Chevrolet Bolt / Ampera-e

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Še en podoben test. Očitno so vse novinarje poslali na isto relacijo
cool-1.gif


http://www.motortrend.com/cars/chevrolet/bolt-ev/2017/2017-chevrolet-bolt-ev-range-test-review/
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.788
6.770
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Naj naredijo 100km doseg za pol cene
wink-1.gif

Izvoli: link
Pa je pet let star avto se vedno drazji od primerljivega novega bencinskega brata. Segnil bo pa naibrz enako hitro. Poleg tega je baterija stara pet let.

Skratka:avti za entuziaste, ekonomske racunice ne bo se dolgo, najbrz pa nikoli.
frown-1.gif

Razen ce bo bencin po 10€, pa elektrima na sedanj ceni
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Wauu kak ste eni tečni!

En ves čas teži, da imajo električarji premali domet, da bi ga imel...pol naredijo dovolj dometa, bi rad imel polovico dometa za pol cene. Ta drugi že 4 leta vsak drug dan pripomni, da je električar dražji od bencinca in da se ne splača...

Kaj vam ni jasno? Domet se veča, cene padajo, voziti jih je super. Če imaš denar ga kupiš, če ga nimaš pa ne išči razlogov, zakaj ti niso všeč. Če imaš denar pa te bolj mika bencinski Aston martin pa tudi ok...
Zakaj v vsaki temi 1000000x primerjamo te cene? Enako bi lahko filozofirali če se splača imeti zračno vzmetenje ali ne? Se splača imeti Lambota, če pa lahko na starega Volvota navesiš eno mega turbino in bo imel še več konjev...se splača kupit nepremočljivo jakno če si lahko povezneš prek glave črno vrečo za smeti..!?
crazy1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Poleg tega je pa jasno, da se bodo ICE avti zaradi eko zahtev lepo dražili. Eden od naslednjih korakov, recimo, je DPF tudi za bencince ...
Cene ICE avtov in EVjev se bodo izenačile ...
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Wauu kak ste eni tečni!

En ves čas teži, da imajo električarji premali domet, da bi ga imel...pol naredijo dovolj dometa, bi rad imel polovico dometa za pol cene. Ta drugi že 4 leta vsak drug dan pripomni, da je električar dražji od bencinca in da se ne splača...

Kaj vam ni jasno? Domet se veča, cene padajo, voziti jih je super. Če imaš denar ga kupiš, če ga nimaš pa ne išči razlogov, zakaj ti niso všeč. Če imaš denar pa te bolj mika bencinski Aston martin pa tudi ok...
Zakaj v vsaki temi 1000000x primerjamo te cene? Enako bi lahko filozofirali če se splača imeti zračno vzmetenje ali ne? Se splača imeti Lambota, če pa lahko na starega Volvota navesiš eno mega turbino in bo imel še več konjev...se splača kupit nepremočljivo jakno če si lahko povezneš prek glave črno vrečo za smeti..!?
crazy1.gif

aplauz.gif
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
902
91
28
select 1 from dual;
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Wauu kak ste eni tečni!

En ves čas teži, da imajo električarji premali domet, da bi ga imel...pol naredijo dovolj dometa, bi rad imel polovico dometa za pol cene. Ta drugi že 4 leta vsak drug dan pripomni, da je električar dražji od bencinca in da se ne splača...

Kaj vam ni jasno? Domet se veča, cene padajo, voziti jih je super. Če imaš denar ga kupiš, če ga nimaš pa ne išči razlogov, zakaj ti niso všeč. Če imaš denar pa te bolj mika bencinski Aston martin pa tudi ok...
Zakaj v vsaki temi 1000000x primerjamo te cene? Enako bi lahko filozofirali če se splača imeti zračno vzmetenje ali ne? Se splača imeti Lambota, če pa lahko na starega Volvota navesiš eno mega turbino in bo imel še več konjev...se splača kupit nepremočljivo jakno če si lahko povezneš prek glave črno vrečo za smeti..!?
crazy1.gif

aplauz.gif


Evo to pa bo avto za 99,99% mojih potreb. Samo da bi še cena bila znosna..

P.S. Radarski tempomat je?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Na žalost (še) ne.

