celoletna pnevmatika

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
ksz
A ni pol isto sranje, če se celo leto voziš z zimskimi? Poleti se bolj oglašajo, to je pa to, medtem ko so letne pozimi praktično neuporabne.
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
ksz
A ni pol isto sranje, če se celo leto voziš z zimskimi? Poleti se bolj oglašajo, to je pa to, medtem ko so letne pozimi praktično neuporabne.

Pojdi si pogledat razlike med gumami na AMZS-jev poligon varne vožnje na Vranskem. Rezultati različnih vozil in različnih gum govorijo sami zase. Sem bil tudi sam pristaš poletne uporabe M+S gum. Nikoli več. Je poučno, ko vidiš kaj se lahko zgodi z vozilom ob zaviranju pri vožnji manj kot 50 km/h.
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
ksz
A ni pol isto sranje, če se celo leto voziš z zimskimi? Poleti se bolj oglašajo, to je pa to, medtem ko so letne pozimi praktično neuporabne.

Zimske so tudi za blat dobre vsaj v mojmu primeru pridejo prav, pa še po travi gre fajn.
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Moja izkušnja: dobrih pet let nazaj, ko smo kupovali rabljeno majhno japonsko škatlico za starše, smo našli in kupili eno (mazda demio), ki je imela nameščene zimsko letne pnevmatike GY Vector. Po takratnih testih gum je bil točno ta model gume ocenjen kot zelo sprejemljiv kompromis za avte, ki ne delajo veliko kilometrov. V teoriji vse super, gume so imele še več kot 6 mm profila; tudi starša delata z avtom manj kot 10.000 km letno, torej bi morala biti guma idealna.

Realnost je bila na žalost drugačna. Čeprav gume po DOT oznaki še niso dopolnile treh let od datuma proizvodnje, so bile očitno pošteno otrdele - oprijem na mokri cesti je bil katastrofalen. Poleg tega so bile moteče glasne, zato prvega snega niso dočakale in so prvi mesec po nakupu bile nadomeščene s kompletom letnih (in kasneje še zimskih) in to navkljub prej omenjeni letni kilometrini.

LP, Skiny
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Jst sm mel neke Pirelli P3000 letne gume, ki so bile po dveh sezonah za v kanto - plastika. AMZS jih je na testu še celo nekaj koval v zvezde
bonk.gif
Profila kar ga hočeš, oprijema 0. Ker je bilo to sredi septembra, ko mi je dokončno dokurčilo, da gre avto samo še naravnost v ovinkih, nisem kupil novih, ampak sem gor fliknil 2 sezoni stare zimske in se vozil naprej (z boljšim oprijemom v vseh razmerah) =)
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
ZA VSE PAMETNJAKOVIČE -

Vsa reševalna vozila v sloveniji, ki se uporabljajo za urgentne vožnje, torej divjanje na MAX z 3 tone težkim avtom, so imeli CELOLETNE GY VECTOR gume namontirane !

Ker do lanskega leta niso obstajale letne gume teh dimenzij, smo imeli vsi te gume na avtih, poteli in pozimi. Koliko rešilcev je bilo razbitih ? Koliko so se izboljšali odzivni časi sedaj na letnih sport gumah? Ne prav veliko..... prišli smo isto hitro v snegu, dežju, ko je pripekalo sonce..... oziroma razlike so res majhne. Ampak ne pozabimo, da je govora o divjanju z kombijem, pri normalnem avtu mislm da so razlike še manjše.

Tako da nehajte pametovati že enkrat, jaz sem dal dokaz da je isto sranje letna, zimska ali pa celoletna. Razlike so takšne kot med boljšo zimsko in povprečno. Dokaz so pa odzivni časi, ki so merjeni in zapisani, tako v posameznih reševalnih enotah kot na ministrstvu.

Tisti testi AMZS, ko se testira v idealnih pogojih, po možnosti podplačani s strani določenih proizvajalcev, mene ne prepričajo, več dam na osebne izkušnje.

