Chevrolet Bolt / Ampera-e

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Golf tudi, in Zoe. Če seveda imaš primerne poti in primerno voziš.

No saj to bi rad stestiral. Pac zelo velikokrat se vozim na slo obalo za vikend. To pomeni voznja 130-140km/h nekih 100 km po avtocesti. Rad bi prisel vedno brez tezav, z neko rezervo, recimo vsaj 20-30% do obale ne glede na temperaturo zunaj.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Ne vem zakaj, ampak do rexa in ostalih range extender variant imam en odpor. Rad bi pure electric.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Potem pa bi jaz raje malo počakal, edino če ti ustreza novi i3. Druge konkurence ne vidim.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Novi Nissan leaf bo prvi ki bo zadovoljil res večino potreb... Se ga ze da narociti, dobavljiv februar/marec...
Za tem Kona in Ioniq z vecjo baterijo... Dobavljiva baje poleti...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Kaksni pa so/bodo problemi pri leafu zaradi tega (leafa res ne poznam kaj dosti). Domnevam, da tudi oni dajejo garancijo na baterijo in kapaciteto le-te?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Zanimivo, hvala za razlago.

Samo, saj verjetno imajo neko garancijo na baterijo. Me prav zanima kakšna bo.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
“In addition to the existing lithium-ion battery coverage provided under the Nissan Electric Vehicle Limited Warranty for defects in materials or workmanship, the lithium-ion battery for your 2011 or 2012 Nissan LEAF is now also warranted against capacity loss below nine (9) bars (or approximately below 70 percent) as shown on the vehicle’s battery capacity level gauge for a period of 60 months or 60,000 miles, whichever comes first.”
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ja, ampak to so dodalixsele pod pritiskom kupcev. Prej garancije na padca kapacitete Nissan ni imel. Le GM.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Pa dajmo malo računat, da boš videl, da imam prav:

BMW i3 z baterijo 33 kWh naredi 183 km z enim polnjenjem.
Agregat laufa s konstantno močjo 5 kW.

Predpostavimo, da vozi s konstantno hitrostjo 100 km/h, kar je izredno visoka povpračna hitrost, razen za Autocesto.

Agregat 5 kw pri zgornjih podatkih poveča doseg iz 183 km na cca 250 km.

Zdaj pa damo agregat moči 10 kW in povprečno hitrost 80 km/h...in dobimo ne boš verjel od oka 550 km prevožene razdalje preden zmanjka energije v akumulatorjih.

Pri cca 60 km/h povprečne hitrosti dobimo UNLIMITED RANGE. Postanki za sranje, scanje in kavo na poti niso več potrebni.

OK,to že,ampak kaj si s tem (pre)šibkim agregatom dosegel?
sprasujem se.gif
Agregat ti bo potem laufal celotno pot,al kako? (ker če ga boš prižgal samo ko boš imel prazne baterije,boš lahko vozil samo okoli 60 km/h,kot si že sam zapisal...)
To potem sploh ni več smisel električnega avtomobila z range extenderjem....smisel je v tem,da te (dovolj močan) ReX reši na tistih daljših relacijah,kjer sama baterija ne zadostuje,ostalo se pa voziš izključno samo na elektriko!
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Zanimivo, hvala za razlago.

Samo, saj verjetno imajo neko garancijo na baterijo. Me prav zanima kakšna bo.

Meni sicer tudi ni všeč pri leafu odsotnost termalnega uravnavanja baterije, vendar koliko berem, ue pri zadnjih letnikih prvega modela ni bilo toliko tezav kot na zacetku. Vec tezav je v vrocih podnebjih drugače...

Novi model v ima Nemčiji garancijo na baterijo 8 let oz 160.000 km, ce v tem casu pade kapaciteta pod 75%...

Vecja baterija tudi pomeni manj ciklov polnjenja...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Zanimivo, hvala za razlago.

Samo, saj verjetno imajo neko garancijo na baterijo. Me prav zanima kakšna bo.

Meni sicer tudi ni všeč pri leafu odsotnost termalnega uravnavanja baterije, vendar koliko berem, ue pri zadnjih letnikih prvega modela ni bilo toliko tezav kot na zacetku. Vec tezav je v vrocih podnebjih drugače...

Novi model v ima Nemčiji garancijo na baterijo 8 let oz 160.000 km, ce v tem casu pade kapaciteta pod 75%...

Vecja baterija tudi pomeni manj ciklov polnjenja...

No saj to, 8 let ali 160k km se mi zdi ok garancija.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
ok če misliš imeti avto xy let, problem se pojavi pri TOC ali TCO al kak to že imenuje mtl, ker ga boš na koncu prodal ceneje, kot bo sosed prodal 5 let starega cliota.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Zanimivo, hvala za razlago.

Samo, saj verjetno imajo neko garancijo na baterijo. Me prav zanima kakšna bo.

Meni sicer tudi ni všeč pri leafu odsotnost termalnega uravnavanja baterije, vendar koliko berem, ue pri zadnjih letnikih prvega modela ni bilo toliko tezav kot na zacetku. Vec tezav je v vrocih podnebjih drugače...

Novi model v ima Nemčiji garancijo na baterijo 8 let oz 160.000 km, ce v tem casu pade kapaciteta pod 75%...

Vecja baterija tudi pomeni manj ciklov polnjenja...

Kaj ti to pomaga, ce ti v hladni Norveski ze po drugem zaporednem hitrem polnjenju baterija doseze temperaturo na rdece na merilcu temperature baterije. Poglej si zadnji posnetek Bjorna Nylanda z Leafom po Norveski.
Mimogrede, Leaf je, mislim da, edini EV s prikazovalnikom temperature baterije. Le zakaj?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Golf tudi, in Zoe. Če seveda imaš primerne poti in primerno voziš.

No saj to bi rad stestiral. Pac zelo velikokrat se vozim na slo obalo za vikend. To pomeni voznja 130-140km/h nekih 100 km po avtocesti. Rad bi prisel vedno brez tezav, z neko rezervo, recimo vsaj 20-30% do obale ne glede na temperaturo zunaj.
Z Gilfom zlahka (se ravno z njim vozim, pa sem v 1 tedni naredil 1.300 kiometrov, večino po AC). Pri 135 po števcu (kar je točno 130 k,/h) naredi pri lepi tempraturi (da ne rabi gretja) okoli 140 kilometrov. Pazit je treba le, da s evzame avto z gretjem s topoltno črpalko. Naš tetsni nima in ko je zunaj recimo zjutraj 8 ali 10 stopinj, je dosega na AC le še kakih 110-115 kilometrov .