Pri sodobnih avtomatikih je vseeno, imajo ESP, pa ta rešuje (če ga je pa voznik ugasnil pa pričakujem, da zna še kaj drugega k t le dat in odvzet plin, pa je debata nepotrebna). Pri starih pa ostane zelo malo vzdolžne sile, če odvzameš plin pri normalni uporabi (stari avtomatiki reagirajo podobno, kot bi dal v ler). Če je pa več obratov, pa seveda je vzdolžna sila - ampak lahko ročico porineš v N. Povprečen voznik se bo tega naučil hitreje, kot ravno prav pritisnit na plin, da odsimulira ler ... Ker če ne govoriva o povprečnem (torej v bistvu zanič) vozniku, lahko začneva debatirat še o kaki drugi tehniki, ne le sklopki, leru in plinu. Kaj pa zavoranje z levo, ročna ipd?
PS: a bi ostali pri v praksi relevantnih stvareh? Ker drugače se lahko zapičimo v marsikaj, kar v teoriji sicer obstaja, a v RL nima pomena.