brez skrbi, dobro vem kaj je bilo na relaciji galoper in pajero ker sem imel marsikaj od galoperja tudi na mojem pajerotu. tudi glavo ko je moja počila po 300kkm.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Še 1x, sorento prve generacije je pravi terenec s šasijo in reduktorjem. Pa BTW ko omenjaš pajerota - prvo generacija pajerota je licenčno izdeloval Hyundai pod modelom galoper (dejansko gre za isti avto sploh v prvi "generaciji", potem so malce polepšali karserijo in notranjost, ampak osnova je enaka), drugo generacijo pajerota pa kot terracan. Sorento je Kiina izvedba terracana. Skratka v osnovi je to pajero 2. generacije (pogoni in šasija sta od pajerota). Tako da če na eni strani hvališ pajerota na drugi strani kritiziraš pa korejce ki so dejansko licenčna kopija nekaj ne štima!
ampak nisi dojel poante niti nisi dobro bral.
ponta je, da je bilo v takratnem času poslano obvestilo samo za 1 vozilo ki smo ga imeli v lasti in to za tistega, ki ima neprimerno slabše vozne lastnosti glede na svojo primarno uporabnost. in za terenska vozila je primarna uporabnost vožnja po terenu.
hipotetično bi sedaj bil prvo vpoklican za vojaške terenske potrebe 2 meseca star vw tiguan highline s sprednjim pogoom kot pa 30 let star sorento z reduktorjem.
in še odgovor na 2 glede dajanja avtov v primeru vojne: gladko bi predal ključe če bi bil mnenja, da je avto boljši (še enkrat) za terenske potrebe kot žn drugih. žal temu pri zdajšnjih generacijah SUV vozil ni tako.