ksz
Bom poskusil še zadnjič (da bi prepričal KameleONa sem že dolgo obupal, ampak rad bi drugi "poštekajo" zakaj se gre in ne trosijo neumnosti okoli):
Torej - trditve, s strani KameleONa, ki
NE DRŽIJO :
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ah ja ekološkost dpf in dizlov nasploh...
Zato pa vsi severnjaki (začenši z avstrijci...) Lepo nabijajo eko taxe na dizle da bi se znebil smoga in rakotvornih nanodelcev (produkt dpfja direktno...google ppm10! ) V mestih.
Zelo diskutabilna tema al je bolj ekološki G2 diesel al state of the art diesel 21 stolječa z vsemi gadgeti...
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Dejansko DPF (FAP ) ulovi G2 velke delce na mrežo.....in ko se zabaše in se spravi v čiščenje na koncu postopka izstopijo PM10 delci .......tista fina meglica ki se potegne za modernimi dizli med čiščenjem....namesto velikih kosmov saj pri G2....
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Joj si zapel v samo poimenovanje.....filter se zabaše z sajami.........ko pa se sčisti in pokuri te saje ostane prah ki je v končnem stanju bolj fin od samih saj .......se prav je red velikosti manjši kot pred regeneracijo....masa se pa po Newtnovem zakonu ohranja......se pravi iz manj večjih delcev mora pridt do več manjših delcev......a bo dobra uspavanka al dam še mal risank za zravn
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Praxsa daje pa še vse kaj drugega poleg čez izpuh.......
tud fine male delce ki nastajajo v DPFju pri "oksidaciji" G2 saj
In so bolj nevarni od G2 saj ker se lažje gibljejo v okolju in lažje pridejo v tvoje telo....
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
O tem delu se kregava že skoraj 2 strani.........če trdne saje skuriš.....razpadejo na manjše trdne saje.....
Kot oglje pri žaru......daš oglje ( velik sajast delec) zakuriš......ostane pepel......taaaaadaaaaaaaa
Upam, da se it zgornjih citatov uspeli razbrati KameleONovo zgrešeno trditev, da iz izgorevalne komore izstopajo velike saje ("saje v velikosti, kot jih proizvaja Golf II dizel"), te se nato ulovijo v DPF filtru in nato izgorijo v manjše saje (PM10).
TO NI RES!
V resnici je tako, da že iz izgorevalne komore (!!!) prihajajo majhni delci PM10, katere DPF ulovi in nato z oksidacijo nad 400ºC pretvori v pline.
Citata o PM10/PM0.1, ki ju je KameleON podal:
Citat:
Particles of the size normally called PM10 (particles of 10 micrometres or smaller) have been implicated in health problems, especially in cities. Some modern diesel engines feature diesel particulate filters, which catch the black soot and when saturated are automatically regenerated by burning the particles.
Citat:
Diesel particulate matter (DPM), sometimes also called diesel exhaust particles (DEP), is the particulate component of diesel exhaust, which includes diesel soot and aerosols such as ash particulates, metallic abrasion particles, sulfates, and silicates. When released into the atmosphere, DPM can take the form of individual particles or chain aggregates, with most in the invisible sub-micrometre range of 100 nanometers, also known as ultrafine particles (UFP) or PM0.1.
Vse, kar piše v citatu popolnoma drži, vedeti pa je potrebno, da trdi delci (Diesel Particulate Matter / Diesel Exhause Particles)
nastanejo kot produkt izogrevanja nafte v izgorevalni komori in ne kot posledica regeneracije DPF filtra.
Spodnji citat dodatno razkrije, da KameleONu ni jasno, kaj se dogaja v DPF filtru, saj meni, da tam gori GORIVO (=nafta). V resnici pa v DPF filtru ne gori nafta, ampak ogljik in gorenje ogljika ne more dati kot produkt ponovno ogljika, ampak le njegove spojine, ki so v tem primeru v plinasti obliki.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Produkt organske snovi (goriva) plus vročine = bil še vedno Ogljik (saje)......zdej če se na satovje ujamejo večje saje....katere se naknadno segreva na cca 800 stopinj......lahko to rezultira samo v to da iz saj nastanejo samo še bolj fine saje (pepel) ki je tok fin da gre čez satovje od katalizatorja naprej v ozračje.....
Sedaj pa - če ni na tem forumu nobenega inženirja, ki bi to razumel - so help me god, I'll blow my brains out!