Aja pa da ne pozabim največje bedarije kaj se tiče rešitve problema "enega najslabših avtov na svetu" kot so ga okronali američani.
Avto je stal manj kot 4 jurje $, kar je leta 1985-86 ko so jih začeli prodajat po U.S. pomenlo približno 6 plač, torej najcenejši NOV avto.
Različica s kragujevca je seveda bla "updejtana" torej GV in GVX ) blo je več GV različic, večinoma so se razlikovale le v jakosti
in pa težko človek vrjame; v menjalniku GV+ je imel 3-stopenjski avtomatik (kak se je to premikalo mi ostaja neznanka). Ostali GV-jarji
so bili na 5 prestav, z alu felgami, "reli" meglenkami, šibedahom in ponosnimi 60-65 konjiči, edini problem je bil velikost in pa seveda
trpežnost, američani so bili vajeni avtomatikov, 5.0 v8 motorjev z 160 konji in neuničlivostjo, in v rush-hour času so naši jugoti
preko luže kuhali bolj kot še tako dobra gospodinja.
Porše jih je kupil mislim da 1000, in polek nakupa 911 si ga dobil gratis
Večinoma so pa kupci darilo zavračali ali ga uporabili
za službene namene delavcev ipd, ampak avti so se kvarili po tekočem traku, rezervnih delov pa seveda ni blo, malokater jugo
je preživel prvo leto, saj se v ameriki vozi tudi po 100km v eno smer v službo in pri neprimernih servisih, je tak avto komaj zdržal
sezono, avtov tam ni znal popravljat nihče.
Problem je tudi bil v bencinu, saj so to bile nizko kompresijske mašine, pilo se je olje in američani niso bili navajeni dotankovat olja...
Leta 93, so nevem številke ampak ogromno teh še novih nerabljenih yugov želeli vrnit v srbijo, brezplačno, le plačat bi bilo treba
prevoz, za stanje v srbiji takrat nam je znano, pa tudi sicer je transport bil vreden več kot avti, tako da nevem katera država, ampak
rečeno mi je blo da so ogromno teh yugov potopili nekje v atlanttiku, saj je bla v tistem času tisto edina enomsko pravilna odločitev.
Danes pa se tu zanje nekateri tepejo. Kakšenega kabrioleta bi še sam imel za sunday-drive.
V U.S. se je produkcija ustavila novembra lani.