Nevem a je vsak ki pljuva čez celoletne gume neki frajer tukaj na Alterju a kako
confused-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Ne vem kje ti živiš, ampak pri nas imajo reševalci konstantne probleme z vožnjo pozimi in zato v "izrednih" primerih nujne prevoze opravlja gorska reševalna, gasilci in civlina zaščita. Sedaj ko si omenil gume mi je jasno, zakaj po spluženi cesti rešilec ob sneženju ne pride niti po glavni cesti!
confused-1.gif


Aja, letos so nabavili 4x4 "rešilca" oz. terenca predelanega v reševalno vozilo!
zmaga.gif


Pa glede "divjanja" reševalcev, pri nas po ovinkih še vedno delajo zastoje tudi na nujni vožnji. 160 po AC ali pa 90 po mestu pa verjetno zna vsak "divjat"!

Torej ja, ne moreš primerjat kombija, ki niti približno ni za divjat (pa četudi je rešilec na nujni vožnji) z družinskim vozilom; pa ne pozabit da rešilce vozijo (vozite) izkušeni vozniki in ne "kreni" povprečni vozniki. Nekdo, ki obvlada tehniko vožje lahko vozi hitro tudi z zanič gumami, tako da v vsakem ovinku gre počez .. nekdo ki je povprečen pa ob prvem zdrzu leti s ceste! Zato pa so dobre gume pomembne predvsem za povprečne in slabe voznike, tisti boljši vozniki jih pa ponavadi kupujejo zato da gredo lahko še hitreje!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Še en pametnjakovič
bonk.gif


GRS izvaja prevoze tam, za kjer je namenjena - ROVTE

Reševalno vozilo dela zastoje ?
hysterical-1.gif
Dej zresni se.

Ne, izvaja prevoze tam kamor rešilec ne more prit - če so to zate rovte ok, ampak tudi tam rabijo pomoč. Pa v rovte pelje državna cesta in ne nek občinski makadam btw! Ni vso prebivalstvo v lj!
wink-1.gif


Glede zastojev pa ja, pri nas po ovinkih povprečen voznik v svojem kliotu vozi tako hitro kot rešilec .. če pa rešilec na nujni vožnji vozi tako kot jst normalno pa dvomim da kdo zadaj preživi (tudi osebje)!
grims-1.gif
Še enkrat, ni vsa slovenija omejena na Lj in AC ...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Normalno je, da je osebni avto v ovinkih hitrejši od KOMBINIRANEGA VOZILA a si zmešan a kaj ti je ??? AMpak na nujni vožnji ga rešilec vseeno stegne, razen če se oseba v cliotu z njim namerno tekmuje, kar je pa, upam da veš, kaznivo.

Problem glede rovtov in reševalnega vozila - pride rešilec POVSOD, problem je priti NAZAJ, ker ko enkrat 3 tone zdrsnejo jih ne ustaviš več. Logično je, da GRS s terenskim vozilom pride dlje pa še lažje dol.

Lepo, da v zadnjem stavku priznaš, da si divjak za volanom :p
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Normalno je, da je osebni avto v ovinkih hitrejši od KOMBINIRANEGA VOZILA a si zmešan a kaj ti je ??? AMpak na nujni vožnji ga rešilec vseeno stegne, razen če se oseba v cliotu z njim namerno tekmuje, kar je pa, upam da veš, kaznivo.

Problem glede rovtov in reševalnega vozila - pride rešilec POVSOD, problem je priti NAZAJ, ker ko enkrat 3 tone zdrsnejo jih ne ustaviš več. Logično je, da GRS s terenskim vozilom pride dlje pa še lažje dol.

Lepo, da v zadnjem stavku priznaš, da si divjak za volanom :p

Glej ne bom se sedaj oporekal s tabo o detajlih, hotel sem samo povedat da rešilci ravno ne pridejo povsod (torej imajo probleme pozimi) in da so zato angažirane backup skupine - kar je jasno tudi prav. Tudi divjajo ne, pri nas je itak zadnja leta vedno bolj praksa da se res nujne zadeve rešuje s helikopterskim prevozom (ravno sedaj je en letel, še čakam poročilo na SPINU). Da pa sedaj "divja" rešilec po ovinkih hitreje kot jst z osebnim vozilom se pa ne bom strinjal:
a. ker je predolg
b. ker ima previsoko težišče
c. ker ima preslab motor
d. ker so v njem (bolni/poškodovani) ljudje .. pa tudi ko niso (pot do dogodka), ni ravno dobro zdravnika preveč prestrašit
e. ker ima zanič gume (to si mi pa ti povedal)

.. jasno če me dohiti ga bom spustil naprej, ampak do sedaj mi ga ni bilo potrebno še nikoli. Sem ga pa že nekajkrat dohitel in potem uvidevno vozil z njim! In ne divjam, vozim toliko da lahko normalno sledim dogodkom in da gume ne škripajo.

