Tašča nabavlja, oboje ista oprema, dizel je dobrega jurija dražji, oboje 90PS.
Dizel naj bi pil dober liter manj, za enkrat dela okoli 25000km / leto, kar pomeni, da se ji v slabih treh letih razlika povrne. Je pa tu ravno obratno kot pri klasični debati bencin vs. dizel, ker je tukaj dizel brez in bencinc s turbino.
Bencinca so ji dali za peljat in je kar zadovoljna s temi 90 konji, traktorja niso imeli testnega.
Je pa tako, da je zadnjih 15 let (ali pa morda kar celo življenje) na bencinskih avtih in ko je zadnjič morala mojega peljat, je bila pripomba, da mora ful gas tiščat da gre kam?
Čeprav ima 30 konjev več kot njen trenutni (c4 1.6 16v).
Koliko pa je kaj razlike v zavarovanju/registraciji. Bencinar je 0.9, dizel 1.5.
Dizel naj bi pil dober liter manj, za enkrat dela okoli 25000km / leto, kar pomeni, da se ji v slabih treh letih razlika povrne. Je pa tu ravno obratno kot pri klasični debati bencin vs. dizel, ker je tukaj dizel brez in bencinc s turbino.
Bencinca so ji dali za peljat in je kar zadovoljna s temi 90 konji, traktorja niso imeli testnega.
Je pa tako, da je zadnjih 15 let (ali pa morda kar celo življenje) na bencinskih avtih in ko je zadnjič morala mojega peljat, je bila pripomba, da mora ful gas tiščat da gre kam?
Koliko pa je kaj razlike v zavarovanju/registraciji. Bencinar je 0.9, dizel 1.5.