Citat:
Uporabnik yougo pravi:
Glede na to, da me citirate v izjavah (da se ne bomo vključevali v cenovno vojno), se mi zdi pomembno, da se oglasim in pojasnim prave razloge za našo potezo.
Naše stališče je, da na portalih, ki primerjave med trgovci banalizirajo na primerjavo cene, ne želimo sodelovati. Predvsem zato, ker cena ni naš glavni fokus delovanja in ni glavna lastnost naše ponudbe, na katero smo najbolj ponosni.
Vsi naši napori gredo v smer tega, da ponujamo najboljšo možno uporabniško izkušnjo, zadovoljstvo in zaupanje v nakup preko spleta. V cenovni vojni pa ne sodelujemo (kar pomeni da cen ne nižamo), ampak ji sledimo. To pomeni, da je v večini primerov naša cena najnižja, vendar nismo edini, ki prodajamo za to ceno. Včasih je cena za odtenek višja od najcenejšega, včasih (ponavadi pri posebnih akcijah) pa tudi najnižja na trgu.
V praksi to pomeni, da se trudimo, da cena pri nakupu pri nas ni kriterij odločanja - večina naših uporabnikov zaupa in ve, da je nakup pri nas ugoden in da ne bodo naredili napake, če kupijo pri nas. Ponašamo pa se z odnosom do kupcev, s kakovostjo storitve, enostavnostjo vračanja itd.
Na temo zakaj taka poteza glede Ceneje.si pa gre za dolgo zgodbo naših poskusov in prošenj, da na portalu ne želimo sodelovati. Ko se je začela delati poslovna škoda, smo morali ukrepati. Stopnjevalo se je namreč nezadovoljstvo uporabnikov, ki so videli na ceneje.si eno ceno, v naši trgovini pa drugo. S tem se je pojavila tudi nevarnost kazni kakšnega tržnega inšpektorja, ki bi to lahko smatral kot zavajajoče oglaševanje.
Mimovrste=) vsem ponudnikom primerjave cen poskuša predlagati, naj svoje rezultate oz. rangiranje trgovcev ponderira s podatki kot so velikost podjetja, obseg poslovanja, zadovoljstvo uporabnikov, hitrost dostave, hitrost vračila denarja, število sodelavcev itd. V tem primeru bomo tudi mi z veseljem sodelovali na takšnem portalu. Dokler pa ne želimo sodelovati, pa moramo poskrbeti, da je našim uporabnikom jasno, kje so podatki pravi in kje ne.
Glede na to, da se je razprava tako razvnela zakaj Ceneje.si in kako deluje, je potrebno da še jaz povem ozadje s strani Ceneje.si, saj vidim, da kroži veliko napačnih predstav.
Ceneje.si ni namenjen izključno primerjavi cen in izpostavljanju najcenejšega v Sloveniji, ampak nudenju vseh informacij v zvezi z izdelki in trgovci pri katerih kupujejo oz. bi lahko kupovali naši uporabniki.
Naš cilj je (p)ostati najboljši potrošniški vodič v Sloveniji, kjer bodo lahko vsi potrošniki enostavno in hitro prišli do kakovostnih informacij o izdelkih in trgovcih na našem trgu in vsem kar je povezano s tem.
Tako CENA ni izključni dejavnik uspeha objave na Ceneje.si. Kot ste že mnogi napisali se za nekaj € vseeno ne odločite kupiti vrednejšega izdelka pri neznani trgovini ampak se raje odločite za »zanesljivejšega« trgovca. V to pomoč smo tudi uvedli ostala »orodja«, kot so Ocena trgovca, kjer lahko potrošniki sami povejo svojo izkušnjo z dotičnim trgovcem. To orodje sicer zelo radi zlorabljajo trgovci sami - dvignejo ocene sebi ali znižajo drugim, vendar se trudimo redno pregledati vsako oceno in če ugotovimo zlorabo takšne ocene takoj izbrišemo. Tako lahko rečem, da so ocene v veliki večini objektivne.
CENA pri nakupih seveda je najpomembnejši dejavnik, še zdaleč pa ni edini in absolutni.
To, da CENA ni izključni dejavnik vidimo na Ceneje.si tudi po tem, katerim trgovcem potrošniki raje kliknejo ali pošljejo povpraševanja. Tu lepo vidimo, da na odločitev kje kupiti poleg cene vpliva veliko dejavnikov: Ocena trgovca, Zaloga, Dostavni in plačilni pogoji, Možnosti vračila itd,... ki se jih trudimo karseda natančno predstaviti našim uporabnikom.
Kar se tiče našega (ne)sodelovanja z Mimovrste.si. Njihova odločitev nam ni razumljiva. Verjamemo da bi z direktnim sodelovanjem pridobili vsi; Ceneje.si, potrošniki in Mimovrste.si. Kljub njihovemu nesodelovanju pa menimo da se zaradi svoje velikosti, pomena in kakovosti morajo pojavljati na Ceneje.si. Seveda v tem primeru mi ne moremo zagotavljati DNEVNO SVEŽIH podatkov, lahko pa redno, v določenih presledkih, pregledamo njihove ponudbe in jih objavimo v rubriki OSTALE CENE, kjer niso dnevno SVEŽE CENE ampak so stare v povprečju 15-20 dni. Vse kar je starjše od 45 dni se izbriše ali osveži. Tukaj želim poudariti – PODATKI o ponudbah MIMOVRSTE.SI na CENEJE.SI so v 99,99 % TOČNI, ker ti veljajo na DATUM VPISA PONUDBE, ki je naveden.
Naša napaka je, da smo do danes mogoče malo nerodno imenovali Datum ponudbe z besedo Osvežitev, ki je pomenila isto.
Bojazen da bi zaradi tega lahko Mimovrste.si dobil kakšno inšpekcijo je popolnoma odveč.
Za podatke objavljene na Ceneje.si inšpektor ne more in ne sme kaznovati nobenega trgovca – lahko jih kaznuje samo za podatke objavljene na njihovi strani.
Pravtako se opravičujem, če mnogi od vas še ne vedo, da lahko dostavne in plačilne pogoje za vse ponudnike vidite in preberete, če v zadnjem stolpcu vrstice ponudnika z miško »zascrollate« preko ikonc. Prav zaradi tega smo se odločili tudi za redesign, kjer bomo takšnim informacijam namenili več prostora in pozornosti. Redesign bo končan v začetku naslednjega leta.
Glede predlogov Mimovrste o ponderiranju trgovcev z obsegom prometa itd., le-te prvič slišimo. Mogoče pa bi dejansko kateri podatki bili zanimivi za potrošnike (velikost podjetja, število sodelavcev,.) nekatere pa tako ali tako že objavljamo (zadovoljstvo uporabnikov in plačilne ter dostavne pogoje) in jih bomo v bodoče še bolj izpostavili.
Dejstvo, da se od začetka delovanja Ceneje.si pred 3 leti pa do danes nismo uspeli z Mimovrste dogovoriti niti za 1 sestanek, pa verjetno pove da ni problem v delovanju in TOČNOSTI Ceneje.si ampak je problem verjetno v sami ideji, da bi Mimovrste.si bil na »primerjalniku cen« oz. potrošniškem vodiču. Verjamem, da Mimovrste.si dela zelo dobro in verjetno ne rabi dodatne promocije.
Seveda smo vedno na voljo za nasvete ali predloge tako s strani Mimovrste ali drugih oseb, ki jih poskušamo upoštevati - če le zmoremo. Glavno vodilo pa je ocena ali bo to res koristilo potrošnikom oz. našim uporabnikom in seveda naše zmogljivosti da to izvedemo.