Chevrolet Bolt / Ampera-e

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, ampak ta 'bidon' ima zalogo za 400km/dan, ki ga lahko napolniš iz popolnoma praznega do polnega z 32A v 9 urah, kar pomeni 2800km/teden, kar pomeni 11.200km/mesec, kar pomeni 130.000km/leto polnjenja v samo nizki tarifi.

Se ti zdi 'bidon' še vedno premajhen oz. zakaj bi potreboval polniti z 11kW, če 7.4kW (32A enofazno) zadostuje za 130.000km/leto?
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Sem pozabil da je govora o Amperi-e.
smile-1.gif
Ti dam prav seveda.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Trenutno je subvencija 7.500 EUR. Zakaj predvidevas, da bo 13.500 EUR?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
A to s subvencijami je spet una fora, da bo eno samo podjetje vse subvencije pobralo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
So posebej subvencije za pravne osebe in za fizicne osebe in kolicina subvencij je zdaj toliksna, da je je zadosti za vse.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
What Tesla Owners Think About the Chevrolet Bolt

Citat:
We walked into the lobby and announced ourselves to the grim-looking guy sitting in for a presumably perkier receptionist named Mary. “Hi! We’re Motor Trend, and we’ve got a couple of Chevy Bolts outside. Anybody want to check them out?” The guy studied us. Then flatly replied, “I’ll send an email.” We went outside and started taking pictures before the Stormtroopers stormed.

And after a few minutes, the lobby’s doors swung wide, but instead of spewing laser-blasting droids, out came guys and gals in jeans and T-shirts and smart-patterned blouses. A dozen of them. Then more. Designers and 3-D modelers and interior specialists. They circled the Bolts, some crouching down to look below the bumpers, others climbing in the front and back seats, feeling the surfaces, studying the fabric’s stitching. All rapidly chatting, pointing, exchanging glances. Finally, Tesla’s chief designer, Franz von Holzhausen, emerged. “Hi, guys! Thanks for stopping by.”

 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kolikor je zaznati se bodo tele Ampere-e/Bolti prodajali kot vroče žemljice, za Slovenijo jih bo kot kaže enostavno zmanjkalo.

Kako piše na Tweetu na prešnji strani?
- Trenutno 9 boltov na uro, delajo na 1 izmeni = 18.000 letno
- Dolgoročni cilj je 30/h na 1 izmeni = 60.000 letno

Je to prav? Meni se zdi malo
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Glede na to, da se je letno prodalo cca. 20.000 - 30.000 Volt-ov, se mi ne zdi malo.

Vsaj nekaj bi jih lahko uvozili v Slovenijo, kot se je vsaj potrudila Kia Slovenija, ki je 2015 uvozila 5 Soul EV-jev.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Uvozit ni problem,bolj je fora v tem,kje jo potem servisiraš in uveljavljaš garancijo,če slovenski generalni uvoznik tega avta nima v prodajno-servisnem programu.
Ni ravno vseeno,ali avto lahko peljaš na servis v Ljubljano,ali ga moraš voziti v Celovec...tako dejstvo zna odvrniti ogromno ljudi od nakupa!
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Glede na to, da servis ni vsak teden dvakrat, to ne predstavlja velike težave. To konec koncev ni (trenutno še) avto za široke množice, kupec v naprej ve, da bo potrebno več prilagajanja in planiranja kot pri klasičnem ICE avtu. In tak kupec lahko na začetku omenjeno težavo sprejme. Darjan ga pa tako ali tako ne bo vzel, ker nisem siguren, če so prtljažnja vrata na elektriko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Redni servis je res verjetno na 2 leti/30000km, kar bo za slovence čisto ok.

Kaj pa okvare
smile-1.gif
Zavarovalni pogoji za vleko so recimo do najbližjega uradnega servisa, kaj pa če tega sploh v SLO ni, ti ga šlepajo v tujino ali sploh ne bodo zavarovali ker se uradno ne prodaja?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Glede na to, da servis ni vsak teden dvakrat, to ne predstavlja velike težave. To konec koncev ni (trenutno še) avto za široke množice, kupec v naprej ve, da bo potrebno več prilagajanja in planiranja kot pri klasičnem ICE avtu. In tak kupec lahko na začetku omenjeno težavo sprejme.

Se nebi ravno strinjal,ljudje se pri avtu za 40k nočejo preveč prilagajati. Če oba govoriva o nakupu novega avtomobila z garancijo?
Prvič: ta avto bi že lahko bil za širše množice,zaradi svojega dosega bi ga marsikdo kupil kot svoj edini (prvi) avto,in verjemi da bi veliko večino potencialnih kupcev dejstvo,da avto ni v servisno-prodajnem planu slovenskega zastopnika,odvrnilo do nakupa,nekatere iz principa,ostale iz čisto praktičnih razlogov.
Ker ne gre samo za redne servise,so tukaj še ostale zadeve...poleg vsega gre tudi za psihološki občutek varnosti...pa financiranje,staro za novo,izredni garancijski servisi,nadomestna vozila za čas popravila avta,čas,ki ga porabiš za pot v npr.Celovec in nazaj,itd,itd...(to velja seveda za vse avtomobile,ne samo konkretno za Ampero-e)
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Od nakupa odvrne samo ''potencialne'' kupce tipa Darjan... bi kupil, pa je prekratek domet... pride avto z dovolj dometa, bi kupil, pa ni prtljažnih vrat na elektriko... pride še to, bi kupil, pa ni servisa v radiju 5km od mojega doma...
Takšni ''potencialni'' kupci ga res ne bodo kupili
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Še vedno ni to to, kak 3008 plugin bo ok, ampak to šele 2019, kar pomeni da se ga nekje 2020 ali 2021 lahko nabavi...