No glede na to, da za službo nalkepljem cca 7000 km mesečno, bom pač ko grem v Nemčijo ali pa nazaj natočil v Spielfeld u.Ful se sekira za tvojih 3X 50L tank na mesec.
Ko bomo pa manj sranja dnevno pošiljali s kamioni na relaciji Piran - Lendava in Jesenice - Metlika, pol pa ja.
In zakaj se potem razburjaš? Boš pač tankal tam kjer je zate/firmo ceneje. Kje je problem?No glede na to, da za službo nalkepljem cca 7000 km mesečno, bom pač ko grem v Nemčijo ali pa nazaj natočil v Spielfeld u.
Smo že to delali in se lahko spet ponovi.
Če pa grem iz Hrvaške pa tudi ni problem pred mejo iti natočiti.
Se lahko mesečnih 10 tankov hitro spremeni v kakšnega 1 na mesec.
Meni je v osnovi itaq vseeno.In zakaj se potem razburjaš? Boš pač tankal tam kjer je zate/firmo ceneje. Kje je problem?
Bo do polnoči??
Malo za hec poglej graf višine trošarin in primerjaj letnice z letnicami vladajočih strank. Znaš biti presenečen.Meni je v osnovi itaq vseeno.
Ampak vedno ko so Levi na vladi je gorivo drago ko pes glede na sosede.
To je to.
pomebno dopolnilo: CRO cene veljajo tudi na avtocestahhrčki so že sporočil nove cene
Nove cijene iznosit će:
· 1,32 EUR/l (9,95 kn/l) za benzinsko gorivo (smanjenje 0,08 EUR/l)
· 1,23 EUR/l (9,27 kn/l) za dizelsko gorivo (smanjenje 0,08 EUR/l)
Avstrija je še malenkost dražjaVlada zvišala obdavčitev naftnih derivatov
Pogonska goriva nekoliko cenejša, kljub izdatnemu zvišanju trošarin.www.delo.si
Golob dela.
Vreča je prazna.
Bo treba spet iti v Avstrijo tankat, no na Hrvaško se že sedaj izplača!!
Tako, ampak pazit, ker imajo nekatere pumpe samo dve točilni mesti z navadnim, ostalo pa premium, ki je na AC dražje.pomebno dopolnilo: CRO cene veljajo tudi na avtocestah
MOL je pogodbo o nakupu 92,25-odstotnega deleža v družbi OMV Slovenija, v kateri že ima 7,75-odstotni delež, podpisal junija 2021. Dogovorjena kupnina za celoten delež znaša 301 milijon evrov, s tem pa bi prišel do mreže 119 bencinskih servisov v Sloveniji. Madžari imajo medtem v Sloveniji 53 bencinskih servisov. Daleč največji ponudnik je Petrol s 318 prodajnimi enotami.
Posel je Evropska komisija v preverbo prejela 13. maja lani, mesec dni pozneje pa uvedla poglobljeno preiskavo. Ker je sprva izrazila pomisleke, da bi transakcija oslabila konkurenco na maloprodajnem trgu bencina in dizelskega goriva fizičnim osebam v Sloveniji, je kupec ponudil, da skupini Shell odproda 39 bencinskih črpalk v Sloveniji, ki trenutno delujejo v okviru mreže bencinskih črpalk družb MOL in OMV Slovenija.