Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
To so kar stalnica te blodnje na alterju o tujih avtomobilih in kilometrih. Obstaja ogromno avtov, tudi BMW dizlov kupljenih za 5-10kkm na leto oskubljenih 320d trojk bolj malo, X3 pa že veliko več. To ni avto za nabijanje kilometrov, tudi če je 2.0 dizel in je takih z manj kilometri veliko več kot pri drugih modelih.
Enako je pri drugih znamkah, tudi Qji, Tiguani ipd. redki nabijajo 40kkm letno, tudi v tujini. Če ste res nekateri popolnoma nesposobni najti avto z realnimi "normalnimi" kilometri še ne pomeni, da so vsi.
Brez zamere, ampak streljaš neumnosti. Čudno, da tak car ne razume te razlike:
- greš sam po 5 let star avto z malo kilometri v Nemčijo in ga uvoziš zase in tudi ustrezno plačaš. In ja, takšni avti v Nemčiji niso zastonj. Razen seveda za carje, ki vedno ujagajo perfekten avto za pol denarja... Ne moti pa jih recimo, da so kilometri prevrteni, sem pa tja je bil kakšen del zamenjan, itd.
- kupuješ 13 let star avto, ki je imel v Sloveniji že verjetno 4+ lastnike, v Slovenijo je pa prišel 3-4 leta star s 150.000km na števcu (realno lahko še več)
In ne, 4 leta stari dizli s prevoženimi 40.000 km se za preprodajo praktično ne uvažajo, razen če so sesuti... Zakaj? Ker niso poceni in je profita premalo. Izjeme so po naročilu, kjer pač stranka točno ve kaj hoče in pač skešira več.
Evo, ravno zadnjič imel primer luksuznega avtomobila 2 leti star, 35.000 km, VIN številka na avtonetu, vse štimalo po papirjih, cena dokaj ugodna. No, avto je bil spredaj komplet sesut...