Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno..
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno..
Tukaj te moram popravit,predvsem zato,ker v tem razredu avtomobilov je vsak centimeter zelo pomemben:Ampera-e je daljša od i3 za 17 centimetrov! (4,17m vs. 4,00m)
Se zna ta razlika v praksi kar konkretno poznat,če ne drugje pri prostoru za noge pri zadnjih potnikih,kjer kakor vidim v Amperi normalno sedijo,v i3 se pa sprednji sedež skoraj nasloni na zadnjo klop...
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.
Ja,se da sedet zadaj normalno,če voziš "nabit" na volan,probaj se zadaj peljat pri do konca nazaj pomaknjenemu voznikovemu sedežu...
Sem tudi jaz vozil i3,in sem malo višji od tebe,za mano pa za mano je sedela oseba,manjša od 170,ki je tulila,naj dam sedež malo naprej,ker nima zadaj prostora za noge
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno..
Tukaj te moram popravit,predvsem zato,ker v tem razredu avtomobilov je vsak centimeter zelo pomemben:Ampera-e je daljša od i3 za 17 centimetrov! (4,17m vs. 4,00m)
Se zna ta razlika v praksi kar konkretno poznat,če ne drugje pri prostoru za noge pri zadnjih potnikih,kjer kakor vidim v Amperi normalno sedijo,v i3 se pa sprednji sedež skoraj nasloni na zadnjo klop...
Jaz jih imam 190, pa moram imeti sedež v i3 do konca nazaj. In potem je zadaj jako malo prostora.AMpak normalno, avto ima le 4 metre, tega mu pač ne gre zamerit. Še več, za 4-metrki avto ima hudi veliko placa.Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.
Ja,se da sedet zadaj normalno,če voziš "nabit" na volan,probaj se zadaj peljat pri do konca nazaj pomaknjenemu voznikovemu sedežu...
Sem tudi jaz vozil i3,in sem malo višji od tebe,za mano pa za mano je sedela oseba,manjša od 170,ki je tulila,naj dam sedež malo naprej,ker nima zadaj prostora za noge
Ja potem pa to ni BMW zate, če ga voziš kot tipičen BMW fahrer, se pravi sedez čisto nazaj pa ležeč položaj, ti pa žešæe zaje.bano z eno stegnjeno roko na volanu z drugo pa bejbo šlatat.
Ne sedim nikoli ''nabit'' na volan ampak se nekako držim pravila kako naj bi bil oddaljen od volana (ponavadi sem vseeno malo bolj oddaljen, kot bi bilo čisto pravilno).
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tale novinar Pavšič od Siola pa očitno ni pravilno informiran,niti nima pravega občutka o tem,kaj napiše...
" V Nemčiji bo ampera-e stala okrog 33 tisoč evrov. V tej ceni so vključeni že skoraj vsi dodatki (izjema: usnjeno oblazinjenje in nekaj asistenčnih sistemov). V Sloveniji bi torej to osnovno ceno subvencija znižala za 7.500 evrov na dobrih 25 tisoč evrov."
http://siol.net/avtomoto/prva-...to-video-440298
(Pavšič.če tole bereš,zrihtaj mi prosim dva komada Ampere-e po ceni 25k...)
Napisal ceno z odšteto nemško subvencijo, potem pa še odštel našo ...Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tale novinar Pavšič od Siola pa očitno ni pravilno informiran,niti nima pravega občutka o tem,kaj napiše...
" V Nemčiji bo ampera-e stala okrog 33 tisoč evrov. V tej ceni so vključeni že skoraj vsi dodatki (izjema: usnjeno oblazinjenje in nekaj asistenčnih sistemov). V Sloveniji bi torej to osnovno ceno subvencija znižala za 7.500 evrov na dobrih 25 tisoč evrov."
http://siol.net/avtomoto/prva-...to-video-440298
(Pavšič.če tole bereš,zrihtaj mi prosim dva komada Ampere-e po ceni 25k...)
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Napisal ceno z odšteto nemško subvencijo, potem pa še odštel našo ...