Chip tuning dizelskih motorjev

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Konkreten motor je E2, torej onesnažuje še pa još bi rekli, tako da z optimizacijo ne bo kaj drugače - ali pač?
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
KAJ pa bencinar brez turbine se da kej optimizirat? mali avto 1,4 sicer 78 KM ampak ne gre pa res nikamor,....pa je tavelka mašina (Iše 1,2 70 KM na voljo ?!)
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, pa predvsem bi morali uvesti merjenje izpušnih plinov pod obremenitvijo, ne v prstem teku.

Agree. Ampak valarji najbrž niso poceni, torej bi se cena TP povečala za par €?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Popolne gluposti trosite.

Že v štartu fabrški podatek ne štima, recimo da ima moj po papirjih 130g (ostali izpusti so dokaj zvezno zvišujejo), ko se pa vozim okoli ima pa realno 200. Kaj boš zdaj gledal, če ma pa en čipan 180, drug pa 220? A so vsi v prekršku, al je samo en čipan, tadrug pa ni?

Kaj pa če jaz avto varčneje vozim, imam veliko nižjo življensko porabo kot ti? Se pravi veliko manj onesnažujem tudi če na testu malenkost več, ker imam čipanega? Kaj pa kilometri na leto? En Lambo s 400g veliko manj letno onesnažuje kot dizlaš potnika, ki dela 50kkm letno. Kaj ma veze koliko jima pokaže na TP z realnim stanjem?

Nehajte ga že srat ekofašisti.
uf-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.732
113
S fašistom obkladaj svoje znance in družine, mene ne. Če pa ne znaš brat, gor je Ircar prilepil link, zakaj je po tuningu onesnaževanje večje in, ne, nima veze s Co2. Sicer mi je sploh žal, da nesramnežu kot tebi sploh odgovarjam, ampak le zaradi fašista, druge tvoje neumnosti me ne motijo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Res bi bilo bolje, da ne bi odgovarjal ja, ker same bedarije pišeš.

Res pišem primere kot da 3 letniku razlagam, pa ne dojamete, neverjetno TRDI modeli. Nič nisi napisal glede konkretnega primera, NIČ!

Kako boš napisani primer razlagal? Co2 je bedarija za merit, samo pri avtih gre dokaj linearno, tisti z nižjim co2 izpustom bo tudi nox in druge vrednosti imel nižje.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.732
113
Tako redko ima prav....obratno sorazmerno z njegovo nesramnostjo. Bolj ko se moti bolj krici in razglasa svojo nekulturo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...

avto čipan že 5 leto,dela BP,poraba ista,tisti ki pravite da je manjša dajte jo zračunati " na roke" ne preko BC,ker bc zna lagati zaradi podaljšanega vbrizga goriva
Ne racunam.na roke. Obstaja poraba.com, spritmonitor....
evil.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Potem pa kaj napiši na to temo. Lahko da se motim, ker ta podatek imam iz kar nekaj let nazaj, da so bile debate ravno o tem kako je bebasto imeti za referenco CO2, potem je pa nekdo dejansko primerjal nekaj podatkov in se je izkazalo to kar pišem, višji ko je co2, pribljižno tako višji so tudi drugi izpusti.

Spet primer: Če gledaš avto 130g in drugega 150g bo slednji definitivno imel tudi ostale vrednosti vse višje (jasno dizel-dizel ali pa benz-benz).

Potem je drugo kakšne vrednosti imata potem ko sta na cesti, vsekakor oba višje kot izmerjene na testu. Aja pa še Adblue ipd. bo vplival na to primerjavo, da moja trditev ne bo štimala, čeprav ga potem nek VW ne vbrizguje dovolj med dejansko vožnjo in spet preseže emisije na papirju, čeprav bi večja količina adbluja stvar izredno izboljšala.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Tako redko ima prav....obratno sorazmerno z njegovo nesramnostjo. Bolj ko se moti bolj krici in razglasa svojo nekulturo.

Ja pa kaj no, fakin forum, pridi do mene pa bova ob piru čisto drugače lepo vse predebatirala. Ali pa ne, ker zgleda te moti še samo način mojega pisanja on topik pa nisi sposoben nič napisat.

Crybaby.
evil.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
NOx bolj nastajajo pri revnih mešanicah in višjih temperaturah - oboje je pa "posledica" tunninga.

CO2 pa je v neposredni povezavi s porabo - koliko goriva se pokuri, toliko CO2 nastane.

"Čipanje" osiromaši mešanico, dvigne temperaturo in (običajno) zniža porabo. Torej se CO2 pomakne "dol", NOx se dvigne, s tem da se dvigne bolj kot pade zarad "porabe" (količinsko).

Za dejansko določitev koliko bolj (ali manj) svinjaš, bi moral oboje (prej in potem) meriti ob obremenitvi. Pri "uradnih" meritvah (neobremenjen motor) bodo NOx po čipanju višji.

Potem je pa treba še vpliv na PM10 dodati ...

