Čelada Schuberth - vizir

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.012
2.733
113
Pozdravljeni, pred letom in pol sem si kot frišen motorist izbral po priporočilu prodajalca v TC motoshopu čelado Schuberth S1. Čelada je bila zadnja na zalogi zato sem jo z malo popusta vzel sredi novembra. Ko se je začela sezona sem opazil da ima vizir eno praskico, ki pa ni bila v vidnem polju in zato ni motila. Po koncu sezone pa se mi je začela luščiti nekakšna folija z notranje strani, naj tudi povem da se mi kot laiku zdi da se čelada preveč rosi saj v malo hladnejsem vremenu na semaforju ne morem zdrzati ne da bi odprl vizir če ne želim imeti meglenega pogleda, ali je to normalno saj ne gre za nek no name izdelek. Sedaj opažam da se je kot kaže ta folija poškodovala tudi v vidnem polju (velikokrat sem jo sčistil s papirnatimi robci ali wc papirjem ali sem jo lahko poškodoval s tem)? Domnevam da je rešitev pač nov vizir, koliko to kaj stane ali se dobijo takšni ki se manj rosijo, ali lahko to sam zamenjam (nisem še nikoli snemal vizirja ali ga je priporočljivo snemati za čiščenje ali ne)? Hvala za odgovore.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me
Nov vizir lahku kupiš tudi tule , ta ima še čepke za pritrditev pinlock folije in vizir se ne bo več rosil.
Ko čistiš vizir, je dobro, da so mušice dobro namočene, drugače spraskaš površino. Jaz na vizir za cca 10 minut položim mokro krpo, potem pa očistim z vlažno mehko krpo. Ponavadi na koncu sezone snamem vizir in ga dobro očistim.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
43
skoz okol
Schuberth je imel neko serisjko napako, se je luščila anti fog zaščita. Nesi nazaj v TC in ti bojo zamenjal. (meni so)
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
najbolje je, ko letiš na obalo pa se ustaviš na črpalki, vzameš papirčke, pomočiš z vodo, daš ne čelado, ti pa spiješ kofe ta cajt. opereš in...aaaaaa, zvvvvvvvv

btw
antifoh full pomaga tko da brez tega pozabi ma odpravo reošenja
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.220
1.849
113
mislim da lahko zadevo uveljavljaš pod garancijo.

drugače imam pa jaz na svoji čeladi (nolanki) na spodnjem delu pritrjeno eno usnjeno 'prepreko' (ne vem imena) ki izdihan zrak usmerja pod čelado in ne v vizir (meni se še ni zgodilo, da bi ga moral vizir dvigniti zaradi tega).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Res je.
Pri Nolanki (xlite) uporabljam ščitnik za "nos" in vizir se nikoli ne rosi, tako da sploh nisem montiral pinlocka.
 

Matjaz1974

Fizikalc
10. okt 2007
1.732
33
48
49
Nekje po sloveniji
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Res je.
Pri Nolanki (xlite) uporabljam ščitnik za "nos" in vizir se nikoli ne rosi, tako da sploh nisem montiral pinlocka.

Edin hudič pri tem "ščitniku za nos" je v tem, da se ti pol rosijo očala, če jih seveda imaš.

Js osebno poleni na X-litki uporabljam navaden pinlock, v jeseni in spomladi pa tistega z silikonsko obrobo. Slednji se mi ne zarosi tudi, če cel dan vozim po dežju
wink-1.gif
 

Matjaz1974

Fizikalc
10. okt 2007
1.732
33
48
49
Nekje po sloveniji
Obišči stran
navadni so celi iz enega materiala, tisti s silikonom pa majo recimo ene 5 mm od roba okoli in okoli tanek sloj silikona. Že navaden pinlock se kar dobr zalepi na šipo, tole s silikonom pa še toliko bolj. In ker ne pride noter zrak, s epotem tudi manj rosi.
Če greš kam v deževne kraje je to kr fajn bonus.
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.823
10
38
Stara Bučka
Obvezno s silikonom. Če pinlock ni dobro učvrščen, se začne med njim in vizirjem nabirati prah, ki poškoduje vizir. Pomaga samo menjava.

Pa nikar ne čistite vizirjev s papirnatimi zadevami, saj so preveč agresivne. Obstajajo namenski robčki (ki so za večino verjetno predragi). Odlično služijo svojemu namenu. Če nas je več na furi je možno z enim robčkom očistiti štiri čelade. Nazadnje sem jih kupil v Lidlu za male pare.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.012
2.733
113
No za epilog, garancije mi niso priznali (1 leto na vizir), kupil sem nov vizir s pinlockom, zaenkrat super, strošek 59eur.