BOB klicni center - podn!

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Glede na to, da je placljiv, je PODN! Upam, da bere to tudi kdo, ki ima kaj vpliva na kaksno spremembo. Pravim na kaksno ker bo vsaka sprememba dobrodosla, saj na slabse ne more iti.

Kljub sestim klicem in posiljanja levo in desno ter poslanim 8 mailom se vedno ne morem dostopati do svojega mojbob .

Cloveku poves, da si pozabil geslo in pol rece: "ok povejte mi geslo, pa bova uredila." Clovek, a pa ti mene poslusas?! Pol me pa usmeri na email in jim posredujem vse podatke in kaksen odgovor dobim? Pozdravljeni, povejte nam geslo, pa bomo uredili ...

No, kljub omenjenemu stevilu klicev in emailov ... sem na zacetku. Ne vem gesla. In ker ga ne vem, mi ne morejo pomagati, ker potrebuje, geslo, da mi povejo moje geslo
uf-1.gif
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Pri vsakem operaterju lahko naletis na tezave. Zadaj so vendarle tehnika in ljudje.

Je pa res razlika v tem kako kateri operaterji resujejo te tezave. Ali morebitne motnje v delovanju napovejo vnaprej, se drzijo ur, ... Zgornji primer je res zabaven
smile-1.gif
. Ocitno so se nekje zaciklal. Vecina pa vseeno nima tezav.
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
hmm, nekak te naj ne bi ponudnik storitve prosil za geslo. Razen če gre za phishing
smile-1.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
S samo storitvijo klicev in prenosa podatkov je
zmaga.gif
Da ne omenjam cenovno ...

Tale njihov center je pa po dosedanjih mojih izkusnjah
cry12bpy.gif
Center rabim 1x na leto, razen zdaj za ta moj primer ...

Sicer pa polagam zdaj upe v borovnico ... Z njim imam pa same pozitivne izkusnje ...
cool-1.gif
 

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
Kero geslo si sploh pozabil.
Tisto za dostop do mojbob, ali tisto, ki si si ga izmislil, ko si sklepal naročniško razmerje?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Glede na to, da je placljiv, je PODN! Upam, da bere to tudi kdo, ki ima kaj vpliva na kaksno spremembo. Pravim na kaksno ker bo vsaka sprememba dobrodosla, saj na slabse ne more iti.

Kljub sestim klicem in posiljanja levo in desno ter poslanim 8 mailom se vedno ne morem dostopati do svojega mojbob .

Cloveku poves, da si pozabil geslo in pol rece: "ok povejte mi geslo, pa bova uredila." Clovek, a pa ti mene poslusas?! Pol me pa usmeri na email in jim posredujem vse podatke in kaksen odgovor dobim? Pozdravljeni, povejte nam geslo, pa bomo uredili ...

No, kljub omenjenemu stevilu klicev in emailov ... sem na zacetku. Ne vem gesla. In ker ga ne vem, mi ne morejo pomagati, ker potrebuje, geslo, da mi povejo moje geslo
uf-1.gif

Verjetno si že spoznal, da bob ni zate
smile-1.gif


Skleroza pač nekaj stane. Verjetno obstaja možnost, da resetirajo storitev moj bob.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.875
696
113
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
hmm, nekak te naj ne bi ponudnik storitve prosil za geslo. Razen če gre za phishing
smile-1.gif

To je res zelo čudno, vendar se je sodelavcu zgodilo enako. Preko maila so ga prosili naj jim napiše geslo
bonk.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ko uredijo pa geslo zamenjaš... ja jake podatke imate ene na moj bob
smile-1.gif


Razen, da ti nekdo plača položnico, neke škode ne more biti...
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.875
696
113
Gre se za princip. Nima skrbnik kaj zahtevati gesla od uporabnikov.
To je že zrelo za posredovanje informacijski pooblaščenki. Dokler ne bo nihče naredil "štale" se bo delalo vse po starem (tako kot tudi pri vseh ostalih stvareh).
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik Morphey pravi:
Kero geslo si sploh pozabil.
Tisto za dostop do mojbob, ali tisto, ki si si ga izmislil, ko si sklepal naročniško razmerje?

