Mel sem c-maxa 1.6 tdci letnik 2004, se pravi prva serija in ti povem da me je razočaral, pri 65.000 EUR so mu menjavali turbino moja udeležba 30%, nakar se je potem izkazalo da je zadeva imela luknjo v interculerju in je blo še treba tega menjat, seveda avto iz garancije. V garanciji so mi parkrat menjavali cev glih med interculerjem in turbotom, nato po garanciji sem v A kupil novo cev, od popravljene serije za to nisem ziher kdaj je blo mislim pa da 2006. je kar opazna razlika v cevi, saj je debelejša guma in tudi kovinski del ma debelejšo steno sam nosilec pa je gor privijačen kot vodovodna sponka in ne varjen kot pri prvih ceveh, le to je povzročalo pokanje.
Pri nekje 80.000 km se je začelo čudno dogajanje, ki ga noben senzor ni zaznal, avto je enostavno med vožnjo izgubil moč, kot bi izklopil turbo vrtljaji na 3.000 max, povzročalo zelo zelo zanimivo vožnjo na ac se voziš lepo 140 na tempomatu pola pa gas pohodiš pa nič. Postanek na počivališču izklop motorja in ponoven štart odpravi napako, noben servis v SLO in A pa ne. No to napako še ma verjetno zaj
pri 120.000 km tik pred prodajo se je začel slišat nek čuden zvok iz motorja tam od 2.000 do 3.000 obratov kot bi motorna žaga zraven laufala, ko so obrati narastli nad 3.000 obratov pa kot da si ta zvok s stikalom izklopil. Diagnoza na servisu kobajagi španer ketne!!!. Ja ketne saj to čudo od PSA motorja ma zobati jermen od glavne grede preko pumpe do odmične gredi zobati jermen, med odmičnima gredema saj motor je 16V pa ketno no ja ketnico in le to plastično vodilo, španer je treba menjat. Cene niti nisem hotel vedeti, glede na to da je potrebno podret motor, mislim da celo ven dvignit si kar mislim da od 500 eur dalje gor.
Avto ves čas kar sem ga imel se pravi od 2004 0km pa nekje do 2010 cca 140.000km kadil, sploh ob močnem pospeševanju. Pri zadnjem servisu tik pred prodajo se je pojavilo še nekakšno nabijanje s kladivom, ki je bilo zvezno z obrati, diagnoza šoba.
Avto sem nato prodal staro za novo hišnim parterejem PSA, mehanik je naredil testno vožno in za čuda ni opazil nobene pomankljivosti.
Skratka moje izkušnje so zelo hmh slabe, sploh na račun PSA motorjev, le tem se tudi sedaj izogimam če je le možno. Pazi edino ker ima po servisnih intervalih napisano menjavo zobatega jermena in pregled ketne na 140.000 km.
O ceni ne vem kaj ti naj rečem za mojega so lani dali 5.800 eur skupaj z zimskimi gumami na jeklenih platiščih ter vizuelno dosti bolj všečen kot ta na linku in tudi opreme je mel skoraj vse kar je na seznamu.
Prepis je sedaj, pravzaprav ga ni no, gre se na tehnične preglede, kjer kupec in prodajalec napišeta prodajno pogodbo obrazec majo tam, prodajalec obvezno odjavi vozilo druge opcije več ni, nov lastnik pa takoj prijavi in zavaruje kupljeno vozilo, drugače je v prekršku.
lp bluub