Caddy - rabljena vodila za brisalce, rabim nujno

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Letnik 2006, rabim včeraj
smile-1.gif
Any help?
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Prej kot Polo - Golf bi znal pasat od Tourana, ki menda deli z Caddyjem kar nekaj karoserijskih delov (spredaj).
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
V bistvu rabim samo povezavo med vodilom in motorčkom...Ena taka štangica je, ki se je skrivila in se stika dol na vsake toliko...
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
ampak tale VW je pa res en šrot, men je tud vodil pr alhambri zarustal nato pa še motor šu v *****.

Da ne znajo nekih vodil narest, da bi to delovalo pa ne štekam!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
ampak tale VW je pa res en šrot, men je tud vodil pr alhambri zarustal nato pa še motor šu v *****.

Da ne znajo nekih vodil narest, da bi to delovalo pa ne štekam!

Zato se pa vodila redno maže. Jasno razni popoldanci in ostali fušarji tole ne delajo pa je razultat kot je.

Sicer pa večina problemov pri brisalcih izhaja ravno iz "napak" pri uporabnikih. Tipičen primer sedaj pozimi je pol tone snega na šipi pa dajmo malo probat če se brisalec premakne!
evil.gif
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Sem dobil rabljeno za 60 eur z motorčkom...Je pa samo povezava med motorčkom in vodilom zanič. Bolje kot 200 eur pa je.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Prvič slišim, baje je vzrok ta, da se pri pušah tesnilo zjebe in teče čez pušo in zarusta...

Ko preperi, bi moral mehanizem vn jemat in namazat puše... Ej jajca, še nism vidu avta k bi imela identične probleme. Ps pa nikoil nisem vžigal brisalcev, če je bil led ali sneg gor... Večinoma je bil pa pod streho. Tko da je to nabijanje. Vsi serviserji pa pravijo standardna napaka pri VW, posledica pa so crnkjeni motorčki, ker zaradi zarustanosti komej obrača mehanizem, ne zaradi snega..

Pa še problem sharana z zadnjimi čeljusti in ročna - zatinkanje... Pa stvari skozi celo zgodovino tega klumpa niso porihtali.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Res je težave z brislaci ki jih naštevaš so znane težave celotne VAG grupe že 20 let.

Pri zavorah pa od golfa 2 (GTI) dalje so znani problemi z blokiranjem cilindra.

Serijske težave pač, vseeno so pri ostalih znamkah povsem konkurenčni, sedaj je samo vprašanje kateri tip okvar ti je bolj všeč!
grims-1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Čaki mal 20 let ne zanjo enga kurčevega mehanizma narest, če poglaš en šrot 20 let star kia pride pa teh problemov nima... Kot bi se za nemca spdobilo, bi to vsaj spremenil...

pol ni čudno, da se vsi norca delajo...
ps probleme sem imel tudi z eberspaherjem, pa napeljavo za šobe in senzorjem za hitrost na menjalniku. Veliko tudi šobe crkavajo. Tudi dvomasni vztrajnik je nekej boljšega... Vsakega ki ga poznam mu je pokal....

pa še bi lahko našteval.. VW my ass.......

Pr vr6 izvedbah pa še nosilec motorja, kolega dvakrat menjal...

tko da ne mi o težavah.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Problem je da te težave doletijo samo določen procent vozil nad neko starostjo ki se šteje za "življensko dobo" vozila. dobavitelji teh kosov pač garantirajo delovanje toliko časa. Koneckoncev vsaka stvar enkrat crkne, sedaj je samo vprašanje kje je meja ko se jo splača delat boljšo pa da pri tem ne žrtvuješ precej denarja.

Pa to z brisalci je relativno, PSA grupa vem da ima še večje težave.

Šobe, vztrajniki ipd. so pa potrošni material. Kvarijo se pri vseh znamkah enako (ker so tudi proizvajalci teh koponent isti).
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Glede nato da službena vozila stara 5 let i30 gonimo in delamo z njimi kot svinja z mehom, me tvoja obrazložitev ne prepriča...

Pozabil sem še omenit, da je diske nonstop treslo, smo zamenjali z originalnimi spet.... Če bi vse to kar sem popravljal na tem klumpu plačeval po uradnih cenah bi si lahko umislil za dve leti precej drag avto na leasing z garancijo...