Verjetno so zeleli res drugo geslo. Nekako morajo na daljavo preveriti, ce si pravi.
 

Alioth

Pripravnik
8. avg 2007
469
7
18
Tudi sam sem imel probleme z mojbob, pa ni šlo pa ni šlo, dokler ni Borovnica zrihtal. Brez njega bi mogoče vse skupaj nekam poslal. Zdaj imamo pa na bobu celo žlahto (10+ številk). Hebiga, se pozna v denarnici. Ampak še vedno pravim, da so pri nekaterih zadevah šelebajzerji. Škoda, ne bi bilo treba.
 

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Citat:
Uporabnik Morphey pravi:
Kero geslo si sploh pozabil.
Tisto za dostop do mojbob, ali tisto, ki si si ga izmislil, ko si sklepal naročniško razmerje?

Verjetno so zeleli res drugo geslo. Nekako morajo na daljavo preveriti, ce si pravi.

Itak, da so zahtevali drugo geslo, katerega si je moral določiti ravno v namene identifikacije.
To pa nima nobene veze z geslom za mojbob.
 

G_I_A_NN_I

Pripravnik
24. maj 2013
32
0
6
ne serite ga s tem Simobilovim omrežjem!
Čisto vsak ko me pokliče mu nekaj prekinja, že točno vem kdo ima SI omrežje!
Skratka šrot od mreže!
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Citat:
Uporabnik G_I_A_NN_I pravi:
ne serite ga s tem Simobilovim omrežjem!
Čisto vsak ko me pokliče mu nekaj prekinja, že točno vem kdo ima SI omrežje!
Skratka šrot od mreže!

zanimivo, da eni nimajo težav z omrežjem
tongue-1.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
G_I_A_NN_I v kateri luknji pa ti živiš?,.. a ni čudno da prekinja vedno enim in istim,.. pustimo to,..

problem predstavljata dve gesli:
- geslo za klic v klicni center, ki si ga določiš ob aktivaciji in se uporablja za identifikaciji na liniji in
- geslo za portaql, ki je drugi,..
tukaj prihaja do težav in nerazumevanja,..v prihodnjosti upam na enotno geslo,..

b
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
G_I_A_NN_I v kateri luknji pa ti živiš?,.. a ni čudno da prekinja vedno enim in istim,.. pustimo to,..

problem predstavljata dve gesli:
- geslo za klic v klicni center, ki si ga določiš ob aktivaciji in se uporablja za identifikaciji na liniji in
- geslo za portaql, ki je drugi,..
tukaj prihaja do težav in nerazumevanja,..v prihodnjosti upam na enotno geslo,..

b

sem pri simobilu... ampak bob čeprav je vaš je vseeno qrc kaj vredn...

vse kaže na to da bom po preteku anexa vekslal nazaj na mobitel ... sej je odnos simobila do uporabnikov ki mesečno prinesemo noter več kot marsikdo na simobilu zasluži enostavno katastrofalen...

enostavno ne ločijo med heawy userji in onimi ki plačujejo 20 eur paket...
in to me enostavno dvigne...

kje je logika jasno je da heawy user letno uniči en aparat.. pa ne zato ker bi ga metal v steno ampak enostavno zato ker telefnoira nadpovprečno dosti.. kar se tud lepo vidi po njegovih računih...

pol pa prideš na simobil pa fehtaš za nov telefon pa ti en tam ki je podpovprečno plačan... reče ne gospod... vi pa niste upravičeni do novega parata ker vam še anex ni potekel še eno leto ... ma jeb... se si mislim... letno prnesem noter 12k.. včasih tud več in to konstantno že par let... pa me še vedno pokliče neki ku...ac pa mi teži da sem prekoračil prenos podatkov v tujini.... ma pi..da kaj mi gnjaviš če jih rabim službeno...

no vsaj to mi je uspelo na klicnem centru da imam sedaj vklopljeno no limits...in da ne gušijo več...