Ampak zna biti, da naslednje leto, ko pride Ampera-e (Bolt) v Evropo, da že bo radarski tempomat, ker tudi 2016 Volt2, katerega prodaja se je začela lansko jesen, še ni imel radarskega tempomata, modelsko leto 2017, katerega so začeli spomladi letos, pa je že imel.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Glede cene pa mislim, da si ne bodo privoščili iste napake, kot so jo naredil pri Amperi, to je, da so jo v USA prodajali po 40k$, v Evropi pa po takratnem tečaju, za 60.000US$ (45kEUR), kar je za seboj potegnilo slabo prodajo Ampere.

Ne boš verjel, ampak zadnje leto opažam, da se v Slovenijo uvozi ogromno rabljenih Amper. Novopečeni ali bodoči lastniki me tudi kontaktirajo (ali preko ZS ali preko telefonske številke, ki jo dobijo na AT Vis) in jim pomagam po svoji moči.

Tako da, če bi bila cena Ampere že v začetku nižja, bi bila gotovo prodaja konkretno višja, tako da pričakujem, da ne bodo ponovili te napake.

Je pa tudi subvencija Ekosklada višja (7.500 EUR), kot je bila takrat za Ampero (4.000 EUR, potem je padla na 3.000 EUR, letos so jo dali na, mislim da 4.500 EUR).
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Torej glede na amerisko ceno lahko pricakujemo cca 35.000 do 38.000 eur pri nas?
Z odsteto subvencijo bi tole ratalo zelo zanimivo...pa tudi Leaf drugo leto bi se verjetno posledicno pocenil...

Nic, cas za investicijo v rudnike litija
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mimogrede, za Ampero-e se je izkazalo, da nima bruto kapaciteto baterijo 60kWh, ampak ima neto kapaciteto 60kWh. Tole je fotka z novinarskega Bolta, pa je par % baterije še ostalo:

2017-chevrolet-bolt-ev-road-test-california-coastline-aug-2016_100564922_m.jpg


Iz baterije so potegnili 58.7kWh, pa še par % je ostalo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
What scheduled maintenance is needed and where can I go for service?

Citat:
There are a lot of great reasons to drive Bolt EV. For one, it requires less maintenance than a gas vehicle – there are no oil changes or engine upkeep. This means fewer service trips and potentially more money in your pocket. Here are a few things that are good to know when it comes to Bolt EV service and maintenance:

You will need to rotate your tires every 7,500 miles.
You should replace the cabin air filter every 22,500 miles.

Don't forget to get your brakes, hoses and fluid levels checked periodically.

Also, maintenance and repair services can be performed at any certified Bolt EV Chevrolet dealer.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Bolt Seen at Ann Arbor Parking Garage

Citat:
Interesting to see a Bolt close to a CMax. I think the Cmax was a design guide. I didn't get a chance to get in or talk to the driver. First impressions are of a CMax sized vehicle on the outside but an enormous passenger compartment. Complaints about the small back seat on a Volt don't exist on the Bolt. Rear seats are flat across and the floor space is huge. There is room for three across and still floor room for bags and pets.
The rear cargo area was covered with the spandex cover which looks just like the one on the Volt. The Volt cover is 17 inches front to back. Looks like you could get the max sized airline carry on bags for 5 back in the cargo area.
There is a roof rack on this Bolt but the cross bars were missing. There are tapped holes in the rail so it looks like the cross bars are not adjustable from front to rear.
The low belt line on the front doors means the driver may have a chance to see the parking space lines. Most cars I have to open the door and look down to see if I am out of my space.
The charge light at the center of the dash is the same as the Gen 2 Volt. A "U' shaped light that flashes according to state of charge. This Bolt was flashing 3 times (50 to 75% charged). This Bolt was probably getting a good charge from that husky CC.
Interesting to see a Bolt in a parking garage to compare with other cars. GM now has a platform for longer/larger electrics. Should be interesting.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
2017 Chevy Bolt EV will cost you $37,495

Citat:
The 2017 Bolt EV has a starting price: $37,495. As anyone who follows the plug-in vehicle scene, that number will not be a surprise. For one, it's pretty much exactly what a leak back in January suggested and what GM has been promising since first showing off the concept in early 2015. Second, when you subtract the maximum federal tax credit of $7,500, that comes to a whisker shy of $30k. And you can bet big money that we're going to see a lot of ads for Chevy's new $29,995 electric vehicle when the car goes on sale later this year.