Ej, sem bivši lastnik 2.0 TDI in sedanji lastnik 320d.
Z veseljem bi bil sedanji lastnik 330d ampak mi je predrag, racionalni um pa me že sedaj opozarja, ko se prepogosto vozim 180 po avtocesti, da v bistvu res ne rabim avta z končno hitrostjo nad 210 kmh in pospeškom pod dobrih 9 sekund.
Pospeški? Vedno premalo, res je. Ampak da bi zato šel čipat na 170 ali 180 KM? No way.
Morda čipanje ne škodi nekomu, ki z avtom naredi 20.000 km letno in ga po par letih proda. Pri meni bi vsaka večja obraba sestavnih delov pomenila še ta dodatni strošek (poleg čipanja). V 3 letih nabijem skoraj 200.000 km. Avto je že tako ali tako velik strošek in za resne uporabnike vozil se mi zdi res neumnost vlagati v čipanje (recimo raje menjavo firmwarea), potem pa še v morebitna bolj verjetna popravila okvar.
Poznam nekaj primerkov v svoji bližnji in daljni okolici. Kako jih poznam? Zato ker se na veliko hvalijio, da imajo "čipan" avto in da leti kot strela. V glavnem so ti ljudje sami kmeti (po kulturi in mentalnem dometu, ne statusu). Pa skoraj vsi imajo na avtu še kak dodatek, eden celo nagnusne modre ledice v žarometih svojega zja_hanega Passata karavana TDI.