Guru
2. mar 2010
Fauci

• Všeč mi je
Reactions: AndY1

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
Že za wuhan varianto so bila cepiva en kakec (vsaj če gledamo trial študije cepivo vs placebo), sedaj bodo še večji.
Garbage (friziranje) podatki not, garbage podatki ven.

Ihanu se je želja uresničila:
Namesto začetnih faz razvoja (določitev varnih in učinkovitih odmerkov) bi morali pri novih nadgradnjah cepiv kar predpostavljati, da so varni odmerki enaki kot pri prejšnjih cepivih in takoj začeti s široko klinično študijo. Na ta način bi izdelava posodobljenih mRNK cepiv postala podobna rutina, kot je trenutno izdelava vsakoletnih, posodobljenih cepiv proti gripi. Tudi pri gripi se zaradi dolgoletnih izkušenj ne začne s študijami cepiva vsakič “od začetka”. Jasno je sicer, da se bo tudi pri mRNK cepivih podobna “pohitritev” slej ko prej zgodila. Kljub temu je prvič treba dobro premisliti, če dosedanje izkušnje že omogočajo varen prehod na novo prakso in kako oblikovati registracijske protokole, da bo hitro posodabljanje cepiv še vedno varno.

• Všeč mi je
Reactions: jendomen

brane_new

Guru
10. feb 2008
Necepljeni danes nosijo masko.
Zakaj, če ni zakonske podlage?
Zato, ker skrbijo za svoje zdravje, za zdravje svojih bližnjih in za zdravje ljudi okoli sebe.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
1cf8c02ed9508bdfd7fa8d6973809462.jpg

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007

Prof. Shapira, who started his Twitter account in January 2022, has grown increasingly critical of the mRNA vaccines since he first denounced the Israeli Genesis Award for being delivered to Pfizer CEO Albert Bourla.
On January 18, 2022, Shapira said (translated from Hebrew by Google): "The Israeli Genesis Award was given to the CEO of Pfizer, so wretched. Instead of giving it to an Israeli scientist, and all this for a mediocre, short-acting vaccine that yielded Pfizer a profit of billions, a wretched and exiled one. Bourla will be appointed the King of Israel now. Let me remind you that vaccinated Israel is the fourth-leading in the number of corona patients in the world. There is a championship!"
On February 6, 2022, Shapira asked: "What grade would you give to a vaccine that people are vaccinated with three times and get sick twice (as of today)? Not to mention significant side effects[.]"
On April 9, 2022, Shapira said: "The CEO of the company, millions of whose vaccines were used in Israel for vaccination, stated in an interview with NBC that Israel serves as the world's laboratory. To the best of my knowledge, this is the first case in history where experimental guinea pigs paid an exorbitant rate for their participation."
On May 13, 2022, Shapira said: "I received 3 vaccinations, I was physically injured in a very significant way as many others were injured[.] And in addition, my trust in the nature of the decisions and in the processes of making them has been severely eroded. No one asked and checked. I will fight with all my might so that truthful answers regarding all decisions and not just regarding the vaccine are given[.]"

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
On July 31, 2022, Shapira shared a link to the OpenVaers COVID Vaccine Adverse Event Reports which showed a total of 1,357,937 reports including 170,151 hospitalizations and 29,790 deaths, above which he simply commented: "Safe & Efficient"

Ocitno so tudi profesorji bolj zabiti od Alter vseznalcev, ki pravijo, da je Vaers BS.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007

Dr. Kruger stated that she sees vaccination as a trigger for fast-growing tumors and autoimmune diseases. She’s seeing a lot of inflammation alongside tumors, and of course, it’s not only breast cancer. Many other pathologists have reported to Dr. Kruger that they’re seeing an elevation in cancers, cancers in multiple organs, and rare cancers.

KarEn

Majstr
27. jan 2008
Sej vseh bedarij pa tud ni treba postat; zdej bodo vse rake cepivom pripisali (ni važn a si bil cepljen ali ne). To je nekako splošen trend: najprej je bil vsega Covid kriv, potem Putin zaradi Ukrajine, ... tovrstne zadeve so splošno znane pri ljudeh, ki imajo probleme s psiho. Zanimiva zgodba: ko sem bil pripravnik na sodišču smo hodili na Psih. kliniko, ker so pač ljudi pridržali proti njihovi volji in si rabil sodni nadzor. V tistem času so bila popularna "kozmična sevanja" in vsi po vrsti tam, ki so prišli pred nas, so sanjali o nekih sevanjih takih ali onakih. Je neka oblika masovne psihoze - je sodnica pravila da se to z leti spreminja - recimo še 10 let prej so vsi po vrsti sanjali, da jih "rusi" ali "ameri" zasledujejo in spremljajo s sateliti, ker je bilo to takrat pač "in". Skratka, tudi če se izogneš postanju kake bedarije ti bo svet hvaležen (to je samo food za tiste čist tanajbolj zmešane).

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
kod Džej-Zija
Ma ne, prefukat in pobit vse dohtarje, prasce lažnive, ki zganjajo depopulacijo.

Samo ne potem za zatrgan noht hodit na urgenco, ker bo prazna.