Pa mimogrede - tudi jaz sem do sedaj že nekaj konjev dokupil ... edino na Xsari mi je odneslo 5. prestavo - gred enostavno ni zdržala navora. Je pa vprašanje ali je samo dodatni navor kriv, ali je materijal že sam po sebi bil bolj "švoh". Je pa dejstvo, da mu dodatna "moč" ni dobro dela.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Vse jasno, samo to sem pisal jaz za serijske avtomobile, tako da tukaj čipan nima veze.

Sem pa napisal, da tukaj gre za neznatne količine, ker niti približno ne bosta dva avta enaka in se zlahka najde enak model z enakim motorjem in čipan z nižjim CO2 in NOx, še v laboratorijskih razmerah, kaj šele na testu na teh. pregledu.

Tema je o čipanju in ker smo prišli zdaj na ekofašizem je treba povedat kako nerealno je vse skup in ni razloga za demoniziranje čipanja. Treba je ločit blindiranje EGR in odstranitev DPF, ker to nekaterim nikakor ni jasno. Jaz se tudi veliko raje peljem za sodobnim dizlom brez DPF kot pa za starim golfom.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tipičen alter pacient odgovor...
Ja, to bo to.
Citat:
Nič nisi napisal, kar ni bilo že povedanega in nobeno od treh alinej ni noben trdil da je razlog za nižjo porabo.
Ja, maš prav, je iRCar že napisal, za drugi del pa preberi temo malo nazaj pa bo. Marbit.
Citat:
Tvoj post je pač pointless, si pa le se pohvalil, da si se igračkal z mapami.
zmaga.gif
Uporaba tujk je recept za? Da se bere bolj učeno?
Pohvalil? Pohvalil bi se recimo, če bi obvladal kompleten nabor map, v resnici pa znam par stvari poštimat.
Hvaljenje je recimo da imaš doma uplinjaka za 15 jurjev, za katerega si se zapufal za deset let. Ker si premajhna ribica da bi kar kupil in ker si dovolj hud da si lahko privoščiš puf. To je hvaljenje.
Motoroznanstvo ni ravno kvantna fizika, ni pa tudi nekaj kar bi en Francl iz Spodnje Vukojebine razumel, še manj obvladal.
Tudi sam ne obvladam teh zadev do te mere, da bi jih lahko računsko podkrepil. Ti pa tudi ne, čeprav se tako obnašaš.
Motijo me "ugotovitve" znalcev kar tako na palec, še posebej če imaš vse znanje na voljo tudi prek googla. Še bolj me motijo ugotovitve istih znalcev, da matične fabrike ne znajo narest pametnih map, katere en kao tuner "obvlada" v petih minutah, v resnici pa večina "tunerjev" samo nalaga. Približno tako zapleteno kot uploada recepta za potico na FTP strežnik.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Spet nebuloze, kje sem pisal kaj "znanstvenega ali računsko podkrepljenega? Jaz čiptunerjem vozim avte, nič ne nalagam map sam, čeprav bi jih lahko kar nekaj dobil. Mnogo jih je tudi že v prostem pretoku, kaj šele na čiptunerskih forumih, kjer se to kupuje/prodaja.

Debata teče prav o splošnih zadevah, tudi AFR omenjen v temi ne bi bilo treba vedet kaj je pa se bi dalo kaj napisat on topik ne pa samo napačno interpretirat napisano oz. sprevračat postov v svoj prav (ne leti nate).
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Ksz
Definitivno niso najnižje emisije pri najnižji porabi in največji moči. Pri tem ima gr69 prav kar trdi.

Zato pa imajo čip tunerji toliko rezerve, ker ne gledajo emisij. In pri tem ni nujno, da s tem delajo ali bi povzrocili mehansko skodo motorju.

Ali povedano drugače. Isti motor (prostornina, tip) bo pri bolj strogih emisijah moral imeti nižjo moč in večjo porabo, da jih bo zagotovil. Seveda merjeno pri enakih pogojih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Očitno so že pred dvemi desetletji in več zganjali tako paniko s to ekologijo.
Kdaj se je v tujini sploh začel tuninig za širše množice.
Jaz se spomnim rsr na ljubljanskem avtosalonu pred kakšnimi 20 leti ko je cipal tdi....
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Ksz

Že sami tunerji povedo, da čipan avto ob enakem režimu delovanja ne more imeti nižje porabe.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
hysterical-1.gif


To so si kar stranke izmislile? Čiptunerji imajo cca. 20% strank, ki pridejo poglavitno zaradi nižje porabe. Marsikje se dobi celo dve mapi, kjer je ena "eko" in moč ni maksimalno dvignjena je pa obljubljena nižja poraba.

Če bi malo prebral temo ali pa bil sposoben prebrat in razumet napisano, bi videl, da je že napisano zakaj pade poraba, pa ne iz mojih postov. Tvojo glupost od trditve pa se hitro ovrže z obiskom katerekoli čiptunerske strani:

http://www.rsrmotorsport.com/slo/chip-tuning/kaj-je-chip-tuning/
http://www.tunerc.si/optimizacija-elektronike-tunerc-chiptuning-cipanje-cipiranje-vozil-tuning/
....

bonk.gif