počak še mal, da se ti začnejo problemi...
menjano pri meni
motorček brisalcev, mehanizem
zadnje čeljusti (preskakovanje ročne) + zajla (vrtali so notr
žice zadej na haubo so se precvikale
prednja dva ležaja
eberspaher enkrat menjan v celoti, vsako leto ogrevalne svečke
(dvojna klima napaka pri loputi)
dvomasna sklopka + vztrajnik
2 krat veliki servis
senzor za hitrost (celo mašino skor podret, ker je tako bukovo dan sezor zadej)
klljuka na voznikovi strani
klima kompresor, vgrajen rabljen...
potem je še šoba nagajala, ugotovljeno, da je napeljava za šobe zanič
menjano parkrat diski, sprednji večkrat tresenje se ni nikoli prenehalo, krivili so pretrde ploščice, neoriginalni diski, smo dali vse to original zgodba čez cca 15 jurjev enaka
Za eberspaher akumolator posoda počila (spodaj pod sopotnikovem sedežu) ni bilo druge kot original 160 ojroj
ne ti men o kvaliteti, lepo prosim......
avto prodan z 380.000 km...
ne kupim šrota nikol več...... še enega kučevega mehanizma za brisalce ne znajo narest
Za primerjavo ti lahko dam službenega i30 avto z 239 tisočimi kilometrini... servis, sevis in to je to, še sklopka ni crknila, pa ga voz študentarija in ostali....
v čem je štos ne vem? Mi bodo povedali strokovnjaki VW, katera nemška kvaliteta nekaj stane...
potem se mokr zbudim, vsaj v mojem primeru je tako.
menjano pri meni
motorček brisalcev, mehanizem
zadnje čeljusti (preskakovanje ročne) + zajla (vrtali so notr
žice zadej na haubo so se precvikale
prednja dva ležaja
eberspaher enkrat menjan v celoti, vsako leto ogrevalne svečke
(dvojna klima napaka pri loputi)
dvomasna sklopka + vztrajnik
2 krat veliki servis
senzor za hitrost (celo mašino skor podret, ker je tako bukovo dan sezor zadej)
klljuka na voznikovi strani
klima kompresor, vgrajen rabljen...
potem je še šoba nagajala, ugotovljeno, da je napeljava za šobe zanič
menjano parkrat diski, sprednji večkrat tresenje se ni nikoli prenehalo, krivili so pretrde ploščice, neoriginalni diski, smo dali vse to original zgodba čez cca 15 jurjev enaka
Za eberspaher akumolator posoda počila (spodaj pod sopotnikovem sedežu) ni bilo druge kot original 160 ojroj
ne ti men o kvaliteti, lepo prosim......
avto prodan z 380.000 km...
ne kupim šrota nikol več...... še enega kučevega mehanizma za brisalce ne znajo narest
Za primerjavo ti lahko dam službenega i30 avto z 239 tisočimi kilometrini... servis, sevis in to je to, še sklopka ni crknila, pa ga voz študentarija in ostali....
v čem je štos ne vem? Mi bodo povedali strokovnjaki VW, katera nemška kvaliteta nekaj stane...
potem se mokr zbudim, vsaj v mojem primeru je tako.
Nazadnje urejeno: