Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Sam ne vidim neke prednosti čipanja za vsakdanjo uporabo. Za vožnjo po predpisih so serijski konji več kot dovolj. Tudi serijski navor mora biti normalnemu vozniku vrh glave sploh pri dizlih. navaden voznik po moje skoraj ne more opaziti razlike med recimo 150 konji in 180 konji ali pa 380 Nm navora in 415 Nm navora. V % je ta razlika mala. tak da verjetno pri vsem tem čipanju najboljše potegnejo prav tisti, ki delajo uslugo čipanja. Ti pa več ali manj prodajajo meglo. Po moje je to bolj psihološki učinek podoben tistemu, ko nekdo omeni uši pa se začneš praskati po glavi
Kdaj ti uporabiš (govoriva za vsakodnevno vožnjo) nazivno moč tvojega motorja?
V resnici? Morda, ampak res morda pri prehitevanju, pa še tam dvomim
Drži?
Kdaj ga porineš do rdečega polja, z gasom do daske?...sva blizu tega da 'nikoli'.
Koliko pa se voziš med 1.200 in 2.000 vrtljaji? Verjetno večino časa. In ravno v teh vrljajih je motor neprimerno bolj odziven in 'lepši' za vožnjo. Zlasti tisti, ki imajo izrazito turbo luknjo.
V tem je ves čar čipanja avta pri umrijenih voznikih!
Ko boš enkrat probal boš vedel (sumim da še nisi
).
Zdaj pa zakaj tovarne takoj ne ponudijo 200+ konj? Prvo je zanesljivost, drugo je pripravljenost ljudi kupovat močnejše motorje (v povezavi z dajatvami), tretje pa..bistveno (!) ne smejo takoj vsega ponudit, ker avtomobile se izdeluje zaradi profita tovarne..torej naprej ponudiš manj, potem piko več, po faceliftu še malo več, v sport izvedenki še malo več, če imaš boljšo znamko v lasti tam že v osnovi več...
Kako so šli dizli..90 konj, 105, 110, 115, 130 (150 sport), potem dvig kubature..pa 110, 140, 150, 180 200,...treba skoz privabljat kupce
(in pol tule bereš o ekologiji...đizs krajst!!
).
Avto in ekologija nima skupnega imenovalca ! Ne oni na bencin, ne na nafto,m ne plin, ne elektriko ne vodik...
Še najbolj eko je ta trenutek G1 ali 2 1.6 D na svinjsko mast (Ker je že zamortiziran ene 3 x (pri 30ih letih starosti), pa ker gre na bio produkte
..vse ostalo je samo za postrelit vsakega, ki omeni besedo ekologija pri avtomobilizmu).