bolane avtoceste

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.040
403
83
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
cefurji in ostali juznjaki itak nikoli ne boste doumeli slovenscine, zakaj se truditi? recimo, da je slovenscina malce bolj sofisticirana od vasega jodlanja
priden.gif


Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:

napise se BOLANE!
priden.gif

Ma kje ste to pobral? Enkrat bom bruhal ko bom to spahedralo pobral......še spahedralo je bolš beseda.
stupid-1.gif

Toliko o slovenščini in čefurjih: http://www2.arnes.si/~lmarus/suss/arhiv/suss-arhiv-000041.html

Napiše se bolne.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik skorpy pravi:
pa a za to kanto sploh folk ve. Mater sm včeri peljala in me je blo prav strah vozit 60, ker se mi je zdel, k da me bo kamion kr dol zrinu s ceste
bonk.gif

samo res. Sem peljal okol 70 na južni obvoznici, pa sem skoz bil v dilemi, naj pospešim in plačam kazen ali naj me en zgazi.
bonk.gif

Šleperji blendali za mano, mimo mene pa avti noreli kot da bi bla frej cesta.
Seveda sem večino prej vozečih čez par km ujel nazaj. Se nam obeta nov klub za po avtocesti? Klub 110?
confused-1.gif


Pa ne moreš na tistem zožanju vozit toliko kot na cesti brez del. Prvič je zelo ozek pas in drugič, ob cesti so kak meter stran delavci. (recimo da tistih par ur dneva ko se dela
grin1.gif
). Jaz to smatram kot naselje, kjer so ob cesti ljudje in tudi bolj upoštevam predpise. En dotik med avtoma pri 110 km/h, pa pometeš 10 delavcev...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To dinamike itak ne zanima kaj dosti. Kaj pa se tam muvajo in jih ovirajo...

Bi pa verjetno bili drugačnega mišljenja če bi enkrat za spremembo dinamiki stali 1m od ograde ali klemfiksa mimo pa bi divjali 110 km/h tik ob robu...
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
ja no če je res tolk telih kant, pol počakite še eno leto, pa se bo dalo bolj normalno vozit tam čez... ko bo folk že dobil par položnic.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
KSZ ...
Dobra zabava:
Moj uvodnik v zadnjem AM

in potem je par dni nazaj sledil užaljen odogvor DARSa:

Citat:
»Odgovor DARS d.d. v zvezi z uvodnikom v 14. številki Avto magazina

V Avto magazinu je bil 2. julija 2009 objavljen uvodnik »Maksimalno«, v katerem g. Dušan Lukič z lahkotnostjo in žaljivo spregovori o problemu, ki se ga vsi zavedamo in iščemo poti, kako ga preseči.

Uprava DARS d.d. se je po prevzemu mandata konec leta 2007 zavedala, da zadnja leta ni bilo veliko sprememb na področju obnov. Zato je že v začetku leta uvedla novosti, s katerimi je za razliko od prejšnjih let dosegla, da je javnost lahko začela nadzirati dejansko izvedbo del. S tem je dobila dragocene povratne informacije in tudi javno ter ministrovo podporo, da lahko na tem področju uvede spremembe, ki se jim določeni, predvsem "strokovni" krogi še vedno upirajo. Lani se obnove poleti sploh niso izvajale, zato je uprava DARS d.d. lahko šele letos sprejela ukrepe, ki so tudi javno objavljeni. To ni bila posledica kakršnega koli javnega oštevanja s strani prometnega ministra, kakor v uvodniku ugotavlja g. Lukič. Bila je javna zaveza, predvsem pa sporočilo izvajalcem in nadzoru, da DARS d.d. kot naročnik v prihodnje zahteva povsem drugačno dinamiko del. Sicer pa, če g. Lukič meni, da lahko z eno "brco" (kamorkoli že) v sezoni, ko je s strani države naročenih rekordno število obnov, odpravi zastoje, je podobno, kakor če bi zapisal, da z eno samo "brco" lahko odpravimo čakalne vrste v zdravstvu, brezposelnost in podobne probleme, ki so prisotni povsod v svetu in jih z velikimi napori postopoma rešujejo predvsem s sistemskimi spremembami. Ravno tega se je ta uprava lotila transparentno, kar očitno marsikomu ni všeč.

