Citroen C5 ali Ford Mondeo?

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Kaj priporočate?
Citroen C5 ali Ford Mondeo?
Obvezno limuzina,diesel.Mora bit dinamičen pri pospeševanju,speljevanju.Zato tam 1,6 verjetno ne pride v poštev,sklepam da tako velik-težak avto mora imet vsaj 120KM in 2.0 ccm.Kaj je boljše 1,6ccm(manj ccm) in več kw(100+) ali obratno 2.0ccm in manj kw(-100).
Zanima me predvsem tudi primerjava porabe.
Trenutno imam Ford C-Max 1.8 TDCI 116KM L2008.Vse lepo in prav toda je malo premalo dinamičen predvsem pri speljevanju in pospeševanju(no te mašine so sploh znane,da so mrtve pri nizkih obratih)to je tudi glavni vzrok,ki me moti.
Ne rabim ravno 200konj za neko dirkanje toda da je manj dinamičen kot 1,6 pa tudi ni za nikamor,je pa tudi požrešen(7,5L/100)glasen v nizkih obratih...
Budget tam do 12€,to so letniki tam 2009 do 2011.
No sem odprt tudi za kakšne druge predloge v tem rangu.
Najbolj me pa drži za Mondeota toda se ne morem odločit za kw in ccm.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
Če mondeo naj bo oprema titanium, boljši sedeži kot v opremi trend
Če C5 naj bo oprema Exclusive - zaradi vzmetenja

glede porabe boš pa dobil najbolj realen podatek na http://www.spritmonitor.de/

Meni mondeo 2.0 tdci 140 KM letnik 2011 po avtocesti pri 130 km/h kuri 7l/100
Če se po avtocesti vozim 120 km/h, 6l/100km

Povprečje imam tudi 7 l/100
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Par inputov.

Mondeo v limuzinski 4vratni različici je sila redek na trgu, precej bolj pogosta je kombilimuzina (5 vrat).
C5 z ročnim menjalnikom nima najbolj trpežne sklopke, menjava pred 100k km ni nobeno presenečenje.
V C5 dobiš hidravliko tudi pri nižjih opremah od Exclusive, ampak samo pri močnejših motorjih.
Agregati, če se ne motim, so iz iste konjušnice?

Moja izibra: C5 Exclusive avtomatik 120kW (močnejši od obeh 2-litrskih dizlov)
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Pošteno pod 7 za "mojo" izbiro, vsaj toliko je imel kolega, bil prijetno presenečen po nakupu. Umirjena vožnja, dobršen del AC.

Še zanimivost: pred leti sem gledal nove (so bili in so imo še vedno ena najboljših izbir) in se spomnim, da je imel 2,2 litrski avtomatik (200 in še nekaj KM) občutno manjši(!) izpust, za porabo se ne spomnim, ampak glede na to, da gresta z roko v roki... ali ima močnejša izvedenka drug, boljši menjalnik ali pa je motor toliko bolj varčen od 2.0 litrskega.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Par inputov.

Mondeo v limuzinski 4vratni različici je sila redek na trgu, precej bolj pogosta je kombilimuzina (5 vrat).
Ja in tudi avtomatik limuzina je sila redek vsaj kolikor spremljam.Toda mi je bolj všeč in tudi karavana ne potrebujem čeprav se pri mondeotu odprejo zadnja vrata s šipo tako da kar veliko spraviš not posebej v primerjavi z C5.
Drugače pa imam bolj trdo nogo.Za liter gor ali dolj se ne bom sekiral tam v mejah normale če je to kot pri CMaxu 7do8L.Saj ni treba da gre 250 na uro(200 je dovolj
rolleyes-1.gif
)toda rad pa vidim da hitro pospeši posebej pri prehitevanju ali vključevanju.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
No danes sem v eni od avtohiš imel priložnost malo bolj od blizu pogledat (samo pogledat,peljal se nisem)C5,l 2010,5 prestav.
Notranjost kar všečna,prostorna,me je pa zmotil majhen prtljažnik v primerjavi z Mondeom.Pri C5 bi bila obvezna karavanska različica.Vsaj za moje potrebe.Medtem ko bi pri Mondeotu zadostovala limuzina.
Torej 1:0 za Mondeota.Ko jih preizkusim peljat pa poročam naprej.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.007
786
113
Jaz se tudi odločam za C5 karavan. Kako se kej obnese? Na kaj naj bom pozoren? Koliko pridejo servisi?
Kako se kej obnese 1,6 HDi motor?
Letnik in cena isto kot ima postavljeno Oktopusy.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.404
2.468
113
SV SLO
1.6 HDi je osnovni dizelski motor v C5 in ne moreš in ne smeš pričakovat čudežev. Za premikanje avta je dovolj.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Schime pravi:
Jaz se tudi odločam za C5 karavan. Kako se kej obnese? Na kaj naj bom pozoren? Koliko pridejo servisi?
Kako se kej obnese 1,6 HDi motor?
Letnik in cena isto kot ima postavljeno Oktopusy.

