Cene bencina pri ........

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.064
1.272
113
Problem je, ko dizlu gre kak del, ki ga bencinar niti nima. In ves prihranek za dizel in se vec vrzes tja.
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
288
132
43
DPF in vztrajnik še nisem čul, da bi šla na turbo bencinarju oz. gredo redkeje. Pa tudi turbina, šobe in visokotlačna so pomoje cenejše za bencinarja ali se morda motim?
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.157
113
Motiš se, dpf, je pa za moje vozilo 350 eur, vztrajnika pa na mojem 4em dizlu še nisem menjal, tako kot tudi na svojem 8 bencinarju ne

Za kolegovo vozilo je bil dpf 750€, ga je med covidom zjebal z kratkimi vožnjami.

Meni pa se je vztrajnik začel oglašati pri 130.000km. Ker ni vibriralo nisem niti popravljal in prodal pri 240.000km, kupcu povedal za stanje. So bila druga dražja popravila vmes...

Drugemu kolegu je stalno mašilo dpf. Sumili kratke vožnje. Vsakič pognali forsirano regeneracijo in šli na daljšo vožnjo. Do menjave olja, ko je bilo več nafte v karterju kot pa olja. Vsi 4je injektorji okvarjeni, čudež da ni zaribalo.
---

Če zdaj ti voziš večino relacijsko po avtocesti ti res gre težje kaj falit. So pa moderni dizli že male kemične tovarne. Od vbrizga goriva do dpf-ja in adblue sistemov. Glede na to koliko dizlov vidim kaditi na cesti to verjetno niso osamljeni primeri.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.294
1.061
113
Na arteonu je sodelavec dobil ponudbo za 1800€ - menjava dpf-jaz veliko truda je našel neko alternativo za tisočaka.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
DPF in vztrajnik še nisem čul, da bi šla na turbo bencinarju oz. gredo redkeje. Pa tudi turbina, šobe in visokotlačna so pomoje cenejše za bencinarja ali se morda motim?
Zdaj je ze vse sparovno narejeno in ne traje. Ne glede na vrsto goriva in znamko.

Najvecji krivec okvar je pa ekologija ( ta se tako dobro slisi).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dizel ni za mestno furo. To se bo treba navadit. Za mestno furo je idealen električar.
Dizel je za dolge fure.
Za mestne fure tudi ne treba kupovat strašnih bencinarjev s turboti. Je dovolj atmosferc z 800 kubi in 45 konji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in map

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Tudi s hibridom prideš dobro skozi (za mestno in primestno vožnjo, ne za AC, kjer žre enako kot pač vsak drug bencinar), dokler pač ne bodo navadni EV-ji po normlanih cenah na voljo nekega dne:cowboy:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
To ne bo držalo. Jaz ti lahko zagotovim, da mi na AC žere najmanj 1 l manj, kot mi je prej navaden bencinar. Upam, da voziš hibrida, da lahko to trdiš. Jaz namreč ga.
Vozim hibrida (kot veš iz druge teme), ampak ne vidim, da bi na AC trošil kaj manj kot nek povprečen sodoben bencinar (plus da moram zaradi manjšega tanka večkrat tankat kot sem moral prej), vsekakor pa troši za najmanj 2 litra manj od mojega 20 let starega bencinarja, samo to najbrž ni ravno primerljivo :p
A kot sem že omenil v drugi temi, ga ne šparam, ne vozim nič varčno, najmanj po omejitvah :cowboy:
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Jaz sem prej imel 1.2 TSI in sem imel na AC porabo pri 135km/h po števcu 7l. Sedaj imam 1.8 Hybrid in je poraba na enakih relacijah enako 135km/h po števcu 5.8l.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Tudi s hibridom prideš dobro skozi (za mestno in primestno vožnjo, ne za AC, kjer žre enako kot pač vsak drug bencinar), dokler pač ne bodo navadni EV-ji po normlanih cenah na voljo nekega dne:cowboy:
Tudi primestna vožnja je konkreten prihranek v primerjavi z bencincem. Na AC pa isto, le manjši. Pišem za Toyoto hibrid.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Saj lahko pa, da je ravno z mojo Toyoto kaj narobe. Sam neke pretirane razlike na AC pač ne opazim. Je pa zelo opazna kot sem že napisal v mestni in primestni vožnji, tam pa je konkreten prihranek. In ravno v ta namen sem jo tudi kupil. Tako da jaz sem zadovoljen :zmaga: