~1°Danes so minili časi tehnoloških prebojev izumiteljev.
~1°Danes so minili časi tehnoloških prebojev izumiteljev.
država trenutno pri vsakem prodanem litru goriva pobere približno polovico, v obliki davkov, prispevkov, trošarine... tako da ko bodo uvedli cestnine na prevožene kilometre tudi za električne avtomobile, boš z domačo fotovoltaiko v najboljšem primeru pokril polovico stroškov. ob nezanemarljivi začetni investiciji v fotovoltaiko, hranilnik...2035 bo milom ali ili silom.
Po 2025 bosta dizel in bencin na pumpi itak šla počasi cenovno v višave - obračun emisijskih kuponov tudi za goriva in kuriva.
Tako, da bo stroškovno gledano izpuhar vsako leto bolj postajal nerentabilen.
Za električarja boš si pa lahko naftno polje z rafinerijo postavil kar doma.
Aja, ker vem, da jamrate glede izpada davkov pri električarjih. Ja to pride, v obliki dodatnih dajatev in cestnin na prevožene kilometre, tudi za navadne ceste. Tam po 2030. In bo veljalo tudi za obstoječe izpuharje.
Ima pa EU pripravljene penale za motivacijo.A Slovenija, že ima pripravljeno opravičilo in izgovor, zakaj ji ne bo uspelo postaviti ustrezne infrastrukture za prehod na EV do 35?
Zakaj?dejstvo je, da tako poceni, kot se trenutno vozimo, se ne bomo nikoli več vozili, pa naj bo to na elektriko ali katero drugo gorivo.
Itaq osebni avti povzročijo 14% Co2..
In koliko bomo skupno bilanco Co2 zmanjšali do 2035?
Brezveze vse skupaj.
Kje so Ladje, letala delovni stroji kmetijski stroji tovornjaki......
Naj uganem: ladja vozi več batrij, kot tovora.Kitajci so te dni splavili prvo baterijsko-električno tovorno ladjo za razsuti tovor. Slab mesec dni nazaj pa prvo električno kontejnersko ladjo.
Kmetijski stroji, traktorji, so pa že stara reč.
Skratka, če je Slovenistan zahojen, še ne pomeni, da je preostanek sveta zahojen.
zanimivo, skrbi te rast cene energentov, katerih proizvodnja je precej razpršena po svetu, ne skrbi te pa rast cen surovin za baterije, katerih pridobivanje je vedno bolj v monopolu ene državeCelotna poanta pa je pa prehod na obnovljive vire energije v čim večji meri na eni strani in na drugi strani korenit dvig energetske učinkovitost naprav. En bencinski avto 80% energije pretvori v dim, električen le 20%, učinkovitost krat 5.
Ena zelo dobra peč za ogrevanje energije porabi 2x energije za 1x ogrevanja. Toplotna črpalka z povprečnim COP zgolj 2, pa za 1x ogrevanja potroši le 0,5x energije. V praksi se pa da dosegati tudi COP 4, torej 0,25x energije za 1x ogrevanja.
Zakaj bi za vsak šit ogreval planet, če tega ni treba? Plus še eliminacija CO2 emisij kot toplogrednega plina. Plus obnovljivi viri energije, da nisi v strahu, a boš čez 10 let še v zelenem ali pa bo panika, ko bo že 10% upad, cena energenta bo pa šla krat 5.
Ta je drgač dobra; kje se ustaviti? Samo na avtomobilih? Ali bi ukinili fuzbal, ker klubi z avioni letijo na tekme? Tu je samo zabava, to bi bilo nujno treba 2x obdavčit, saj je to zabava in ne vožnja v službo... Kolesarstvo -- ukinit saj je sama onesnaženost.... Vsak otrok obdavčit, ker je dodatni izhod CO2Obremeniti z njim športne prireditve, ker se ljudje tam naprezajo in proizvedejo več CO2.
to ne, je pa namenjena zgolj rečnemu prometu po reki Jangce
China Launches First 700 TEU Electric Containership for Yangtze Service
China completed the float out of its first 700 TEU pure power containership. The vessel, which is being built for COSCO Shipping Heavy Industry, is pa...maritime-executive.com