Chopper ali Enduro

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Malo prebiram forume o motociklih in zasledil sem, da naj bi za daljša potovanja ali daljše ture bila bolj primerna endura kot pa chopper! Zanima me zakaj? Sam sem dolga leta nazaj imel Yamaho Virago, ki se mi je zdela zelo udobna in simple za voziti. Vozil sem tudi prijateljevo Yamaho Super Tenere 750, ki se mi je zdela zelo nerodna in visoka ( nisem neki motorist ). Še pred tem starejši model Kawasaki-ja KLR 650! podobna izkušnja kot z Yamaho! Brat ima Yamaho TDM 900 ( nisem še probal )! Jo kar pohvali in naj bi bili ti novejši motorji bolj udobni, bolj mehki itd... Sam sem bolj navdušen nad Chopperji, vendar me je zmedlo to, da naj bi bili za daljše vožnje boljše Endure! Zakaj? V prihodnosti bi si spet omislil motor, vendar sedaj nisem povsem prepričan kaj kupiti!? Vsekakor za kakšne hitrosti nimam cojones in sem bolj umirjen voznik, tako da me zanimajo mnenja!?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Zaradi položaja sedenja in vzmetenja. Malenkost višje sediš kot na choperju in zaradi tega noge prevzamejo tudi del bremena. Na chopperju si bolj "opušten" in grejo sunki direkt na hrbet.

Ampak to ne pomeni, da se s choperjem ne da normalno voziti na dolge ture. Sicer pa kakšne "dolge" ture imaš v mislih...
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Zato ker ti bo križ in roke hvaležne ker si se odločil za naravno držo na motorju ( enduro ) in ne prisiljeno sedenje na križu ( na chopperju )
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Tvoj brat ima kar pravi motorček za potovanja. Dovolj udoben za daljše vožnje in dovolj močan za voznika in sopotnika.
Meni pri chopperji ne sedejo zato, ker imam preveč pokrčene noge, sediš preveč na zadnji gumi, roke so previsoko, za zavijanje je len, mašina je švoh, bremze pa izpod kritike. Vsaj tisti, ki sem jih vozil jaz so bili takšni. Pa še težki so. Ampak nekaterim sedejo in so tudi del imidža.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Na motosvetu sem bral nekaj potopisov in me je spet potegnilo da bi si nabavil motor! Daljše ture sem mislil recimo po bivši Jugi, ali naprimer Sardinija, Korzika itd... Mogoče do Turčije! Skratka brezpotja me ne zanimajo! je pa res, da me je enkrat na moji Yamahi Yirago močno zagrabil križ, ampak takrat sem bil še 25-26 let star in je bilo po 3 dneh uredu!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

No, potem je tdm prava izbira ali pa "enduro" sport potovalnik.

Pravi enduro s kramparcami je spet za druge "igre".

Sicer pa je zmagovalec v tem segmentu grdi in "zastareli" bmw gs 1200
smile-1.gif
najbolje prodajan model...

GSka je fenomen. Močan motor, majhna poraba, majhna teža (200kg+), velika nosilnost in vzdržljivost, kardan...

Ko nekdo vpraša tako kot ti, je klasičen odgovor = bmw.

Vendar pa se da tudi za normalen denar dobiti normalen motor.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Ko bratu omenim BMW se nasmehne in pravi, da obstajajo tudi drugi motorji, ki imajo še boljše vozne lastnosti kot BMW, vendar ker je folk takšen kot je, je pač za nih BMW zakon. Poznam jih kar nekaj, ki sploh niso bikoli bili neki motoristi, ampak kupili so si BMW enduro in jo hvalijo na ful. A v življenju ni nikoli vozil drugega motorja. Jeseni si je brat za nekaj ur izposodil Ducati Multistrada in je ne more prehvaliti, samo cena...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

No, saj veš tudi kaj ljudje pravijo o "Lahu".

Seveda je še drugo na voljo, npr.:

đapaneri:
Suzuki vstrom 650/1000 (tisočke ne delajo več, ker ni ustrezala normam, bo nekaj novega najbrž) = tega je ogromno na cestah
Honda Transalp al pa Varadero, čeprav slednji je precej težak, so pa naredili nek nov model V4 crosstourer
Kawasaki Versys=KLE 650 in KLV 1000 (isto kot vstrom 1000, ne delajo več, sta bila dvojčka)
Yamaha ima univerzalca v tdmu, drugače pa fz8, tenere al pa super tenere

Lahi:
Aprilia, Ducati...

in

bmw: maš še malo gsko 800 oz. 650.
ktm: adventure

p.s. sicer pa ti bodo "strokovnjaki" na motosvetu svetovali
smile-1.gif
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Torej precej minusov za Chopper-ja? Motofrik ima Kawasaki-ja VN 900, pa ga zelo pohvali!?
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Vsak pač vozi svoj tip motorja, nekomu paše SS, drugemu endura, tretjemu pa čoper. Vsak bo hvalil svoje. Odločiti se moraš pa sam kaj ti najbolj odgovarja in na katerem motorju se boš udobno počutil. Jaz vem, da me ne zanima drugega kot ST ali adventure tip motorja.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Če je hrust, potem že, sicer pa ima kolos skoraj 280kg "fahrberajt".
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Tudi Goldwing in Panamera sta nizki kot Chopper, pa naj bi bili ti motorji najboljši za potovanja!? V Ameriki se mi zdi,da so bolj IN Chopperji, pa se precej vozijo. Že tisti tip na Discovery Channel ( Route 66 ) vozi vedno Chopper-ja!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ni red Fadil. Tisti model iz Discovery je v Evropi fural SS motor, KTMa
smile-1.gif

Pa ni mogel prehvaliti.

Če pa pogledaš tisto sranje OCC, tisto ni ne za gledat, kaj šele za vozit.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Ker imam občasne težave s križem, se ne bi rad nasral z nakupom, da bom potem gledal motor v garaži. Bog ne daj, da bi me križ zagrabil v kakšni vukojebini...
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Ker imam občasne težave s križem,
Potem pa ti vsekakor odsvetujem choperja. Tudi sam imam podobne probleme, pa sem najbolj trpel na choperju, vozil pa sem praktično že vse vrste motorjev (razen triala).
Če hočeš, lahko prideš k meni probat nakeda (ko bo dovolj toplo, seveda).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Tudi naked bi mu odsvetoval. Ker ni dovolj vetrne zaščite, trpi vrat in potem dalje hrbet...
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Deauwill 700. Zgubiti nimaš kaj. Po enem letu jo še vedno lahko prodaš skoraj brez izgube na ceni. Jaz svojega ne menjam. Ga tudi ne smem, ko se pa zadaj počuti kot grofica. Zanimivo, na RT-ju se ni tako... Razumi ženske, če jih moreš.
Saj pravim, sto ljudi, sto okusov.