Sicer pa so se ukrepi že pred njihovo javno objavo izvajali v praksi; med drugim odločitev uprave DARS d.d., da bodo na posameznem kraku lahko hkrati praviloma le dve delovišči z obnovitvenimi deli, kakor tudi zahteva izvajalcem, da naročniku dnevno posredujejo napovedi del, iz katerih so razvidni vrsta del, čas njihovega opravljanja in število delavcev na delovišču. Te napovedi že od letošnje pomladi javno objavljamo tudi na spletnih straneh družbe in med drugim predstavljajo tudi omenjeni javni nadzor nad opravljanjem del. Veliko obnovitvenih del je bilo (na primer podvoza Unec in Dilce na primorski avtocesti, viadukt Ravbarkomanda) zaključenih pred rokom, sicer pa so bila pred letošnjo turistično sezono končana vsa obsežnejša obnovitvena dela na osrednjih smereh proti turističnim krajem in večjih zastojev ni več. To ni praksa, ki bi bila značilna za izvajanje obnovitvenih del v prejšnjih letih, ko jih je bilo veliko več kot letos (izjema je poletje 2008), čeprav moramo priznati, da je bil g. Lukič kritičen in neprizanesljiv še prav do vsake uprave DARS d.d. in da doslej še nobena ni opravljala svojega dela po njegovih merilih sposobnosti.«

Očitno niso dojeli bistva: da bi se morali odpravljanja vzrokov zastojev lotiti takoj ob začetku dela nove uprave, ne pa šele, ko jih je Vlačič nahrulil po ZV ... Če je nova uprav tako sposbna, kot trdi
bonk.gif


Nadaljevanje (v naslednjem uvodniku Avto magazina) seveda sledi ...
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Citat:
Uporabnik skorpy pravi:
pa a za to kanto sploh folk ve. Mater sm včeri peljala in me je blo prav strah vozit 60, ker se mi je zdel, k da me bo kamion kr dol zrinu s ceste
bonk.gif

samo res. Sem peljal okol 70 na južni obvoznici, pa sem skoz bil v dilemi, naj pospešim in plačam kazen ali naj me en zgazi.
bonk.gif

Šleperji blendali za mano, mimo mene pa avti noreli kot da bi bla frej cesta.
Seveda sem večino prej vozečih čez par km ujel nazaj. Se nam obeta nov klub za po avtocesti? Klub 110?
confused-1.gif


Pa ne moreš na tistem zožanju vozit toliko kot na cesti brez del. Prvič je zelo ozek pas in drugič, ob cesti so kak meter stran delavci. (recimo da tistih par ur dneva ko se dela
grin1.gif
). Jaz to smatram kot naselje, kjer so ob cesti ljudje in tudi bolj upoštevam predpise. En dotik med avtoma pri 110 km/h, pa pometeš 10 delavcev...

poglej, če so ti vsi trobli in te hteli izrinit iz ceste, bo problem pomoje prej pri tebi, kot pri njih, se ti ne zdi? Oz. ne v tebi, ampak bolj v omejitvi. Tam se pelješ komot vsaj 90. Pelji se malo po italiji recimo. Takih zoožitev mali miljon, niti ena nima neke smešne omejitve. To je pri nas pač značilno da daš vsaj 1x nižjo omejitev, kao za ziher. In zaradi tega "za ziher", folk sploh več ne jebe omejitev, ker so same sebi namenjene. Če pa že, pa to zato ker grozi radar kje v bližini. Tudi jaz vozim tak. Ko gledam malo recimo regionalke v tujini in pri nas, me zvije v želodcu. Ravna cesta v naselju, pločniki, razsvetljava,..., 50. V tujini nikjer.

evo še en tak lep tipični slovenski primer: ravna cesta sredi ničeša, omejitev 50. Seveda živ bog ne bo tam vozil 50, idelaka za malo napolnik blagajno in za headline v ponedeljek zjutraj: "kaznovali XX prehitrih voznikov. bilo jih je XX več kot lani. Katastrofa na naših cestah"
to je bodoči izvoz iz ac maribor ptuj pri zlatoločju

 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.286
4.112
113
Malo naj gredo v Nemčijo ali pa v Avstrijo omejitve oziroma postavitve znakov pogledat. Vse lepo razumno in z nekim namenom.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Bolana je drzava in to hudo bolana,kdor pa te nase luknjaste kolesarske steze imenuje avtoceste tudi ni se videl pravih naprimer Italianskih avtocest !
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Bolana je drzava in to hudo bolana,kdor pa te nase luknjaste kolesarske steze imenuje avtoceste tudi ni se videl pravih naprimer Italianskih avtocest !
Misliš tistih na Siciliji, na jugu "škornja" ali recimo tam priti Bologni?

bonk.gif