Da grem danes po sharana dam 30 jurjev in mi čez dve leti crkuje kot mi je prej...

ej hvala lepa.... pa nisem zagovornik kitajskih skropucal, ampak fact je ta da ta dela nemški šrot pa crkuje... Pa da ti ne bom povedal težave z Q5 pr 70 jurjih šla turbina...

Enostavno ne zaupam vagu več. Od cene ki jo imajo, bi pričakoval precej več.
 
Nazadnje urejeno:

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:

Problem je da te težave doletijo samo določen procent vozil nad neko starostjo ki se šteje za "življensko dobo" vozila. dobavitelji teh kosov pač garantirajo delovanje toliko časa. Koneckoncev vsaka stvar enkrat crkne, sedaj je samo vprašanje kje je meja ko se jo splača delat boljšo pa da pri tem ne žrtvuješ precej denarja.

Pa to z brisalci je relativno, PSA grupa vem da ima še večje težave.

Šobe, vztrajniki ipd. so pa potrošni material. Kvarijo se pri vseh znamkah enako (ker so tudi proizvajalci teh koponent isti).

Ti pa si vernik, a? Gotovo najdeš še kako znamko, kjer je še slabše, ampak a ni žalostno, da se mora VW kljub zagretim vernikom s "francoskim šrotom" primerjat? Tavria je bla gotov še slabš narjena, če že iščeš šrot
wink-1.gif


Prvi stavek je čista zmaga: Z največjim veseljem ti pri naslednji debati o "vzdržljivosti VW robe" nalimam tvoje lastne besede: "vprašanje je, kje je meja, ko se splača stvar delat boljšo". To je tisto, kar loči šrot od ekonomike. VW je bil BISTVENO boljši od Zastave, ko sta še obe fabri delali avte...

In ja, pri VW so tudi mehanizmi za brisalce potrošni material, očitno
smile-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.272
3.909
113
Ponavadi zaribajo puše. Te pa lahko namažeš samo če jih dol vzameš. In da bi to delal preventivno je tako kot če preventivno delaš generalno na motorju.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Pa še to ponavadi na voznikovi strani ... konstrukcijska napaka...

Čeprav rajše vidim, da brisalec dol vzamem in namažem, kot pa da se mi v avtu prižigajo lučke kot na novoletni jelki
smile-1.gif

Pa nimam vag avta ...
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.068
128
63
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
Glede nato da službena vozila stara 5 let i30 gonimo in delamo z njimi kot svinja z mehom,

Kaj misliš z "i30"? Hjundaja? Resno vprašanje-brez pravokacije!
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
lej pri sharanu je meahnizem čez 100 eur, motorček brisalcev pa 450 eur....
sori raj vidim da mi svet ko novoletna jelka sam da gre...

da o eberspaherju ne govorim......, svečke non stop crkvale. Še huje je to, da to napako enostavno ne odpravijo in ti sploh ne veš da je puša porozna in da se motorček matra ko satan, ker ne more mehanimzma normalno obračat. Men je zaradi tega elektronko skuril, nato pa ko sem dal popravt še motorčke crknu...

to je samo en od problemov ki sem ga mel z vagom..
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Imam Sharana konec 2006, pred mesecem sem saniral točno ta problem. Če je človek vsaj približno pozoren na delovanje avta, se problem z brisalci z ustavljanjem par cm nad mirujočo lego najavlja vsaj mesec ali dva in časa za poceni popravilo je več, kot dovolj.
Kje je problem: os brisalca je v ohišju iz litine (alu?) uležajeno na dve kovinskih pušah, med katerima je plastična puša. Pri meni je zgleda litina v ohišju pričela oksidirati, oksid je pričel pritiskat na plastično pušo in posledično na os brisalca, ter jo blokirat.
Mehanizem sem razdrl, odstranil plastično pušo, v ohišje zvrtal luknjo in vstavil nastavek (nipl
smile-1.gif
) za mazalko in zadeva je rešena za naslednjih 20 let. Strošek - 3 ure dela, 25 EUR za set treh snemalnikov in ena pijača za pest nastavkov za mazalko. Na sovoznikovi strani problemov ni.
Jezen na VW in Sharana? Niti pod razno, to je v 4.letu lastništva druga neplanirana okvara in avto več kot zadovoljivo služi namenu.