Malo sem ga poleti prevozil .. zanimiva gajbica, avto to glih ni, je pa soliden nadomestek skuterja... Kot lastnika original 45km/h zaprtega skuterja, me ni presenetil. Sem nekako pričakoval "podobne zmogljivosti" kot jih imam na Liberty 50. Ker sem pač Citroenar in poseben, bi ga imel .. za skok v službo in domov, pa do trgovine bi pokril moje potrebe po mobilnosti. Prevrnil se nisem
Sem pa držal gas, kar skozi do konca... sej podzavestno upaš da boš stisnu ven še kak km. (če bi naredili verzijo 60km/h) bi bila že zmaga
Pa še kratek moj spis iz Citroenovskega "Spaka" >>
Zapeljal sem ga po Italijanskem ozemlju, saj zaenkrat v Sloveniji še ni na voljo. Širok je 1,39m, dolg 2,41m, visok 1,52m. Obrne pa se v krogu 7,2m. Motor 8HP poganja prednji kolesi. Z baterijo 5,5kWh pa tehta 485kg. Majhen mestni avtek z zmogljivostjo skuterja. V Italiji ga lahko vozijo že mladostniki pri 14ih letih, saj je Ami hitrostno omejen na 45km/h.
Baterija nudi cca 70km dometa. Napolni pa se na domači vtičnici v približno treh do štirih urah. Kabel za polnjenje je spravljen v luknji na stebričku. Do njega pridemo ko odpremo sopotnikova vrata. Nima pa navijalca, recimo kot sesalec. Tako da je kabel potrebno »na roke« stlačit v luknjo.
Neke hude opreme v avtu ne bomo našli, na voljo je nosilec za telefon na armaturki, pa usb vtičnica.
Pa gretje za vetrobransko steklo ima. Pravi pa prodajalec, da nam v avtu pozimi vsekakor ne bo vroče. Bo jakna prišla še kako prav. Okna se odpirajo navzgor na spačkov način. Zanimiva rešitev.
Sedeži so tanko oblazinjeni, vzmetenje trdo. Avto ni hudo udoben ima pa dobro odziven volan.
Pospeški tudi niso brutalni, pospeši normalno in ob »zvoku viličarja« dokaj hitro doseže 45-46km/h.
V malo večji klanec gre počasi, ob polnem gasu tudi 25-35km/h. Ob tem pa domet na števcu kar pada. Digitalni števec je v soncu komaj berljiv. (sicer pa itak veš da si na 45) Pravi prodajalec da navzdol pa v leru avto leti, tudi preko 80km/h, samo takrat nisi siguren če boš prispel v dolino. V »brzini« pa tudi navzdol avto ne polni baterije.
Preglednost naprej je dobra, velika okna dajo občutek večjega avta kot je. Vrata so tudi super, ena z odpiranjem naprej ena nazaj. Voznik povleče trakec na armaturki in se odprejo. Sovoznik pa išče trakec nekje za hrbtom. Gumbi za smer vožnje pa so tudi dobro skriti. Nahajajo se levo spodaj, na robu voznikovega sedeža. Izbiramo pa lahko naprej, nazaj in neutral.
V tujini avto kupiš po spletu. Potem ti ga registrirajo in dostavijo na dom, pripravljenega za uporabo. Ta najbolj osnovna različica je okoli 5100€. Ta boljša kot na sliki, s strešnim spojlerjem in črnimi dodatki na odbijačih pa nalepkah na karoseriji, je 6000€. Ob tem ima avto 2 leti splošne garancije in 8 garancije na baterijo.