Čipani BMWjevi traktorji

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Si povsem, povsem, povsem prepričan, da sta avta mehansko povsem enaka? Daj potem prosim objavi seznam vozil, kjer je mehanika enaka, tuning pa zadetek v črno. Marsikomu bo prišel zelo prav. Bralci bomo hvaležni za takšen nasvet.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Pri Mitsubishiju ponudijo npr za Outlanderja 2.0 diesel (VW motor) ze serijsko cipanje za par 100 eur
smile-1.gif
 

Shando

Pripravnik
21. avg 2007
287
0
16
LJ
Smrdljivega dizla pri bajti ne maram nikoli več. Če bi ga imel pa bi ga tudi čipal. Bimerji že tako letijo vsi čez 200 in to meni ni cilj - ob izpit sem lahko že s fičotom ki gre čez naselje svojih končnih 90 ali 100.
Namen čipanja vidim samo v tem, da ko grem proti kočevju, na kratki ravnici brez rizika prehitim šleperja sekundo ali dve prej kot brez čipa. In tista sekunda je včasih zelo pomembna .........
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Jaz problem vidim v tem da se za tuning mojstre izdaja marsikdo ki se ni založil z vsaj osnovnim znanjem kako motor dela in kaj bo s svojim čipanjem pridobil (in na drugi strani izgubil). Pač misli da bo z nekim laptopom in nekim generalnim SW kar vse turbače čipal.... ali pa s tistimi blackboxi, ki jih je naredil nek frik (v tujini) v garaži in jih sedaj "ugodno" prodaja po svetu z bogato maržo.
Vem za nekaj avtov ki kljub čipanju nimajo težav za katere bi lahko obtožil čipanje.....
Seveda pa beremo o težavah kar nekaj avtov, ki kljub temu da niso nikdar videla čip mojstra, iki majo težave s turbinami, šobami....
Ne vem zakaj se vsi "posmehujete" če kdo kupuje avto z manj kot V6 motorjem, ko pa kdo želi čipat ste pa spet na svoji strani....
Pač čip poskuša dati tisto kar tovarna ne zmore, si ne upa, noče ali pa ne za tak denar ne nudi.
Ob čipanju še zavarovalnico mal ......

vsako tele ima svoje vesele
wink-1.gif
 

GUANO

Zelenc'
12. okt 2007
12
0
1
Kopirano iz RSR-ove strani:

Zakaj tega ne stori že proizvajalec?
Proizvajalec mora pri razvoju skleniti številne kompromise. Upoštevati morajo kvaliteto goriva v različnih državah, nastajanje izpušnih plinov (ekologija), neupoštevanje servisnih intervalov in seveda finančne razloge kot so npr. zavarovalni razredi. Zato imajo vozila tudi do 40% rezerve v moči in navoru.
Vendar pa kljub temu obstajajo modeli z enakim motorjem in različno močjo npr. MB VITO 110 in 112 cdi, pri VW je Sharanov TDI 90 KM enak Golfovemu s 100 KM.

Ah, sam to je vseen kmečko, a ne?
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Si povsem, povsem, povsem prepričan, da sta avta mehansko povsem enaka? Daj potem prosim objavi seznam vozil, kjer je mehanika enaka, tuning pa zadetek v črno. Marsikomu bo prišel zelo prav. Bralci bomo hvaležni za takšen nasvet.
Še na suxu (ali je bilo že tukaj???) je recimo BlueGTI točno napisal razliko med 2 verzijama TSI motorja. Potreben je bil SW, pa ene 3 deli, ki se jih da dobit kot VW rezervne dele. Cena je bila skupaj enih 600 ali 700€, pa sta bila avta komplet enaka (res 100%) - po ceniku opa je bila razlika v ceni med motorjema (pri enaki opremi) 1500€, če se prav spomnim. Točnega seznama delov se na žalost ne spomnim ...
In ni edini primer - različice turbo motorjev se dostikrat razlikujejo v malenkostih - SW, kak ventil, črpalka, intercooler. Ostalo (bati, ležaji, skratka, ostanek mehanike) je enak. Potem je samo vprašanje, ali je cena predelave z originalnimi deli nižja ali višja od razlike v ceni pri novem avtu ...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
OK, ti pišeš o korektni predelavi, tudi z menjavo nekaterih delov, ki so v šibkejši različici neprisotni ali manj dimenzionirani.
S takšno predelavo nimam težav glede vzdržljivosti.

