Citat:
Uporabnik tomi pravi:
rešuje jih zaradi nepismenosti uporabnikov, ki si ne zapomnijo varnostnega gesla s katerim se lahko klicnemu centru identificirajo ... ampak hej ... to ni pri nas nič novega ...
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik fijatovPES pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
G_I_A_NN_I v kateri luknji pa ti živiš?,.. a ni čudno da prekinja vedno enim in istim,.. pustimo to,..
problem predstavljata dve gesli:
- geslo za klic v klicni center, ki si ga določiš ob aktivaciji in se uporablja za identifikaciji na liniji in
- geslo za portaql, ki je drugi,..
tukaj prihaja do težav in nerazumevanja,..v prihodnjosti upam na enotno geslo,..
b
sem pri simobilu... ampak bob čeprav je vaš je vseeno qrc kaj vredn...
vse kaže na to da bom po preteku anexa vekslal nazaj na mobitel ... sej je odnos simobila do uporabnikov ki mesečno prinesemo noter več kot marsikdo na simobilu zasluži enostavno katastrofalen...
enostavno ne ločijo med heawy userji in onimi ki plačujejo 20 eur paket...
in to me enostavno dvigne...
kje je logika jasno je da heawy user letno uniči en aparat.. pa ne zato ker bi ga metal v steno ampak enostavno zato ker telefnoira nadpovprečno dosti.. kar se tud lepo vidi po njegovih računih...
pol pa prideš na simobil pa fehtaš za nov telefon pa ti en tam ki je podpovprečno plačan... reče ne gospod... vi pa niste upravičeni do novega parata ker vam še anex ni potekel še eno leto ... ma jeb... se si mislim... letno prnesem noter 12k.. včasih tud več in to konstantno že par let... pa me še vedno pokliče neki ku...ac pa mi teži da sem prekoračil prenos podatkov v tujini.... ma pi..da kaj mi gnjaviš če jih rabim službeno...
no vsaj to mi je uspelo na klicnem centru da imam sedaj vklopljeno no limits...in da ne gušijo več...
Heavy user se pa je ne bo ponižal in kupil aparat pri operaterju... ampak bo šel direkt v trgovino, kjer bo še bolje postrežen.
Kar k Mobitelu pojdi in preplačaj
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Itak. In bi tri četrtine Alter populacije zgorelo zaradi fovšije. Ej, mojih 5 EUR na mesec je povsem primerljivo sz tvojim tisočakom...S! Pa je itak lolek. Ima tujega lastnika in balkanske navade...
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
rešuje jih zaradi nepismenosti uporabnikov, ki si ne zapomnijo varnostnega gesla s katerim se lahko klicnemu centru identificirajo ... ampak hej ... to ni pri nas nič novega ...
Pri drugem operaterju lahko rešujem vse preko telefon, pa ne rabim nobenega gesla niti ne rabim za tak klic plačati.
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...
ni sporno to da pozabiš, ampak da kljub svoji napaki se ti vtrga, in greš javno na forum žalit nekoga