BOB klicni center - podn!

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.913
113
40
MB
rešuje jih zaradi nepismenosti uporabnikov, ki si ne zapomnijo varnostnega gesla s katerim se lahko klicnemu centru identificirajo ... ampak hej ... to ni pri nas nič novega ...
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.875
696
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
rešuje jih zaradi nepismenosti uporabnikov, ki si ne zapomnijo varnostnega gesla s katerim se lahko klicnemu centru identificirajo ... ampak hej ... to ni pri nas nič novega ...

Pri drugem operaterju lahko rešujem vse preko telefon, pa ne rabim nobenega gesla niti ne rabim za tak klic plačati.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik fijatovPES pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
G_I_A_NN_I v kateri luknji pa ti živiš?,.. a ni čudno da prekinja vedno enim in istim,.. pustimo to,..

problem predstavljata dve gesli:
- geslo za klic v klicni center, ki si ga določiš ob aktivaciji in se uporablja za identifikaciji na liniji in
- geslo za portaql, ki je drugi,..
tukaj prihaja do težav in nerazumevanja,..v prihodnjosti upam na enotno geslo,..

b

sem pri simobilu... ampak bob čeprav je vaš je vseeno qrc kaj vredn...

vse kaže na to da bom po preteku anexa vekslal nazaj na mobitel ... sej je odnos simobila do uporabnikov ki mesečno prinesemo noter več kot marsikdo na simobilu zasluži enostavno katastrofalen...

enostavno ne ločijo med heawy userji in onimi ki plačujejo 20 eur paket...
in to me enostavno dvigne...

kje je logika jasno je da heawy user letno uniči en aparat.. pa ne zato ker bi ga metal v steno ampak enostavno zato ker telefnoira nadpovprečno dosti.. kar se tud lepo vidi po njegovih računih...

pol pa prideš na simobil pa fehtaš za nov telefon pa ti en tam ki je podpovprečno plačan... reče ne gospod... vi pa niste upravičeni do novega parata ker vam še anex ni potekel še eno leto ... ma jeb... se si mislim... letno prnesem noter 12k.. včasih tud več in to konstantno že par let... pa me še vedno pokliče neki ku...ac pa mi teži da sem prekoračil prenos podatkov v tujini.... ma pi..da kaj mi gnjaviš če jih rabim službeno...

no vsaj to mi je uspelo na klicnem centru da imam sedaj vklopljeno no limits...in da ne gušijo več...

Heavy user se pa je ne bo ponižal in kupil aparat pri operaterju... ampak bo šel direkt v trgovino, kjer bo še bolje postrežen.

Kar k Mobitelu pojdi in preplačaj
smile-1.gif

Ce bi recimo bil heavy user kakega tujega operaterja, bi vedel, da gre tam malo drugace. prides tja, pogledajo kaksna stranka si (koliko porabis, kako si pri njih menjal telefone) in ti sproducirajo cenik aparatov zate. Brez vezave.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Itak. In bi tri četrtine Alter populacije zgorelo zaradi fovšije. Ej, mojih 5 EUR na mesec je povsem primerljivo sz tvojim tisočakom...
evil.gif
S! Pa je itak lolek. Ima tujega lastnika in balkanske navade...
 
Nazadnje urejeno:

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Itak. In bi tri četrtine Alter populacije zgorelo zaradi fovšije. Ej, mojih 5 EUR na mesec je povsem primerljivo sz tvojim tisočakom...
evil.gif
S! Pa je itak lolek. Ima tujega lastnika in balkanske navade...

aja pa da nebo pomote

bil bi zelo srecen ce bi imel 20 eur telefona... saj je mobilnik zlo... nimas vec zivljenja vsepovsod in kadarkoli te lahko nekdo drka in gnjavi...

na zalost moram preziveti svojommalo druzinico... zato moram to prenasat...

prva priloznost ko bo se bom resil tega ...ampak v casih kot so danes to ne vem ce bo tako hitro...
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
rešuje jih zaradi nepismenosti uporabnikov, ki si ne zapomnijo varnostnega gesla s katerim se lahko klicnemu centru identificirajo ... ampak hej ... to ni pri nas nič novega ...

Pri drugem operaterju lahko rešujem vse preko telefon, pa ne rabim nobenega gesla niti ne rabim za tak klic plačati.

Da moram placat mi je nekako razumljivo, saj je prav zato bob toliko cenejsi. Itak ga ponavadi rabim le 1x letno. Da pa mi ne morejo resiti zadeve kljub tolikim klicem in emailom, mi pa ni, se strinjam.

No, konec dober, vse dobro
tongue-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.913
113
40
MB
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...

ni sporno to da pozabiš, ampak da kljub svoji napaki se ti vtrga, in greš javno na forum žalit nekoga
wink-1.gif
 

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...

Kaj pa "pozabljeno geslo" na mojbob ti ni delovalo?
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Ne. Napisalo mi je nekaj v smislu, da ta stevilka ne obstaja. In to se predno sem sploh prvic poklical na center. Na koncu so mi zresetirali racun in sem se moral na novo registrirati (zdaj si zapisal username in pass)
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Klicnemu centru sem se identificiral z davcno, telefonsko, roj.datumom, skritim vprasanjem, imenom in priimkom, stalnim bivaliscem ... Sorry, ce si med obilico pinov in gesel nisem se zapomnil (dveh!) gesel za dostop do boba. Ocitno imam vec pomembnejsih stvari v zivljenju ...

ni sporno to da pozabiš, ampak da kljub svoji napaki se ti vtrga, in greš javno na forum žalit nekoga
wink-1.gif

Ne razumem te najbolje. Povedal, da sem pozabil geslo. Prosil jih za novo geslo oz. da mi povedo, kako naj pridem do novega, svojo pozabljivost tudi placal, saj sem klical na placljivo telefonsko stevilko, izkazal se z malo morjem podatkov, in mi niso znali/mogli pomagati in ker tudi po 6 klicih in 8 emailih niso naredili tega, kar sem zelel in placal, pol pa je borovnica s foruma, ki je bil pravzaprav moja zadnja moznost, pa to sploh ne bi smel biti, ker bi bob moral bolje delati, to storil v dveh vrsticah in resil zadevo, meni tezis, da se mi vtrga in grem na forum nekoga javno zalit
13.gif
! Zakaj pa potem sploh obstajajo klicni centri?! Pa forumi in spodobno sosledje resevanja problemov? ... A si ti mogoce mnenja, da se nima stranka kaj pritozevati, saj je po nakupu kartice ze napolnila tvoj zep in te boli zanjo? Res te ne razumem.