Ne ne. Morate videt v zivo! Zadeva ima res odlicne materiale. Zgleda kompaktno, lepo. V njem se sedi odlicno, volan je kot vlit, stikala tam, kjer morajo biti, vse na dosegu roke. Ima celo 4 opcije za odpirat stresna okna nad vsakim voznikom posebej.
Kot pravim - nikoli si ne bi mislil, da bom kdaj v zivljenju hvalil Citroena!
Cena v nemciji se zacne pri 29.500 in konca pri 40.000 cca. Pri bencinskih motorjih je vsaj v Nemciji tako, da je pri najsvohnejsem motorju opcija le avtomatski menjalnik. Drugace je pa tudi hibrid (diesel 120kw + 27kw elektrika).
Niti priblizno ni podoben DS4. DS5 je bistveno bolj prefinjen in "gosposki". Dolg je 450, sirok pa 187cm.
Minus, ki mu ga dam jaz je, da je analogna ura na armaturki na rahlo odrocnem delu in da zadaj za glavo ni toliko prostora, kot bi se za "karavana" spodobilo, vendar dovolj, da v njem zadaj lahko sedi 185 cm dolg osebek