen DS5

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ahhh
smile-1.gif


Evo se slika enega, ki sem jo posnel v Frankfurtu
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.912
113
meni bolj zgleda kot ds4 zoom in. je pa obetavna smer, v katero se citroen obrača
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.060
11.163
113
C5 bi morali dat v podn, pa zadnja vrata dol zašvasat...pa noter sodoben V6 s 300 hp..hidravliko pa poslat na smetišče. To bi potem bilo za imet.
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.419
2.483
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
C5 bi morali dat v podn, pa zadnja vrata dol zašvasat...pa noter sodoben V6 s 300 hp..hidravliko pa poslat na smetišče. To bi potem bilo za imet.

Hidravlika je zakon. Upam, da je nikoli ne pošljejo na smetišče.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
zelo všečen.
zanimivo, kako se simpatična oblika dojema skupaj s kvaliteto.
Sedaj si KIA super avtomobili, pa Citroen, ki je pregovorno "limona" bo kmalu vštric z BMW.

lp
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ne ne. Morate videt v zivo! Zadeva ima res odlicne materiale. Zgleda kompaktno, lepo. V njem se sedi odlicno, volan je kot vlit, stikala tam, kjer morajo biti, vse na dosegu roke. Ima celo 4 opcije za odpirat stresna okna nad vsakim voznikom posebej.

Kot pravim - nikoli si ne bi mislil, da bom kdaj v zivljenju hvalil Citroena!

Cena v nemciji se zacne pri 29.500 in konca pri 40.000 cca. Pri bencinskih motorjih je vsaj v Nemciji tako, da je pri najsvohnejsem motorju opcija le avtomatski menjalnik. Drugace je pa tudi hibrid (diesel 120kw + 27kw elektrika).

Niti priblizno ni podoben DS4. DS5 je bistveno bolj prefinjen in "gosposki". Dolg je 450, sirok pa 187cm.

Minus, ki mu ga dam jaz je, da je analogna ura na armaturki na rahlo odrocnem delu in da zadaj za glavo ni toliko prostora, kot bi se za "karavana" spodobilo, vendar dovolj, da v njem zadaj lahko sedi 185 cm dolg osebek
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
zelo všečen.
zanimivo, kako se simpatična oblika dojema skupaj s kvaliteto.
Sedaj si KIA super avtomobili, pa Citroen, ki je pregovorno "limona" bo kmalu vštric z BMW.

lp

Nerad recem, ampak Citroen in BMW sta imela hali en ob drugem. Najprej sem sedel v razlicnih izvedbah BMWja 1 in BMWja 5. In potem sem sedel v DS5. In ves kaj me je presunilo? Zakaj pri hudicu je v BMWju taka grda plastika!!! Materiali so v DS5 vrhunski, v vsakem primeru pa vsaj 2 razreda boljsi kot v kateri koli BMW 1 ali BMW 3. In verjetno tudi v kaksnih oskubljenih BMW 5.
Da o obcutku za volanom ne razpravljamo
smile-1.gif
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
548
0
16
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
zelo všečen.
zanimivo, kako se simpatična oblika dojema skupaj s kvaliteto.
Sedaj si KIA super avtomobili, pa Citroen, ki je pregovorno "limona" bo kmalu vštric z BMW.

lp

Nerad recem, ampak Citroen in BMW sta imela hali en ob drugem. Najprej sem sedel v razlicnih izvedbah BMWja 1 in BMWja 5. In potem sem sedel v DS5. In ves kaj me je presunilo? Zakaj pri hudicu je v BMWju taka grda plastika!!! Materiali so v DS5 vrhunski, v vsakem primeru pa vsaj 2 razreda boljsi kot v kateri koli BMW 1 ali BMW 3. In verjetno tudi v kaksnih oskubljenih BMW 5.
Da o obcutku za volanom ne razpravljamo
smile-1.gif

Bravo, to da BMW-ji izgledajo navzven kar v redu, v notranjosti pa niso nič posebnega, jaz govorim že od praveka. Meni, kot vozniku nekega avtomobila je pomebna ergonomija oz. občutek za volanom, ker se potem z vsako uporabo avtomobila z veseljem spet vsedem vanj. Kot že rečeno BMW-ji mi tega občutka žal ne nudijo. Je pa res, da so zadnji modeli v notranjosti že bolj všečni. Saj bo počasi.