Cestninske hišice vseeno grejo

zakon

Guru
16. maj 2008
8.819
842
113
toti Maribor
Pa saj toti niso normalni. Pol milijona za rušenje
bonk.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.186
113
Verjetno je zraven všteto tudi ponovno aslatiranje in še kaj ker cigani ti jo zrušijo precej ceneje.
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Normalno, da je to cena do te mere da je projekt dokončan v nulo. Da je pač cesta normalno prevozna, ne pa da ostane tam vmes makedam
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
@ksz: kdo pa bo kriv, ko se bo po na tako preurejeni zadevi naredila pišurija, ki bo posledica ad-hoc nestrokovnega posega?

Jest tudi lahko bajto podrem za 1k EUR (nekaj dinamitnih palic notri in kabuum), ampak kdo bo pa to odpeljal, saniral? Kdo bo plačal takse za deponiranje materiala (ali bi vi to po Alter-Slovensko v prvo gmajno peljali?)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Ker se to dela preden je uveden drug sistem cestninjenja za tovorni promet, bo stvar precej dražja, dvakrat bodo dela na istem odseku itd... Od te rušitve v tem trenutku ima lahko koristi samo politika. Raje bi hiteli z uvedbo novega načina cestninjenja za tovorni promet.
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Mislim, da bi imeli kar vsi korist, ki se sem pa tja kdaj poleti peljemo na morje in moramo tam stati.... Če že mečejo denar stran naj ga vsaj tako, da bo imela raja nekaj od tega....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Slovenci so pa menda ja toliko pametni, da se peljejo, ko tam ni največje gužve... Razen tega, če greš na morje v tem delu Evrope, je to v drugo smer
grin1.gif
. Res pa je, da v tej smeri Luka Koper, ampak tam se večinoma ne kopamo.
Tudi po delni odstranitvi bo ostala omejitev (sicer 80 km/h) in vključevali se bodo tovornjaki, tako da bo občasno še vedno zastoj.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Natančno to. Ukrajinec oz. gamad (RO) ti bo lepo cepnil iz nule na vozni pas, ne brigajoč se za to, da si ti na njemu in pelješ po omejitvi (80km/h)
cool-1.gif

Se bodo testirale zavorne poti in zavore... Pravilno bi bilo, da bi se morali ti pasovi za vključevanje razširiti in podaljšati na izhodni strani na vsaj 750m (najprej iz 3 v 2 in po nadaljnih x metrov še iz 2 v 1 in nato na vozni pas. Vmes pa še ABC stezo bodisi prestaviti kot prvo stezo desno od vinjetne ali pa narediti primeren obvoz, da se kamioni ne ustavljajo in da jih ostali ne ovirajo...
Tako pa bodo za drobiž naredili nevarno populistično potezo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Natančno to. Ukrajinec oz. gamad (RO) ti bo lepo cepnil iz nule na vozni pas, ne brigajoč se za to, da si ti na njemu in pelješ po omejitvi (80km/h)
cool-1.gif
Heh, kot da slovenski šleparji pa tega ne znajo. Se mi zdi, da so ti celo edini, ki ne vedo, kaj pomeni znak za prepoved prehitevanja zjutraj in popoldne.
evil.gif


Sicer pa se mi zdi, da bodo na tak način podrli samo tole postajo, pa mogoče še Torovo, Kompolje in Dob. Vse ostalo je preozko za tak način sanacije, bo prometni inšpektor takoj zmanjšal hitrosti na odsekih ali pa še kaj več.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To je pa "delo" v Sloveniji in je prav čudno, da nekatere firme crkujejo sploh gradbene, ker se zaračuna konkretno, ko se gre za državo.

Poznam delo, ki stane 12€ na m2 z DDV, delo pa dve osebe opravita v manj kot uri, m2 pa je recimo 120 za to urco. Ne potrebuje se nobenega znanja ali pa dragega orodja.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pravilno bi bilo, da bi se morali ti pasovi za vključevanje razširiti in podaljšati na izhodni strani na vsaj 750m (najprej iz 3 v 2 in po nadaljnih x metrov še iz 2 v 1 in nato na vozni pas. Vmes pa še ABC stezo bodisi prestaviti kot prvo stezo desno od vinjetne ali pa narediti primeren obvoz, da se kamioni ne ustavljajo in da jih ostali ne ovirajo...
Tako pa bodo za drobiž naredili nevarno populistično potezo.

Kje pa piše, da to ne bo narejeno?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.477
449
83
ksz

točno pred enim tednom se zjutraj peljem proti Ljubljani in sem bil prepričan, da zadevo že rušijo. Ena špura je bila zaprta in delavci so z macolami tolkli po robnikih (pa naj se sliši še tako čudno).

In sedaj berem, da so šele odpirali ponudbe
confused-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kje pa piše, da to ne bo narejeno?

V razpisni dokumentaciji:
http://www.mzip.gov.si/fileadmin/mzip.gov.si/pageuploads/javna_narocila/CP_LOG_RD__OBJAVA.doc

in popisu del:
http://www.mzip.gov.si/fileadm...L_PREDRACUN.xls

Narejeno bo največ toliko kot piše v popisu in nič več. Torej brez zaviralno pospeševalnih pasov za tovornjake ter brez montažnih nadhodov za delavce na cestninski postaji.

Saj res, veleznalci, ki bi rušili cestninske skoraj zastonj, na koliko recimo cenite izdelavo in namestitev skoraj 10 tonskega težkega jeklenega portala razpona 20 metrov? Ali pa asfaltiranje 9000 m2 avtocestne obrabne plasti?
Ko seštejete popis in cene za to, boste ugotovili, da nihče ne bo kaj silno zaslužil, prej bo komaj pokril stroške, če sploh. Pa še vedno se ne bomo 130 vozili skozi Log.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Pol so pa res cepci. Ampak tudi 80 km/h (recimo) bo boljše, kaj več pa verjetno ne bo.

Čeprav bi se po moje dalo recimo prvih 200m odstavnega pasu spremenit v priključnega za tovornjake. Ali pa voznega in prehitevalnega ločit, en pas je čisto dovolj za skozi.

Če meriš od cestninske Prepolje (narejene za nov sistem) do konca vključevalnega pasu je to 480m.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ali pa voznega in prehitevalnega ločit, en pas je čisto dovolj za skozi.
V Sežani že mogoče, na Logu vsekakor ne, razen ponoči med tednom.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
v bistvu bo jekleni portal tehtal 18 ton in ne 10
smile-1.gif

mi pa ni jasno, od kod so oni v postavki 2.2 naračunali za skoraj 10km vzdolžnih črt?