Sem že pisal v eni drugi temi za P308, ampak velja tudi za tukaj. Priporočam drugo generacijo 1.6 HDi motorja, torej 112 ali 115 konjskega (82 ali 84 kW). Sem jih počipal že kar nekaj (sicer večinoma Ford Focuse III, ampak gre za isti motor), pa grejo zelo fajn. Tudi v C5 bi se s čipanim 1.6 HDi motorjem čisto lepo vozil, ne bo pa dirkalnik seveda.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Citat:
Uporabnik Oktopusy pravi:
Trenutno imam Ford C-Max 1.8 TDCI 116KM L2008.Vse lepo in prav toda je malo premalo dinamičen predvsem pri speljevanju in pospeševanju(no te mašine so sploh znane,da so mrtve pri nizkih obratih)to je tudi glavni vzrok,ki me moti.
Enak problem imam na Laguni 2.0 dci (150 hp)... Je to po defaultu tako pri teh motorjih ali lahko kak okvarjen sklop vpliva na takšno obnašanje? Pod 2000 rpm je motor "mrtev", je potrebno bit kar dejaven z menjalnikom, da ga držiš na pravih obratih (recimo pri izstopu iz krožišča). Prejšnja octavia z 90 hp je vlekla od 1500 rpm naprej, pa tudi vsi ostali tdi-ji, ki sem jih vozil.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.404
2.468
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Citat:
Uporabnik Oktopusy pravi:
Trenutno imam Ford C-Max 1.8 TDCI 116KM L2008.Vse lepo in prav toda je malo premalo dinamičen predvsem pri speljevanju in pospeševanju(no te mašine so sploh znane,da so mrtve pri nizkih obratih)to je tudi glavni vzrok,ki me moti.
Enak problem imam na Laguni 2.0 dci (150 hp)... Je to po defaultu tako pri teh motorjih ali lahko kak okvarjen sklop vpliva na takšno obnašanje? Pod 2000 rpm je motor "mrtev", je potrebno bit kar dejaven z menjalnikom, da ga držiš na pravih obratih (recimo pri izstopu iz krožišča). Prejšnja octavia z 90 hp je vlekla od 1500 rpm naprej, pa tudi vsi ostali tdi-ji, ki sem jih vozil.

A je tak problem motor zavertet nad 2000 obratov? Če ja potem priporočam nakup nekaj takega, ki noro vleče že od 1 obrata naprej.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Lahko je kriv EGR. IMa avto DPF? Če nima, se problem kaže kot močno kajenje do 2000 obratov. Če DPF imaš, ga ne boš ime več dolgo :/
Stestiraš lahko tako, da zablindiraš EGR, vendar boš potem rabil tester, da pobrišeš napake v računalniku.

lp
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
... Za premikanje avta je dovolj.
hysterical-1.gif


Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Sem jih počipal že kar nekaj (sicer večinoma Ford Focuse III, ampak gre za isti motor), pa grejo zelo fajn. Tudi v C5 bi se s čipanim 1.6 HDi motorjem čisto lepo vozil, ne bo pa dirkalnik seveda.
Ali bi čipiranje pomagalo pri mojem CMaxu?

Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Mondeo.
Hvala za nasvet.

Citat:
Uporabnik koliko pravi:

A je tak problem motor zavertet nad 2000 obratov?
Ja je
rolleyes-1.gif

Izgleda,da nimaš veliko izkušenj z vožnjo takih avtomobilov.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Oktopusy pravi:

Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Sem jih počipal že kar nekaj (sicer večinoma Ford Focuse III, ampak gre za isti motor), pa grejo zelo fajn. Tudi v C5 bi se s čipanim 1.6 HDi motorjem čisto lepo vozil, ne bo pa dirkalnik seveda.
Ali bi čipiranje pomagalo pri mojem CMaxu?

1.8 TDCi je čisto drug motor. Tudi tukaj se da doseč fajn povišanje (+30 hp / + 60 Nm), ampak območje navora pa ne gre bistveno bolj v prid nižjim obratom, kljub chiptuningu ... je pa seveda tam od 1800 rpm naprej opazna razlika.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Citat:
Uporabnik Oktopusy pravi:
Trenutno imam Ford C-Max 1.8 TDCI 116KM L2008.Vse lepo in prav toda je malo premalo dinamičen predvsem pri speljevanju in pospeševanju(no te mašine so sploh znane,da so mrtve pri nizkih obratih)to je tudi glavni vzrok,ki me moti.
Enak problem imam na Laguni 2.0 dci (150 hp)... Je to po defaultu tako pri teh motorjih ali lahko kak okvarjen sklop vpliva na takšno obnašanje? Pod 2000 rpm je motor "mrtev", je potrebno bit kar dejaven z menjalnikom, da ga držiš na pravih obratih (recimo pri izstopu iz krožišča). Prejšnja octavia z 90 hp je vlekla od 1500 rpm naprej, pa tudi vsi ostali tdi-ji, ki sem jih vozil.

Podobno je bilo pri testni novi octaviji 2.0TDI, v nizkih obratih opazna turbo luknja
shocked-1.gif
...