Žal pa večina ljudi, ko govori o "čipanju" misli le na drugačen softver. Večina podjetij, ki ponujajo tuning, ponuja predvsem nov softver, cena pa je mimogrede tudi 400 EUR zgolj za flešanje čipa. Ni ne duha ne sluha o menjavi kakšnih drugih delov ipd.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Čemu, za boga, služi čipanje? Morda temu, da iz 150 KM potegneš 180 KM?
In kje je razlika? Avto v garaži ali na parkirišču izgleda povsem enako. Je to hobi?
Ali je hobi občutek, da gre 10 km/h hitreje in ima za pol sekunde boljši pospešek do 100 km/h?

No, opravičujem se, če sem prizadel koga, ki za hobi plačuje 300, 400 EUR za čipanje svojega avtomobila, ki po vsej verjetnosti spada v rang najbolj priljubljenih pri prodajalcih rabljenih vozil.

zanimivo razmišljanje
lahko pa povprašaš moje 3 stranke ki so mi zaupali čipanje popolnoma novih BMW X6 3.0 dizlov z 287 na 327 konjičev.
aja, rori so še vedno čisti, razlika občutna in pomerjena
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ampak tudi tam si moral paziti na ostale stvari, primerno zmogljiv hladilnik procesorja, zmogljivost napajalnika, primerno zmogljiv RAM itd.
Mene moti, da se tuning pri nas razume predvsem kot nov firmware v motornem računalniku, nihče od velecenjenih tuning majstrov pa ne izpostavi tudi dejstva, da je v mnogih primerih smotrno poskrbeti še za nekatere druge komponente vozila, ki so sicer tovarniško pri močnejši različici drugačne oziroma sploh prisotne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
OK, ti pišeš o korektni predelavi, tudi z menjavo nekaterih delov, ki so v šibkejši različici neprisotni ali manj dimenzionirani.
S takšno predelavo nimam težav glede vzdržljivosti.

Žal pa večina ljudi, ko govori o "čipanju" misli le na drugačen softver. Večina podjetij, ki ponujajo tuning, ponuja predvsem nov softver, cena pa je mimogrede tudi 400 EUR zgolj za flešanje čipa. Ni ne duha ne sluha o menjavi kakšnih drugih delov ipd.
Žal se dogaja tudi, na se najde kdo, ki po forumih pljuva čez tuning nasploh in ne dela nobenih razlik ...
grims-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Pljuvam čez "čipanje". Kaj je druzga čipanje kot menjava firmwarea???? Mogoče nov intercooler?
Že generični izraz v Sloveniji (čipanje) pove veliko o praksi. Pač najlažje in najhitreje je pokniti gor nov softwer in to zaračunati 400 EUR, a ne?
Koliko ljudi pa pri nas res izvede korekten tuning motorja, kjer poleg čipanja poskrbijo še za ostalo? Imaš morda podatke?
Jaz jih nimam, mislim pa si, da se resne predelave lotijo predvsem premožnejši kupci, ki si že v osnovi zamislijo kakšno tovarniško predelavo, ki jo tudi podpira proizvajalec.