Sicer so mi pa od vseh teh služb najboljši gasilci, v sosednjem kraju imajo še starega tamalega TAMiča (kombi-cisterna) ki zmore po ravnem 80 km/h in pospeši cca. 1km/h/sec! Tam pa res včasih ne veš kaj bi naredil ko jih srečaš - najraje bi prehitel pa vprašal, če lahko kako pomagam!
hysterical-1.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ja ok kaj sploh hočeš povedati, nimam pojma, da so reševalci počasni ok. Jaz pa pravim, da ni bistvene razlike med CELOLETNIMI in ZIMSKIMI ali LETNIMI gumami, dokaz za to je vožnja rešilcev v sloveniji.

O čem pa ti nabijaš neki ovinki pa osebna vozila pa nevem, pejt v spam kotiček.

LP
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ja ok kaj sploh hočeš povedati, nimam pojma, da so reševalci počasni ok. Jaz pa pravim, da ni bistvene razlike med CELOLETNIMI in ZIMSKIMI ali LETNIMI gumami, dokaz za to je vožnja rešilcev v sloveniji.

O čem pa ti nabijaš neki ovinki pa osebna vozila pa nevem, pejt v spam kotiček.

LP

No lepo, hočem povedat da nekdo ki vozi tovorno vozilo (kar kombinirano vozilo aka KOMBI tudi je) ne more v temi o celoletnih pnevmatikah dajat mnenja. Tudi večina (99%) kombijev in tovornjakov uporablja enotne pnevmatike za cel čas - predvsem zaradi stroškov in prihranka časa! Za te so čisto OK, še država jim ne teži!

V tej temi pa je bilo postavljeno vprašanje, kako je z celoletnimi gumami na osebnih vozilih .. in večina forumašev nima dobrih izkušenj, priloženi so bili tudi izsledki (AMZS) testov itd.; če pa misliš da lahko na podlagi tvojega primera, postaviš kakšno vzporednico ali pa ovržeš prej omenjena dejstva pa priloži kak video ali pa test, kako zgleda rešilec ko drifta po rondoju itd.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
ZA VSE PAMETNJAKOVIČE -

Vsa reševalna vozila v sloveniji, ki se uporabljajo za urgentne vožnje, torej divjanje na MAX z 3 tone težkim avtom, so imeli CELOLETNE GY VECTOR gume namontirane !

To seveda ni niti približmno res. Sem videl že nekaj reševalnih vozil pozimi z zimskimu gumami (nenazadnje je bilo dosti govora o pomanjkanju denarja za nakup zimskih + kaka gumarska firma je že kdaj kake zimske v ta namen donirala), poleg tega dimanzija letnih za transporterje obstaja, in to v Extra Load izvedbi ...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
ZA VSE PAMETNJAKOVIČE -

Vsa reševalna vozila v sloveniji, ki se uporabljajo za urgentne vožnje, torej divjanje na MAX z 3 tone težkim avtom, so imeli CELOLETNE GY VECTOR gume namontirane !

To seveda ni niti približmno res. Sem videl že nekaj reševalnih vozil pozimi z zimskimu gumami (nenazadnje je bilo dosti govora o pomanjkanju denarja za nakup zimskih + kaka gumarska firma je že kdaj kake zimske v ta namen donirala), poleg tega dimanzija letnih za transporterje obstaja, in to v Extra Load izvedbi ...

V sloveniji so za urgenco večinoma vozila T5 3.2 V6. Sem naredil napako ko sem rekel "vsa", moral bi napisati "skoraj vsa"
smile-1.gif
Zimske gume so, letnih ni.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
confused-1.gif


235/55 17 (kolior vem, je to standardna dimanzija na 3.2 transporterjih)?
Našel sem jo v 30 sekundah, Michelin Primacy HP. Letna, seveda.

http://www.michelin.si/si/auto.../0&saison=S

Če je pa druga dimanzija, mi jo pa napiši.

Ja saj te dimenzije se zdaj montirajo, sicer ne reinforced ampak XL nosilnost.

Standardna širina je pa 215 60 17, te pa sploh ne obstajajo. Ampak večina še vedno montira celoletne zaradi obrabe (letne se namreč hitro obrabijo še eno sezono ne zdržijo).

LP