CCS polnilne postaje

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
CCS evropski standard polnilnih postaj:

http://ccs-map.eu/

Število CCS postaj kar hitro narašča. Pred enim mesecem jih je bilo 205, danes 27.8.2014 jih je že 327.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Na tej mapi v Sloveniji ni niti enega takega polnilca, se bo kaj premaknilo?

Poleg tega bi trenutno najbolj ljudska predstavnika avta s serijskim CCS priključkom e-UP in e-Golf, potrebovala tako polnilnico na vsakih 80 km AC, kar pomeni ca. 12 pametno razporejenih polnilnic po Slo. S trenutnimi EV in tudi s tistim kar je napovedano za 2 leti naprej je uporaba EV na tak način čisti nesmisel.

Kakšno moč pa ponuja večina teh postaj? 50 kW? Čez 10 let bo to premalo, ker bo z večjimi baterijami prišla tudi možnost polnjenja z večjo močjo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Simon, ki ima Leaf-a, gre zelo kmalu s svojim Leaf-om na Škotsko. Poslal je mail na Ecotricity in so mu brezplačno poslali RFID kartico za combo DC postaje za Veliko Britanijo in na njihovem electric highway, ki jih imajo na vsakih 50km po cca. 3 polnilne postaje.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Simon, ki ima Leaf-a, gre zelo kmalu s svojim Leaf-om na Škotsko. Poslal je mail na Ecotricity in so mu brezplačno poslali RFID kartico za combo DC postaje za Veliko Britanijo in na njihovem electric highway, ki jih imajo na vsakih 50km po cca. 3 polnilne postaje.

Verjetno je dobil brezplačno samo kartico, porabo bo pa moral plačati.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Menda je uporaba, do naslednjega leta, se brezplacna. Bom kasneje pogledal, ker trenutno nisem pri racunalniku.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kako bo pa prišel do Anglije? Oz. koliko časa bo trajalo ker hitre polnilnice na poti so bolj poredko, njemu je pa že padla optimalna kapaciteta za >15%?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Počasi bo prišel. Mu je pa kapaciteta padla že na cca. 77% originalne. Inštaliral je eno aplikacijo, preko katere se preko OBD2 priklopi na avto (tako kot jaz s Torque, le da je tista aplikacija namenska za Leaf-a) in so med ostalimi stvarmi tudi podatek, koliko ima še kapacitete v bateriji.
Je pa res, da je zelo blizu prevoženih 120.000km in da, kot vemo, Leaf nima temperaturnega battery managementa.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Počasi bo prišel. Mu je pa kapaciteta padla že na cca. 77% originalne.

Pri kakšnem hibridu stvar nebi bila kritična...je pa tole zelo zoprna stvar pri 100% EV
crazy1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Super!

Ne razumem pa, ce so pri Tesli uspeli spraviti 135kW moci v type2 vtikac, zakaj mora imeti CCS, poleg type2, se dva dodatna DC pina, preko katerih gre tok v avto.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Super!

Ne razumem pa, ce so pri Tesli uspeli spraviti 135kW moci v type2 vtikac, zakaj mora imeti CCS, poleg type2, se dva dodatna DC pina, preko katerih gre tok v avto.

Za polnjenje avtomobila z AC in DC imaš tri možnosti.

1. Ločena priključka (Leaf)
2. Isti priključek na teh 4 pinih je AC ali DC (Tesla)
3. priključek z več pini, 4 pine za AC,posebej 2 za DC (Bmw i3)

Verjetno so uporabili 3. moznost ker poenostavi elektroniko v avtu.

Tale postaje CCS s 50kW bo kmalu premalo in so neka vmesna stopnja,
Tesla 135kW pa zadostuje za vsaj 10 let
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Super!

Ne razumem pa, ce so pri Tesli uspeli spraviti 135kW moci v type2 vtikac, zakaj mora imeti CCS, poleg type2, se dva dodatna DC pina, preko katerih gre tok v avto.

Za polnjenje avtomobila z AC in DC imaš tri možnosti.

1. Ločena priključka (Leaf)
2. Isti priključek na teh 4 pinih je AC ali DC (Tesla)
3. priključek z več pini, 4 pine za AC,posebej 2 za DC (Bmw i3)

Verjetno so uporabili 3. moznost ker poenostavi elektroniko v avtu.

Tale postaje CCS s 50kW bo kmalu premalo in so neka vmesna stopnja,
Tesla 135kW pa zadostuje za vsaj 10 let
Mislim, da to ni tisto, kar sprašuje Andy, in tudi mi ni jasna tvoja razlaga zgoraj pod 1.2.3.
Glede Teslinega konektorja, ki naj bi zdržal 135kW moči, mogoče so nekoliko podaljšali kontakte, mogoče da so kontakti iz boljšega materiala. Drugače pa konektor, ki je predviden za 70kW, bo vzdržal tudi 135kW , samo s časoma ko se to malo razmaje pa to lahko povzroči težke posledice.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
BMW i3, eGolf, E-Up, pa mogoče sem še pozabil na katerega.

Slovenija pa pride na vrsto naslednje leto
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
BMW i3, eGolf, E-Up, pa mogoče sem še pozabil na katerega.

Slovenija pa pride na vrsto naslednje leto
wink-1.gif


Kaj pa Tesla, Vectrix,Brammo, Zero, Home made build?