Ostali pa skačejo okoli avtoelektričarjev ali ličarjev, ki so svojo dejavnost razširili z nakupom prenosnika, kompleta kablov za povezavo na različna vozila ter DVDja s firmwarei.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Pljuvam čez "čipanje". Kaj je druzga čipanje kot menjava firmwarea???? Mogoče nov intercooler?
Že generični izraz v Sloveniji (čipanje) pove veliko o praksi. Pač najlažje in najhitreje je pokniti gor nov softwer in to zaračunati 400 EUR, a ne?
Koliko ljudi pa pri nas res izvede korekten tuning motorja, kjer poleg čipanja poskrbijo še za ostalo?

stranke dobijo to kar plačajo...
smirk-1.gif

koliko je takih ki bi bili pripravljeni plačati vse možne predelave?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ne vem. Mogoče pa bi jim to lahko vseeno kdo vsaj ponudil, se ti ne zdi?
A ima kdo od naših vrlih ponudnikov čipanja na ceniku tudi komplet predelavo za posamezne modele avtomobilov? Torej softver plus ostali deli, kot bi to sicer storil proizvajalec sam?
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
dokler se komaj plačuje leasing, kupuje rabljene gume, komaj nabere za kasko in gleda na porabo vsakega dcl ti nebo noben doplačeval za predelavo.

že dobre zavore te pridejo 1500€+
grims-1.gif

izpuh 600€+

proizvajalec pa v ponudbi rajši ponudi močnejši model (bi-turbo, V6, V8,...), kot pa tuning ponudbo.

na avto netu se prodaja Cayenne s prilagojeno elektroniko in ima (naj bi imel) 580hp
shocked-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik VitoC pravi:
Hm... nevem no, do sedaj sem bil kar presenečen kako 320d e46 ne kadijo preveč, malo že ampak sem bil vedno mnenja da manj kot tdi-ji. Govorim o nečipanih.

Vem, pa da BMW e90 diesel s filtrom kadi nič. Znancu Leon TDI 140ks 07 s filtrom, kadi 20% bolj ko 325d e90. Auspuh čist črn po par kkm.


Tu je slika auspuha BMW-ja s filtrom po 25.000 prevoženih km.

Temu ne morejo verjeti najbolj lastniki novega mercedesa C.
cheer.gif

Tak avspuh sem jast videl pri fijatovem puntotu s 40kkm prevoženih. Se pravi je logično da mora meti tako tudi BMW, mercedes pa še tolko bolj
smile-1.gif


Ni kaj, fijat se je kar popravil z novimi modeli.

lp
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Pljuvam čez "čipanje". Kaj je druzga čipanje kot menjava firmwarea???? Mogoče nov intercooler?
Že generični izraz v Sloveniji (čipanje) pove veliko o praksi. Pač najlažje in najhitreje je pokniti gor nov softwer in to zaračunati 400 EUR, a ne?
Koliko ljudi pa pri nas res izvede korekten tuning motorja, kjer poleg čipanja poskrbijo še za ostalo? Imaš morda podatke?
Jaz jih nimam, mislim pa si, da se resne predelave lotijo predvsem premožnejši kupci, ki si že v osnovi zamislijo kakšno tovarniško predelavo, ki jo tudi podpira proizvajalec.

Ostali pa skačejo okoli avtoelektričarjev ali ličarjev, ki so svojo dejavnost razširili z nakupom prenosnika, kompleta kablov za povezavo na različna vozila ter DVDja s firmwarei.
Vsaj tri poznam.
Glede čipanja pa: včasih je tudi to dovolj ... Je dosti primerov da se znotraj koncerna moči razlikujejo (pri različnih modelih) za kakih 10, 15 konjev, pa gre samo za nastavitve računalnika in čisto nič več. V tem primeru je dovolj že SW ...
AMpak ja, načeloma te razumem (in se deloma strinjam) - ampak metati vse v en koš pač ni OK.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
To me spominja na ameriško vojsko ,ki uporablja za prekrivanje položaja proti sovražniku dizelske agregate ,katerim v izpušne pline temperature cca 1000 stopinj spušča nafto in naredi dimno zaveso.

Verjetno pride do dimljenja pri bimerjih zaradi preveč pohojenega plina oz neizgorele nafte pri pospeševanju,
Sem prepričan .da če se ti avtomobili vozijo pod normalnimi obrati tega dimljenja ni oz je manjše.